Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

YES. Nr 1 på google

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin :

Tak for svar :) Og beklager hvis det var upassende, var bare nysgerrig Yes

Det helt i orden, og intet problem Smile

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 99
Fra  Hickman Pages / www.campingoversigten.dk Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Virkelig flot! Det er noget man kan glæde sig, og se frem til selv! ;)

Sammenlign priser på campingpladser i Danmark til din campingferie på campingoversigten.dk

Fra Hansen
Tilmeldt 14. Dec 09
Indlæg ialt: 174
Fra  bevisible media GmbH Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Virkelig flot klaret!

Off topic:

Saa paa din side at du bruger firmanavnet "Folkekassen GmbH UG", er det ikke en fejl?

Enten er firmaet GmbH ELLER UG - begge samtidig er ikke muligt :)

(Er selv indehaver af baade et UG og et GmbH) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

dannieh:

Virkelig flot klaret!

Off topic:

Saa paa din side at du bruger firmanavnet "GmbH UG", er det ikke en fejl?

Enten er firmaet GmbH ELLER UG - begge samtidig er ikke muligt :)

(Er selv indehaver af baade et UG og et GmbH) 

Vi er registreret som et UG, men er under omdanning til et gmbh. Derfor bruger vi indtil alt er på plads begge dele. Kan dog godt se det kan virke lidt misvisende. Det er dog kun midlertidigt.

Fra København S
Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 67
Fra  Sakana Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort tillykke, det er da fantastik. Husk at fejre det.

Venlig hilsen
Zoë Escher

www.sakana.dk - Club Gourmet
http://zoeescher.com - Sushi og meget mere

November 2013. Irma har udråbt Zoë Escher til Danmarks sushi-ekspert nr. 1.
November 2013: Zoë Escher har lavet sushi og japanske retter som personalemad til Michelin-restauranten Geranium.



Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt gået....:)

Fra Hansen
Tilmeldt 14. Dec 09
Indlæg ialt: 174
Fra  bevisible media GmbH Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

c.k.f:

Vi er registreret som et UG, men er under omdanning til et gmbh. Derfor bruger vi indtil alt er på plads begge dele. Kan dog godt se det kan virke lidt misvisende. Det er dog kun midlertidigt.

Ok :)
Saa vidt jeg husker fra mine 2 semestre erhvervsret i Tyskland er det ogsaa ulovligt - Tror titlen i leder efter er "GmbH i.G" (Gmbh in Gründung), hvis i er gaaet igang med at skubbe de 25.000 ind i stamkapitalen, Sat notaren igang med GmbH-kontrakten, Ändret selskabsformen i Handelsregistret osv.
Hvis i stadig blot indskyder de 30% af overskudet, og venter paa at ramme de 25.000 - saa er i et UG.


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

dannieh:

c.k.f:

Vi er registreret som et UG, men er under omdanning til et gmbh. Derfor bruger vi indtil alt er på plads begge dele. Kan dog godt se det kan virke lidt misvisende. Det er dog kun midlertidigt.

Ok :)
Saa vidt jeg husker fra mine 2 semestre erhvervsret i Tyskland er det ogsaa ulovligt - Tror titlen i leder efter er "GmbH i.G" (Gmbh in Gründung), hvis i er gaaet igang med at skubbe de 25.000 ind i stamkapitalen, Sat notaren igang med GmbH-kontrakten, Ändret selskabsformen i Handelsregistret osv.
Hvis i stadig blot indskyder de 30% af overskudet, og venter paa at ramme de 25.000 - saa er i et UG.

Der er skam ikke noget ulovligt i at omdanne et UG til et gmbh. Det kan jeg sige med 100% sikkerhed. Der er muligt at vi ikke må benytte den titel før omdanning er gennemført, og har derfor lige opdateret hjemmesiden.
Vil lige undersøge det med vores notar.
Tak for input.
Fra Hansen
Tilmeldt 14. Dec 09
Indlæg ialt: 174
Fra  bevisible media GmbH Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry, tror du misforstod mit svar :)

At omdanne et UG til GmbH er ikke ulovligt - Hele idéen med et UG er jo at det skal omdannes :)

Men en virksomhed kan kun have én selskabsform (AG, GmbH, UG (Undtagelser er mere avancerede konstruktioner som GmbH & CoKG osv).

Og ved med 100% er det ikke er tilladt at anvende andre selksabsformer end den anvendte i firmanavnet...

Det kan virke som en ubetydelig bagatel - men det er saadan nogle ting de elsker at hidse sig op over hernede i polselandet :)

Men lad os lade sagen ligge og gläde os ovre jeres gode resultater - held og lykke med resten af jeres keywords..

De bedste hilsner fra München 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo tak :-)

Jeg ved de elsker deres regler og den slags hernede, så er kun glad for du informerede mig om det, og har også rettet til på siden.

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)