Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vinduespudser og nu død bil. FUCK...

Side 4 ud af 10 (97 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarke: fed ide, men er spændt på hvordan aminoerne vil reagere. :)
Hvis det er en roblemstilling som denne kunne jeg godt være postitiv over det. :)

// Daniel Poulsen

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarke:

Ideen er god, men bange for det skader mit omdømme herinde mere end det gavner :)

Vil heller ikke nasse på andre, det er jeg ikke så god til

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du siger du har købt en ny bil. Og motoren står af, så lyder det som en forsikrings sag? :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er kun ansvar på den :)

Tilmeldt 20. Mar 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Personligt synes jeg man skal hjælpe hinanden. Havde jeg ik lige solgt min gammel bil, kunne du måske have lånt den.

Men prøv tag autoforhadler og byt bilen med en som kan køre..mon du kan finde som kan byttes med dig og den køre.

Ellers pres dig lidt, cykle ..gå.. Tag bussen

Sådaaaaan

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Imran: sød tanke, mange tak :)

Smider jeg den ud til en autoforhandler så skal jeg nok give noget oveni, men var da egentlig en mulighed jeg ikke lige har tænkt over :)

Problemet ved cykel, gå og bus er min stige sammenslået er knap 3 meter lang og rimelig tung, da det er en træstige. 

Men har skrevet rundt til lidt konkurrenter og hørt om de vil tage nogen kunder for mig til jeg er oppe og køre igen :)

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Mikkel,

Prøv, som Imran også siger, at kontakt en bilforhandler og se om du ikke kan bytte dig til en anden, der i det mindste kan køre.

Du kan også prøve at finde den bilforhandler i byen, der har det største vinduesparti og så høre om I ikke kan lave en byttehandel, hvor du pudser deres vinduer og de holder dig kørende.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Her ville det have været smart med en dansk pendant til myc4 :-)

Da jeg smadrede min opel (bogstavelig talt .. plejlstængerne bankede ud igennem siden af motoren og spredte glødende metal over de 30-40m det tog mig at bremse) fandt jeg en ny motor her : http://www.autoophug.org/

Det var en 1.8'er til 2500kr ... jeg spurgte så ham jeg købte den af om han kunne lægge den i for mig, det fik jeg så gjort til 2500kr ekstra, det viste sig at være en næsten ny motor der havde gået omkring 30.000km - det var fandme et godt bytte :-) 

Derudover er dt nogen rigtige krejlertyper derinde, jeg lavede en handel med dem hvor de fik 2500kr med det samme og de sidste 2500kr til den første ... og det var endda med regning på :p

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
så evt køb en cykle der er beregnet til en stige og spand og det hele http://www.flickr.com/photos/oleryolf/2266783665/ det kan sikkert også give lidt ekstra reklame miljøbevist vinduespudsning

Kanon god idé som Michael her kommer med, men desværre er der ingen som tilsyneladende hører Sad

Tilmeldt 20. Mar 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er ikke god ide med lad en tilfældig firma tag sig af dine kunder. Du ska være sikker på det firma du vælger udføre kvalitetsarbejde, kunden betaler trodsalt for det ! Du kan også risikere at miste dine start kunden.

Sådaaaaan

Side 4 ud af 10 (97 indlæg)