Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg elsker Amino!

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 24 person

Når man slår ordet "leg" op i Wikipedia, står der at det er fællesbetegnelsen for underholdende aktivitet, hvilket passer perfekt til beskrivelsen af min arbejdsplads, Amino.

Slår man ordet "arbejde" op i Wikipedia, står der at det er en persons systematiske indsats for at fremstille eller opnå noget, hvilket passer perfekt til beskrivelsen af mig, Rune Gjersvik.

Hvilket match! ;)

Lidt sjov og ballade skal der være plads til, men jeg har osse noget på hjertet, og en mission.

Jeg føler mig rigtig heldig over at være en del af Amino Crew, og det her er mit drømmejob. Jeg føler at jeg har verdens bedste kolleger, der brænder for deres arbejde, og det smitter af på lysten til at give den en ekstra skalle, for at gøre Amino til (at forblive) Danmarks bedste forum.

Jeg har altid elsket Amino, og det fællesskab vi har her, og jeg bliver rørt når jeg i medierne ser Amino medlemmer der har fået stor succes. Jeg selv har fået utroligt meget ud af være her, og jeg vil gøre en stor indsats for at andre medlemmer vil få noget ud af det.

Med alt respekt for Jubii.dk, som Martin Thorborg var med til at stifte, så bliver det "bare" en fodnote i han erindringer, for Amino kommer til at få stor indflydelse på dansk erhvervsliv i fremtiden, da det er en af Amino´s målsætninger, og den vil blive nået.

Amino er ved at blive voksen, og iværksætter delen, vil blive suppleret med en større del for selvstændige erhvervsdrivende, og Amino vil gøre sit for at motivere flere til at iværksætte, holde forretninger kørende, og holde Danmark i gang.

Et af mine bidrag og planer er at kontakte div. politikere fra forskellige fløje, og få dem til at komme med gæsteindlæg, (måske endda deltage i debat på Amino TV), så vi kan høre hvad de vil gøre for at iværksættere og selvstændige erhvervsdrivende får bedre vilkår her i landet, og bedre kan konkurrere med udlandet.

Jeg mener seriøst ikke at de kan tillade sig at sige nej, og jeg vil gøre hvad jeg kan for at vi får svar fra dem, og jeg vil blive ved indtil de siger ja. Vi er en vigtig del af Danmark´s fremtid, og de skylder os svar.

En sidste ting, jeg håber virkelig at I husker at fortælle andre hvor fedt et sammenhold vi har her, hvor meget vi hjælper hinanden, og hvad andre går glip af. ;)

Mvh. Rune Gjersvik.

Tilføj mig på Twitter

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg giver dig kun ret.

Amino og fællesskabet har hjulpet mig i den rigtige retning, og jeg ville ikke havde været hvor jeg er i dag.

Stort tak til Amino herfra :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander R. B | Freelance Grafiker:

Jeg giver dig kun ret.

Amino og fællesskabet har hjulpet mig i den rigtige retning, og jeg ville ikke havde været hvor jeg er i dag.

Stort tak til Amino herfra :)

Dejligt at jeg ikke er den eneste der har det sådan. :)

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Rune Gjersvik:
Et af mine bidrag og planer er at kontakte div. politikere fra forskellige fløje, og få dem til at komme med gæsteindlæg, (måske endda deltage i debat på Amino TV), så vi kan høre hvad de vil gøre for at iværksættere og selvstændige erhvervsdrivende får bedre vilkår her i landet, og bedre kan konkurrere med udlandet.

Jeg mener seriøst ikke at de kan tillade sig at sige nej, og jeg vil gøre hvad jeg kan for at vi får svar fra dem, og jeg vil blive ved indtil de siger ja. Vi er en vigtig del af Danmark´s fremtid, og de skylder os svar.

Kunne være utroligt interessant. Mange iværksættere er jo så succesfulde, at de udgør en langt højere del af landets BMP end størstedel af Danskerne (bare se på Mærsks ~14%), så de er en kæmpe gevinst at have i landet.

Held og lykke med det du :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ud fra mine personlige oplevelser her på siden, har Amino ikke bare hjulpet iværksættere. De har skabt dem. Og det er nok egentlig det der er det allermest imponerende ved dette forum. Min ven og jeg er meget tæt på at gå i luften med vores første webshop - og det ville aldrig være muligt uden Amino.

Jeres arbejde for og på Amino, er virkelig værdsat!

Frederik

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Der er ingen tvivl om at Amino er et kvantespring indenfor dansk iværksætteri - Der er utroligt mange projekter i støbeskeen i øjeblikket rundt omkring, projekter der ikke har set dagens lys endnu og som har Amino som katalysator, ingen tvivl om det.

Om nogle år, hvis ikke allerede, kan man måle en stigning i dansk iværksætteri i direkte forbindelse med folk der har opdaget Amino og som har valgt at udnytte det istedet for at blive ansat.

Fantastisk en mand har så stort et drive der kan smitte så meget af på dansk iværksætteri, det er intet mindre end en fantastisk præstation. Er kun glad for at have været en del af udviklingen som går den rigtige vej :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

jeg havde ganske enkelte ikke komme videre overhovedet med min virksomhed uden amino.dk bruger hjælp og støtte , man kan simpelthen ikke klare sig uden den ekstrem gode sidens bruger .

det er ekstremt vildt hvad viden man får ud ad andres erfaring og feedback så man læser løs og giver feedback også selv

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fitness Udstyr:

Fantastisk en mand har så stort et drive der kan smitte så meget af på dansk iværksætteri, det er intet mindre end en fantastisk præstation. Er kun glad for at have været en del af udviklingen som går den rigtige vej :)

Hr. Thorborg fortjener alt respekt, men jeg vil nu osse fremhæve Nicolai Frisch, der er med til at hive i trådene i baggrunden. Han er et meget stort aktiv for Amino.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Enig. Al den viden der deles og lagres er uvurderlig for mig i mine mange forskellige projekter. Amino er guld værd og alle de mange brugere herinde er sk*de seje!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 9 person

Ja, Nicolai er en af de store årsager til vi har økonomi til driften og samtidig at der er så godt styr på biksen.
Jeg har en loppetjans i forhold til ham :-)
Og så har vi også vores andre fantastiske kolleger, Nanna, Jimmy, Jacob, Morten, Sonia, dig Rune og en større omgang freelancere der hjælper til med lidt af hvert, vores fantastiske moderatorer, vores praktikanter, vores kære brugere af Amino, vores kunder der køber annoncer, vores samarbejdspartnere som 1902 m.fl. og jeg kunne blive ved i flere timer med at takke.

Jeg føler mig meget priviligeret over at være sammen med så mange fede mennesker og være med til at gøre Danmark til et lidt mere iværksættervenligt land.

Tak!

De bedste hilsner

Martin

 

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)