Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

45grader.dk ??

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Malermester Nikolaj Møller !

Enig – internt mudder kastning på Amino fører ingen steder hen.

Men meningsveksling kan du og andre ikke hindre, det er derfor det hedder et debatforum. Wink

Det er da kun godt hvis I kan få strammet op omkring samarbejde, kompetencer m.m. Det trængte ”konceptet” virkeligt også til.

Du har som du rigtig skriver fået mails fra undertegnede omkring diverse faldgrupper, som jeg håber I og måske ikke mindst du kan høste værdien af. På tilbagesvar fra dig erfarer jeg også, at der er lavet masser af ændringer hen imod den vej jeg selv stod for og foreslog.

Men ”I” har fortsat masser af udfordringer og løse i fællesskab hvis et brugbart resultat skal være målet. Det vil kræve stor empati, diplomati, tillid m.m. er den så til stede hos "jer tilbagelevende"? Wink

Glæder mig til at se og høre om det færdige resultat.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 146
Fra  Maler Møller Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja nu er der startet på selve siden. Hvad skal vi have fra start af sider, tekst, farver og logo osv osv osv.  Vi glæder os til at lancere den. (her kan der godt gå et stykke tid)

Ps- Ja vi har fuld tillid til hinanden ellers var vi ikke startet. Vi syntes selv vi er fint besat til at starte dette op....

Ib Du ønskes også god vind herfra. 

Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

tænker det dejligt varmt :)

Prøv vores hjemmelavede kageopskrifter i dag www.opskrifterpåkager.dk Hundredvis af lækre og nemme opskrifter.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter at have læst alle 4 sider, tænker jeg lidt "45Grader.dk - Når alt under er for koldt", og så bruge det som en rejseportal der viser destinationer hvor der ofte er 45 grader+. Så ved ekstremt kuldeskær folk hvor de skal finde ferie :).

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville klart lave en rejse side og få en wordpress blog op og køre om emme 45grader.dk  , omkring varme steder i verden 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)