Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vinduespudser og nu død bil. FUCK...

Side 3 ud af 10 (97 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person
Hej Mikkel,

Nu skal jeg ikke være bagklog, men rådede dig i et tidligere indlæg om vigtigheden i at opbygge en buffer og have en stærk likviditet og ikke bare sælge sig for en hver pris.Nu håber jeg du kan forstå hvorfor! Det er vigtig med modstandskræft. Særligt når man er ny og ikke kan købe alt nyt!

Jeg er i øvrigt ked af det med bilen!
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Sonny: 

Han har ikke målt på den, der var tryk på kølerbeholderen..

Udstødningen er meget sort og tykt lag, så han mener den brænder det af og skyder det ud af udstødningen, men uden farvetrøg

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 113
Fra  Biograf Shoppen Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

I mine øre kunne det godt lyde som en toppakning.. Hvilken motor størrelse er det?

Prøv evt. at få ham til at lave en kompressions måling og evt. en lækage måling, 

Mvh Sonny W Jensen
Biograf Shoppen Tilbehør til hjemmebiograf

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper: Den var jeg skam også med på ;) Min pointe i det indlæg var blot at jeg skulle have 9000,- ind for at leve :) At jeg så kun har tjent et par tusinde på kunder pt. er jo ikke noget at gøre ved :) Og kan ikke dække en udgift som denne :)

Jeg skal selvfølgelig tjene ekstra ind til uforudsete udgifter men, mit levegrundlag er stadig 9000,- :)

Sonny: ja det var også tanken, men burde den så ikke bruge vand ?. det er en 1,8 16v'

Jamen vil jeg da prøve at nævne for ham ;) timepriserne er dog dyre he he..

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 113
Fra  Biograf Shoppen Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Mikkel og Sarah:

Sonny: ja det var også tanken, men burde den så ikke bruge vand ?. det er en 1,8 16v'

Ikke nødvendigvis.. 

Mvh Sonny W Jensen
Biograf Shoppen Tilbehør til hjemmebiograf

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Pythonrap:
Send en PM, måske kan jeg trylle en fornuftig mekaniker frem. Bor selv i dit område.

Det kunne godt "lugte" lidt af en redning :-) 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Det er nu du skal være kreativ!

Umiddelbart vil jeg tro, at det er billigere at få bilen til at køre igen, end at skifte den ud. En bil der ikke kan køre vil du tabe stort på, plus du vil have udgift til en ny.

Hvis jeg var dig ville jeg snakke med nogle små uafhængige mekanikere (ikke aut. Opel), og høre dem om ikke de kan hjælpe dig, og lave en deal.

Hvis de fixer din bil, pudser du deres vinduer i 6 måneder uden beregning.

Mvh Carsten

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået et par tip i indbakken, dem vil jeg da lige prøve at kigge videre på :)

Carsten: ja motor er nok lidt billigere har dog kun givet 12,500,- for bilen.. Havde den på lift idag og bunden er vidst heller ikke helt heldig.. Køre ned i synshallen imorgen og høre om omde vil tjekke om den rent faktisk kan synes igen..

Emil: Hvor kom den fra ?

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også gå en utraditionel vej, ved at finde ud af hvor meget det koster at få lavet din bil og derefter oprette en donationstråd på Amino. Måske kan du få folk til at hjælpe dig i gang på den måde?

Jeg ved ikke om det vil lykkes dig, at få dine med-Aminoer til at hjælpe dig ud på den måde, men det er værd at overveje.

Side 3 ud af 10 (97 indlæg)