Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan med betaling på webshops?

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 5. Aug 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 07-08-2006 21:37:06
Forfatter: V.H.
Det skal lige siges, at blot fordi at alle udbyderne er underlagt samme krav, betyder på ingen måde at sikkerheden er den samme, bl.a. har flere af dem sikret sig ud over de krav der er.


Hvilke væsentlige ekstra sikringer kender du da udbydere der benytter sig af?

Jeg benytter selv Quickpay i alle de løsninger jeg har haft fingrene i når der skal bruges dankort. De er super, stabile og med en udemærket support, dog kunne de godt bruge et bedre API. DIBS er imho en anelse for dyre i forhold til hvad man får.



Tilmeldt 26. Jul 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 16. Feb 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er visse minimums krav, f.eks. en firewall, men der kan være forskelle i de firewalls man vælger at investere i, samt anden software der kan gøre ens system mere sikkert. Men der er også den fysiske sikkerhed, hvor der er f.eks. er stor forskel på om man har sine servere på første sal i en bolig i midten af københavn, eller om man har købt en gammel misil silo og har sine servere her (bemærk, dette er blot for at illustrere en forskel, jeg kender ingen som har sine servere i en silo :)

Tilmeldt 5. Aug 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror ikke der er nogen der ikke bruger firewalls på deres betalingssystemer. Hvad er forskellen mellem de forskellige firewalls som er væsentlige da?
"Anden software der kan gøre ens system mere sikkert" er rimelig løst defineret synes du ikke? Mht den fysiske sikkerhed stiller PBS nogle relativt strikse krav og da der ikke er de store problemer med random bombning i DK så er det næppe så væsentligt med mindre selvfølgelig man ønsker ens shop skal kunne være oppe under en atomkrig men der vil formodentlig være andre svage led i sådan et tilfælde som gør at det ikke kan lade sig gøre anyways :)

Tilmeldt 16. Feb 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Misforstå mig ikke, alle de danske udbydere er alle fint beskyttet, men dette var blot en bemærkning til at de alle er beskyttet ens. Jeg ved ihvertfald at jeg ville blive pissed hvis jeg fik at vide at mit visa kort er blevet stjålet fordi jeg handlede i din butik, men dermed ikke sagt at det nogen sinde sker.
Så lad mig sige det igen, der er ingen problemer med nogen af de danske gateways, det var blot en "teoretisk" kommentar :)

Tilmeldt 22. Jan 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg mener det er mere rystende hvor mange webshops der kender loven men ikke  overholder den.

F.eks. websitet www.giv1bud.dk . Jeg har på dette site købt en dyr designer stol - da der var mangler på stolen (stropper der sad forkert) klagede jeg til dem over flere omgange. Og jeg har aldrig modtaget svar.

Jeg kan oplyse at det er Karsten Hansen-Nord der ejer dette firma så jeg bliver noget knotten når jeg ser hans kommentar til brud på regler.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 19-01-2006 16:04:36 Forfatter: Toga

Det er jo helt uhyrligt. Det erindrer jeg aldrig at have set web shop udbydere gøre opmærksom på. De slår kun på hvor nemt det er - og hvor godt og billigt deres egen del er.



Mvh/CLausen


Jo det er der mange der bla. os selv.
Det giver selvfølgelig det problem at mange vælger ikke at handle med disse kort da det hurtig bliver en dyr fornøjelse.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 01-02-2006 17:28:26 Forfatter: bimmer

Jeg kunne meget godt tænke mig at høre om hvilke betalingssystemer I bruger rundt omkring i jeres webbutikker. I særdeleshed vil jeg gerne høre noget om Ewire,- erfaringer osv.


mie/nusseognoerkle.dk



 

Vi bruger Dandomains betalingssystem og har altid været tilfredse med det.
Vi indførte pr. 1 januar 2007 betaling med E-wire og jeg må sige det er skuffende:
Vi har haft 2 betalinger med E-wire, det er langt under 1%, men det bliver måske bedre men jeg har mine tvivl.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 27. Jan 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

Jeg går i overvejelser omkring opstartelse af noget internet handel. I den forbindelse har jeg undersøgt flere forskellige muligheder for såkaldte webshop løsninger med betalings modul og sådan inkluderet. Det jeg umiddelbart finder mest tillokkende er: way2web: http://w2wserver.dk/index.php?option=com_wrapper&Itemid=224

 

Det er rimelig billigt (deres lille pakke koster 175 kr / måneden, inkl. bet. modul), og der er 24/7 support samt video manualer etc.

 

Nogen der har erfaring med denne løsning? Synes ikke den bliver nævnt i denne tråd nemlig.

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)