Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

30% Rabat i anledning af min fødselsdag

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

super tillykke med fødselsdagen , jeg har kun brugt KTJ-Media.dk en enkel gang , gid jeg havde brugt ham kun fra start af så havde jeg sikkert kommet længere i dag man får rigtigt meget for sine kroner og især den hurtige tid er simpelthen et ekstremt stort plus ved at bruge KTJ-Media.dk , jeg kan klart anbefale ham

Takker... Du har nu brugt mig 2 gange :)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

KTJ-Media.dk:

Mikael christiansen:

super tillykke med fødselsdagen , jeg har kun brugt KTJ-Media.dk en enkel gang , gid jeg havde brugt ham kun fra start af så havde jeg sikkert kommet længere i dag man får rigtigt meget for sine kroner og især den hurtige tid er simpelthen et ekstremt stort plus ved at bruge KTJ-Media.dk , jeg kan klart anbefale ham

Takker... Du har nu brugt mig 2 gange :)

ja du har sikkert ret din levering er så super hurtigt og godt arbejde der laves at man får det så hurtigt og godt at lavet tiden flyver af sted og du er simpelthen super god til dit arbejde , du må få en rigtig god fødselsdag mange gange tillykke herfra Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

KTJ-Media.dk:

Mikael christiansen:

super tillykke med fødselsdagen , jeg har kun brugt KTJ-Media.dk en enkel gang , gid jeg havde brugt ham kun fra start af så havde jeg sikkert kommet længere i dag man får rigtigt meget for sine kroner og især den hurtige tid er simpelthen et ekstremt stort plus ved at bruge KTJ-Media.dk , jeg kan klart anbefale ham

Takker... Du har nu brugt mig 2 gange :)

ja du har sikkert ret din levering er så super hurtigt og godt arbejde der laves at man får det så hurtigt og godt at lavet tiden flyver af sted og du er simpelthen super god til dit arbejde , du må få en rigtig god fødselsdag mange gange tillykke herfra Big Smile

Takker for de roende ord

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Frost:

Omkring hastighedsoptimering vil jeg lige give mine varmeste anbefalinger til Kim.

Jeg har for nylig fået en forespørgsel omkring hastighedsoptimering til en større kunde i forbindelse med SEO, og den blev selvfølgelig sendt videre til Kim.

Tillykke med fødselsdagen.

Takker Thomas... Wink

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim,

Stort tillykke med fødselsdagen. :-)

Jeg kan varmt anbefale dine kompetencer i forbindelse med hastighedsoptimering af eksempelvis Wordpress sites. Du har jo senest optimeret loadtiden på et par af mine sites. Resultatet blev et hastighedsløft over alle forventninger.

Mon ikke du lige må tage fat i endnu et. Du får lige en PB med de nærmere detaljer. :)

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Hej Kim,

Stort tillykke med fødselsdagen. :-)

Jeg kan varmt anbefale dine kompetencer i forbindelse med hastighedsoptimering af eksempelvis Wordpress sites. Du har jo senest optimeret loadtiden på et par af mine sites. Resultatet blev et hastighedsløft over alle forventninger.

Mon ikke du lige må tage fat i endnu et. Du får lige en PB med de nærmere detaljer. :)

Dbh. John

Takker John,

Og godt du er tilfreds med resultatet :)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tilbuddet gælder stadig :)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Grundet den store efterspørgsel, vil jeg øge loftet for hvor mange der kan opnå denne gode og store rabat, det er nu 40 personer der kan få denne Rabat. husk det er hvad enten der er tale om timepriser, SEO, Professionelle hjemmesider, special programmering, hastighedsoptimering eller noget helt syvende. Det er 30% rabat på ALT.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er stadig flere pladser tilbage, så skulle der sidde nogle personer der ude som godt kunne tænke sig at få del i denne store rabat, så er det tid til at få set på det og bestilt, der er kun 4 dage til tilbuddet udløber.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med dagen og tak for et godt tilbud.

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)