Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

YES. Nr 1 på google

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Fitness Udstyr:

c.k.f:

Så blev det ENDELIG min tur, og efter lang og hård kamp kan jeg nu sige at jeg ligger nr 1 på søgningen lån uden sikkerhed. En af de bedste søgninger omkring lån

Der er da en del søgninger på 'lån uden sikkerhed' - men en af de bedste? jo det kan man måske sige, men hvorfor ikke gå efter 'lån penge' der har 9,900 søgninger i forhold til 1,600 søgninger så? Det er den mest søgte som jeg ser det.

vh Thomas

hehe jeg går skam også efter søgningen "lån penge" men der er en del mere konkurrence på den søgning. Så vidt jeg husker er der kun søgningen "lån penge" og "forbrugslån" der har mere trafik end "lån uden sikkerhed"
Nu har jeg dog en del 1 og 2 pladser på mange mindre søgninger, og det giver altså tilsammen ret godt indtil man bliver stærk nok til at komme til tops på de helt tunge ord.
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

super tillykke med den gode placering du har opnået Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fik jeg da lige her til aften også hapset 1 pladsen på søgningen privatlån

Dejlig dag i dag Cool

Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 02:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Tillykke med det, håber du beholder dine pladser fremover..

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 02:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med dine flotte placeringer :)

Mvh Brian / Xpress Tryk ApS

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ebbe Hansen:

Fedt man! - Tillykke! 
Jeg vil super gerne høre om du har kunne mærke forskel - når altså du har noget at sammenligne med ;-)

Ha' en super dag! 

Kan fortælle at det har givet en stigning i trafik på ca 30% at gå fra nr 2 til nr 1. Dette gælder både for søgningen "lån uden sikkerhed" og "privatlån"

Tror dog det stigningen handler meget om hvor relevant man er som nr 2 i forhold til nr 1. Hvis folk med det samme kan se at man som nummer 2 er et bedre produkt, så vil du nok automatisk have mere trafik som nr 2 end hvis begge var lige relevante.

Alt i alt er det dog super dejligt med den ekstra trafik :-)

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt gået, det er en hård niche at få succes i, men indenfor låne branchen er der gode muligheder for at tjene penge, så det er klart der er mange der søger ind i den niche. Endnu en gang tillykke!

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med placeringerne :) 

Hvis man må spørge om det, sender du så låneansøgningerne videre og modtager kommission på det grundlag - eller tager du de 599,- for at formidle lånemulighederne fra kunden? Helt tredje mulighed er selvfølgelig at de 599,- er "opstartsgebyret" fra lånet som man ser det normalt? - Altså at det er låneudbyderen der opkræver de 599,-. 

Må indrømme jeg havde lidt svært ved at gennemskue det Smile

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :

Tillykke med placeringerne :) 

Hvis man må spørge om det, sender du så låneansøgningerne videre og modtager kommission på det grundlag - eller tager du de 599,- for at formidle lånemulighederne fra kunden? Helt tredje mulighed er selvfølgelig at de 599,- er "opstartsgebyret" fra lånet som man ser det normalt? - Altså at det er låneudbyderen der opkræver de 599,-. 

Må indrømme jeg havde lidt svært ved at gennemskue det Smile

Når du søger om et lån sendes ansøgningen automatisk videre til til op mod 20 lånefirmaer. Antallet afgøres af hvor mange steder der tilbyder det du søger, og hvor mange af de forskellige krav du opfylder. Jeg tager 599 for denne service som jeg opkræver direkte fra ansøger.

kunden har på denne måde langt større mulighed for at blive godkendt, og ka langt nemmere sammenligne de tilbud der modtages og på den måde nemt vælge det bedste eller billigste lån.

Hvis der er flere spørgsmål om selve produktet, så bedes folk sende mig en privat besked

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar :) Og beklager hvis det var upassende, var bare nysgerrig Yes

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)