Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2012 - Først til 50.000kr

Side 11 ud af 57 (563 indlæg)
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tak for den meget store interesse i konkurrencen allerede nu! Det er super fedt og giver kun mere blod på tanden i forhold til at skabe en kickass affilaiteside.

Ken Schultz: Tak! Og ja, det kan du i hvert fald - det ville kun være rigtigt lækkert. Hele konkurrencen er i det hele taget en oplagt mulighed for også at få en smule markedsføring ud af 20-500 kåde internetmarketers. Send mig gerne en PM eller mail om det. Jeg skylder også dig svar på den seneste. :-)

Emil Blücher: Meget flot skrevet (og 5 stjerner for det)! Du har skrevet alt hvad jeg ville i dén debat.

Umut Ücler: Jeg sidder og tilføjer deltagere på AffiliateDM.dk lige nu, så det er det bestemt.

Gita Street: Tak for et par rigtigt gode indlæg både her og på Google Plus. Det er nogle meget interessante overvejelser du kommer med, og nogle, jeg også selv var nødt til lige at tænke en ekstra gang over til næste gangs konkurrence.

Er du sikker på, vi ikke kan lokke dig med i konkurrencen også? Det kunne være super spændende at få lidt variation ifht. køn, selvom jeg kan afsløre, at også én anden kvindelig deltager har meldt sig på banen for at vise, hvem det stærke køn er.

Til alle andre: Følger I ikke Gita Street på Google Plus endnu, snyder I jer selv!

Jeg kan i øvrigt afsløre, at besøgende på AffiliateDM i gns. bruger over 5 minutter på siden. Det er stjernefedt at se, folk interesserer sig for projektet, hvilket mængden af ubesvarede mails i min indbakke også er et klart tegn på!

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

De nyeste to deltagere:

Per Allerup og Kristian Ole Rørbye. Begge meget dygtige mennesker, jeg glæder mig til at følge (og tæve) i konkurrencen!

Jeg har en masse PM'er på Amino og mails, jeg sørger for at komme rundt til i løbet af i dag. Ingen er glemt! :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tinodk:

Mikael christiansen:

Jonas:

Mikael christiansen:

ja så har den arbejdet mere end den som ikke har arbejdet med opgaven , men som jeg forstår på dig , så betyder tid intet for dig , da  det er en fiktiv ting om man bruger 24 timer i døgnet eller ½ time er det samme for dig ,

der må du altså lære at forstå verden er sådan tid er penge og sådan er det bare , men nu kender jeg ikke grunden du mener tid er gratis , så der mangler du lige en forklaring på det syns punkt for det forstår jeg overhovedet ikke

jeg syens det er en spændende konkurrence hvem der vinder , men tid er bare penge , jeg opdaget bare det citat i teksten og kommenteret det , men ellers en fed konkurrence

Jeg ved skam godt at tid er penge - hvis man er timelønnet. Du betaler vel ikke dig selv for at lave dine egne sider, gør du? Selv betaler jeg ikke løn til mig selv, for at lave side til mit nyeste projekt. Det er pengene der tjenes på det bagefter som tæller. En konkurrence der går ud på at skabe et overskud på 50k, er et fedt initiativ, og bestemt ikke "gratis arbejde". Der er et eller andet i denne sammenhæng du ikke helt har fået med, men pyt med det.

jeg betaler mig selv løn for ellers skulle jeg betale andre og det koster altså kroner , jeg synes fed konkurrence men tid er altså penge

Du jo helt fra den..
Læs dog hvad de andre skriver, du sidder og har en diskussion med dig selv, mere eller mindre.


Tid er penge, er vel relativt..
Alt efter hvilken type job / og eller forretning man har.

du har misforstået tråd starter , det hele går ud på man motivere hinanden til at gøre det bedre , derved er også derfor tid er jo penge og penge er netværk viden også en del af, derved er det jo fedt at se så mange bruger så meget tid på det , for denne her konkurrence er jo netop noget der motivere en

som du også læser i dit indlæg er det kun en del du har taget ud ad en større sammenhæng

min mening er som de masser af de andre at det er konkurrence der er for motivere os til at gøre det bedre og da vi alle har forskellige netværk tid og viden er , så denne konkurrence er jo netop meste noget der skal ses man gør sit bedste

det er forklaret at meget af grunden igennem start indlægget og igennem tråden  at det er for  at motivere os denne her konkurrence  og vis du læser tråden igennem forstår du hvad konkurrencen omhandler

men min mening er det er er fed konkurrence for at motivere os til at gøre det bedste, jeg ved ikke hvad du mener , men det er vel okay jeg er enig med tråd starter

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 67
Fra  NetBooster Affiliate Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg synes at DM i affiliate 2012 er et super fint initiativ, det kan vi hos NetBooster Affiliate kun støtte op om. 

Nu ved jeg at de fleste i konkurrencen er hardcore marketeers, så de får nok ikke brug for råd, men hvis der skulle opstå brug for det så hjælper jeg mere end gerne. Og hvor er det forresten herligt at se sådanne tiltag i affiliate communitiet. 

Held og lykke i konkurrencen til jer alle! 

Hjælper affiliates med at øge deres indtjening online hos Netbooster Affiliate

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Stig Frahm Jørgensen:

Jeg synes at DM i affiliate 2012 er et super fint initiativ, de kan vi hos NetBooster Affiliate kun støtte op om. 

Nu ved jeg at de fleste i konkurrencen er hardcore marketeers, så de får nok ikke brug for råd, men hvis der skulle opstå brug for det så hjælper jeg mere end gerne. Og hvor er det forresten herligt at se sådanne tiltag i affiliate communitiet. 

Held og lykke i konkurrencen til jer alle! 

Super initiativ Skype-Wink

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Jeg overvejede et øjeblik at tilmelde mit nye website www.dashboardjunkie.com til konkurrencen, men da jeg endnu ikke har regnet ud, hvordan jeg skal tjene penge på sitet, så springer jeg over :o)

Så mit bidrag til konkurrencen bliver blot nedenstående Google Analytics dashboard, som du selv kan bruge til at holde styr på trafik, adsense indtægter og affiliate klik - Det er gratis og Halfdan har allerede hentet en kopi :o)

http://www.dashboardjunkie.com/adsense-overview-dashboard

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Uha, det ser rigtig interessant ud Troels - tak for delingen Skype-Wink

Fra København
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Har skrevet en PB til dig Halfdan.. Skal også prøve at være med denne gang Smile

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Cap'n Halfdan Timm:
Tak for den meget store interesse i konkurrencen allerede nu! Det er super fedt og giver kun mere blod på tanden i forhold til at skabe en kickass affilaiteside.

Hej Halfdan,

Jeg vil gerne tiltage med www.onlinelommeregner.dk er det muligt?

// Martin Friis Guldborg

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sander:
Uha, det ser rigtig interessant ud Troels - tak for delingen

Det var så lidt - Desværre kan den ikke vise indtægter fra TradeDoubler, Partner-ads, mm. - I hvert fald ikke endnu :)

Side 11 ud af 57 (563 indlæg)