Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan med betaling på webshops?

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

fribetaling.dk ser interessant ud. Har du selv erfaring med dem? Eller kender du andre, de har?

Hilsen Jakob
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej BB

 
Hvis du mener at have et bæredygtigt koncept, kan du ligeså godt vælge den rigtige løsning 1. gang og det er DIBS, måske de dyreste, men også i en klasse for sig selv. Prøvede selv 2 andre løsninger før jeg endte hos DIBS og det var mildt sagt en dyrtkøbt erfaring.
Derudover er det vigitgt, at du sætter dig ordentligt ind i reglerne omkring nethandel, hvor Danmark sætter verdensrekord i forbrugerbeskyttelse. Det er rystende, hvor mange webshops der tror de kender reglerne og derfor bryder dem dagligt
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten m.fl.

Om man vælger fribetaling.dk eller dibs eller noget andet -
Er det rigtigt forstået, at man altid OGSÅ skal betale procenterne til pbs - uanset hvilken af disse andre services man køber for at kunne betale direkte på nettet ?
 
Jeg har bare svært ved at gennemskue dette betalingshalløj, men jeg VIL have muligheden for at betale direkte i købssituationen.
 
Mvh/
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Toga

 
Når du skriver, at du VIL betale direkte, kunne du lige så godt skrive "jeg forlanger" at give sælger mulighed for at misbruge mit Dankort. Når betalingen går via PBS sker det via en kryteret forbindelse, hvilket bl.a.  garanterer, at ingen kan se dine oplysninger
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten

Kært barn har mange navne....
Kan du svare på mit spørgsmål ?
Jeg har forstået at man betaler både til udbyderen af betalingsservicen og til pbs.
Er det rigtig forstået ?
 
Mvh/
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Toga

Det afhænger af den enkelte leverandør og det vil i så fald fremgå af det afregningsbilag du godkender inden du betaler. PBS eller andre opkræver aldrig penge hos køber, men alene sælger
Tilmeldt 16. Feb 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
JakobN

Har desværre ikke selv brugt dem, har blot set at de var billige.
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 2/3/2006 8:59:47 PM Forfatter: John Sahl

Med hensyn til betaling igennem ens webshop har jeg personligt rigtigt gode erfaringer med www.quickpay.dk som jeg har brugt til flere kunders shopløsninger.

Hej Jeg bruger også quickpay i vores webshopløsninger. For mig har det været vigtigt med en god sikkerhed, både for mig og mine kunder.
Debatten omkring synlighed i forhold til brug af betalingskortende, syndes jeg er rigtig god, jeg har valgt at skrive kort om det på shoppen, og så linke til www.betaling.dk
Det er min opfattelse af mine kunder har mere salg efter installation af kortløsning.
webshop-luxus med integration til SummaSummarum læs mere her: www.wallebogaard-it.dk
Certificeret forhandler af SummaSummarum.
 
Tilmeldt 26. Jul 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har brugt www.epay.dk til mange af mine kundeløsninger. De er meget stabile og yder en rigtig god support. Deres priser starter fra DKK 99, så det skulle være til at overkomme.

 

Lige en indskydelse. Alle betalingsgateways i Danmark er underlagt de samme krav pr. 1/1-2006, så sikkerheden omkring kortinformationerne er ens.

Tilmeldt 16. Feb 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Det skal lige siges, at blot fordi at alle udbyderne er underlagt samme krav, betyder på ingen måde at sikkerheden er den samme, bl.a. har flere af dem sikret sig ud over de krav der er.
Side 3 ud af 4 (39 indlæg)