Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate DM 2012 - Først til 50.000kr

Side 12 ud af 57 (563 indlæg)
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Tak for alle de mails, I interesserede deltagere har sendt! Jeg har været til holdundervisning i forvaltningsret og på arbejde hele dagen, og om et par timer skal jeg mødes med Mr. Linde nede i byen til en burger-date, så fortvivl ikke, hvis I ikke har fået svar. 

Jeg kommer efter maillisten her meget snart. Og så kan jeg afsløre, at vi har flere potentielle sponsorer på banen - dette års konkurrence bliver lige taget til et niveau højere. Glæd jer til at se, hvad jeg og meget spændende sponsorer har at byde på meget snart!

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Har meldt mig på banen med billigt-hotel.net

og regner med at høre fra Formand Half. senere...

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der en sidste dato for tilmelding? 

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg glæder mig til at få svar Hr Halfdan Timm :)

Mvh Tobias.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 13 person

Philip:
Er der en sidste dato for tilmelding? 

Undskyld, jeg siger det, men nu må I altså lige lære at give den lidt mere gas og ikke spekulere så meget på forhåndsgodkendelser! :-)

Hvis du gerne vil være med, så skriv at du har tænkt dig at deltage. Det værste der kan ske er, at Halfdan og styregruppen (hvem end de er) siger nej. I det tilfælde kan du jo bare vælge at deltage ved at løbe i græsset ved siden af løbebanen. Fordelen ved det er, at du selv sætter dine regler + du bliver lagt mærke til alligevel + hvis du vinder uden at vinde officielt er det så meget mere cool! 

Venner, I er alt for forsigtige. Hvis I har lyst til at lege med, så hop ind midt på banen og tag bolden fra en af de store. Sådan fungerer verden. :-)

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Anders Saugstrup:

Philip:
Er der en sidste dato for tilmelding? 

Undskyld, jeg siger det, men nu må I altså lige lære at give den lidt mere gas og ikke spekulere så meget på forhåndsgodkendelser! :-)

Hvis du gerne vil være med, så skriv at du har tænkt dig at deltage. Det værste der kan ske er, at Halfdan og styregruppen (hvem end de er) siger nej. I det tilfælde kan du jo bare vælge at deltage ved at løbe i græsset ved siden af løbebanen. Fordelen ved det er, at du selv sætter dine regler + du bliver lagt mærke til alligevel + hvis du vinder uden at vinde officielt er det så meget mere cool! 

Venner, I er alt for forsigtige. Hvis I har lyst til at lege med, så hop ind midt på banen og tag bolden fra en af de store. Sådan fungerer verden. :-)

Mvh Anders Saugstrup

Det fandme i orden det der Anders!

Mvh Tobias.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders... Du forstår sku, at sige det på en måde der virker motiverende på mig! Tak ;)

Jeg har valgt, at starte en ny affiliate side og deltager nu i konkurrencen. Om det er på banen eller i vejsiden må være op til Halfdan, men uanset vil jeg give jer så meget kamp til stregen, som jeg nu kan!

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for udfordringen Halfdan. Den har godt nok været svær at slippe! Så udfordringen er hermed taget op :-)

Jeg har til aften meldt mig på banen med siden www.dit-indbo.dk som kommer til at handle om sikring af indbo. Der er indtjeningsmuligheder i forsikringer, alarmer, overvågning og tyverisikring.

Derudover giver udfordringen mig også en rigtig god grund til at genstarte min blog mronline.dk hvor jeg vil udgive mine månedlige rapporter.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

 - og det første indlægLars' blog kan allerede læses her. Lars har valgt et af de hidtil bedste emner i konkurrencen, synes jeg. Smut ind på hans indlæg og læs mere om det. :-)

Jeg har lige et par hurtige noter i forhold til "reglerne" for deltagelse:

  1. Én person om ét site. (Vi har lavet en undtagelse, men det er qua arbejdsfordelingen i projektet, jeg er bekendt med).
  2. Det deltagende website må lige så gerne være på engelsk som på dansk.
  3. Man skal ikke udpensle hvad man laver. Man skal blot rapportere til mig, hvor meget man har tjent, og hvor mange udgifter, man har haft. Laver man et blogindlæg, får man fine links fra AffiliateDM.dk. :-)
On to the mails!
Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Cap'n Halfdan Timm:
Én person om ét site. (Vi har lavet en undtagelse, men det er qua arbejdsfordelingen i projektet, jeg er bekendt med).

Hej Halfdan

Fed konkurrence!

Hvordan skal arbejdsfordelingen være for at man må være 2 om ét site? kan du ikke lige udpensle det :) 

/ Kruse

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Side 12 ud af 57 (563 indlæg)