Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg elsker Amino!

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak Rune for den positive udmelding og tak også til Martin og resten af crewet.

Det er mig en udsøgt fornøjelse at være en del af Danmark absolut mindst jantelovs-præget sammenhold. Der er en fantastisk vidensbase herinde og jeg er først lige begyndt at forstå hvor stor den er, ved at søge på emner jeg har brug for at vide noget om og interesserer mig for, før jeg opretter en tråd, hvor jeg iøvrigt også altid har fået uvurderlige svar og løsninger fra hjælpsomme Aminoer.  

Du har desuden helt ret Rune, når du nævner Jubii som en fodnote, ikke at det ikke har sin berettigelse, for det har det bestemt. Men det er helt umuligt at konkurrerer med at Amino med Martin bag roret har skabt en investorportal på over 200 millioner kroner, i en tid hvor ingen andre (bankerne) ønsker at bidrage til Danmarks iværksættere. Helt ærligt, så fik jeg tårer i øjnene da jeg læste nyheden her for ikke så længe siden, da jeg er en af dem der er gået nedenom og hjem med mit firma bl.a. fordi banken ikke var interesseret i at hjælpe mig.
Dét er så stort og beundringsværdig, at jeg synes tiltaget uden sammenligning er årets største skulderklap! Det går ganske enkelt ind og røre noget dybt indeni mig, at en person gør så kæmpestort et arbejde for andre iværksættere.

Tak til jer alle og fortsat god weekend.

- Johnny Nordentoft 

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sæt i gang! Det kunne vise sig at være vigtigt ikke bare for os på Amino, men så sandelig også for kommende iværksættere, hvis bare politikerne gad lytte lidt mere til erhvervslivet og evt. sætte sig ind i tankegangen hos en iværksætter så ville vi helt sikkert få bedre rammer i lille Danmark.

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Og jo mere god energi og hjælp vi lægger i dette site, des større glæde får man selv retur. Det forholder sig faktisk sådan som der står i den ældste og allermest udbredte bog at:Der er mere glæde (LYKKE) ved at give end ved at modtage. Så kan det godt være at vi selv har poleret videre på det gamle BUDSKAB og via bøger om selvhjælp, coaching, mentorordninger og guru'er kan få det solgt. Men det er stadig en SANDHED! Giv, del ud af din viden og fedt ikke med det, så vil du få mere tilbage end du havde forestillet dig;)

Når der en sjælden gang imellem kommer et udbrud omkring at Amino har udviklet sig til et sted for brokkehoveder og negative personer, så GLEM det. Amino er hvad vi alle er med til at gøre det til. Har du ikke lyst til at opleve det BOOST at hjælpe med comments ind imellem, ja så oplever du selvfølgelig ikke hele pakken omkring hvad Amino kan. 

Så det ærgrer mig faktisk lidt at jeg kun kan bruge 10 minutter dagligt med denne hobby! Og ser frem til at kunne mere en dag;)

Amino - hvis du vil Flytta På Dej!

BH

Lars

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)