Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

6 mdr forberedelse, 1000vis af timer, 10.000vis af kroner. Nu er jeg endelig klar.

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Liv'IN - www.livin.dk Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carl,

Godt projekt, jeg er sikker på det nok skal vinde i gennem.

En enkelt ting: (måske to)
Hvis jeg var potentielt kunde for dig vil 2 ting få mig til ikke at kontakte dig. 
    1. Der står ikke hvad det koster - hvorfor skjule det? Er det en hemmelighed? Var det mig ville jeg ønske 100% åbenhed omkring økonomien.
    2. Du skriver flere steder at det man kan tjene 10.000 kr. Er det om måneden eller om året?

Blot to betragtninger - held og lykke med projektet, jeg er sikker på det har en god fremtid for sig.

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46556
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende. Som gammel akvarist lige lidt råd om fisken som du sikkert kender allerede.
Den vil gerne ha omkring 26 grader i vandet og den vil meget gerne ha god cirkulation, eheim pumpentype og evt suppleret med ilt fra luftsten hvis de, som de ofte gør, går tæt. Cirkulation er vigtigt.

Optimalt vil de også gerne ha rør at gemme sig i ( når de ikke er på arbejde) og skal man yngle på dem, skal de absolut ha potter eller pvc rør til rådighed.
Et trick kan være at lade dem gå ved 26 grader og så skifte vand + over en dag eller to, hæve temperaturen til 35 grader
De fodres regelmæssigt, men naturligvis ikke overfodres, og så behøver de ikke sultes før de skal på arbejde på fødder o.l.
Klinikker der behandler psoreasis kunne også være kunder. Held og lykke med projektet
Vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Teksten bliver rettet i løbet af i morgen. Så den del er klaret.

Hvad angår prisen, så ved jeg ikke om det er en god ide at skrive den på siden.

Hvis prisen er 3500 + moms om måneden og man som frisør har 5 kunder i badet, a 150 kr stykker, 21 dage om måneden =

5x150x21 = 15750 kr.

Så er der noget moms som skal regnes med, men i runde tal omkring 10.000 pr. måned, efter at leje er betalt.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Tilmeldt 8. May 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som en rigtig god idé! 

Som andre også har nævnt skal du nok lige korrekturlæse teksterne på dit website igen. 

Selv om du har tydelige kontaktinformationer på siden, ville jeg nok gøre mere ud af at opfordre potentielle kunder til at tage kontakt. " Ring nu og få et boblende godt tilbud " eller hvad du nu kan finde på.

Held og lykke med projektet!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

mangler lidt hvad folk har af oplevelser med de doktor fisk

video film hvordan det virker , kunne sælge produktet endnu bedre

få gerne dit facebook links til at virke folk der anbefaler produktet med likes og kommentar det er super markedsføring

gerne dokumentation at det virker læge godkendt behandling vis det har det er det  endnu bedre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Uha, når jeg er for stresset bryder min psoreasis frem på fødder og hænder. Så lad mig endelig hører når du for dine første kunder. 

Og som "Cookie" foreslår kunne hudklinikker være interessante kunder.

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie:
Spændende. Som gammel akvarist lige lidt råd om fisken som du sikkert kender allerede.
Den vil gerne ha omkring 26 grader i vandet og den vil meget gerne ha god cirkulation, eheim pumpentype og evt suppleret med ilt fra luftsten hvis de, som de ofte gør, går tæt. Cirkulation er vigtigt.

Optimalt vil de også gerne ha rør at gemme sig i ( når de ikke er på arbejde) og skal man yngle på dem, skal de absolut ha potter eller pvc rør til rådighed.
Et trick kan være at lade dem gå ved 26 grader og så skifte vand + over en dag eller to, hæve temperaturen til 35 grader
De fodres regelmæssigt, men naturligvis ikke overfodres, og så behøver de ikke sultes før de skal på arbejde på fødder o.l.
Klinikker der behandler psoreasis kunne også være kunder. Held og lykke med projektet
Vh

De fisk som spiser, er børn og teenagere. De voksne spiser ikke af mennesker. Der skal løbene skiftes ud af fisk og de yngler ikke før de er omkring 2 år gamle. Så perioden fra de ikke spiser til de kan yngle er et problem, jeg endnu ikke ved hvordan jeg skal håndtere.

Men hvad angår filtersystemer, så udskiftes vandet 10 gange i timen og udover en bio filter, kommer vandet også igennem UV-lys, på 39W. Havde jeg de sidste 3000 ekstra til hvert spa, havde jeg brugt overløb, men der måtte jeg gå på kompromis.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

mangler lidt hvad folk har af oplevelser med de doktor fisk

video film hvordan det virker , kunne sælge produktet endnu bedre

få gerne dit facebook links til at virke folk der anbefaler produktet med likes og kommentar det er super markedsføring

gerne dokumentation at det virker læge godkendt behandling vis det har det er det  endnu bedre

Jeg havde deaktiveret min facebook side, fordi jeg ikke ville fortælle nogen om det før nu. Den er dog åbnet nu. Min website er lavet mest til dem som kunne være interreseret i at leje en spa. Det er også derfor jeg ikke har priser på. Det er ikke noget som slutbrugeren behøves vide.

Film kommer på når jeg har får sat det første op den 1 okt.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Fra København
Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder spændende, og jeg tror det bliver udbredt i DK før eller siden, så det er bare at komme igang.

Til hjemmesiden: Der er en del stavelfejl. Få dem rettet hurtigst muligt, det kan irriterre potentielle kunder :)

God vind!

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

God idé. Der er vist en del Thai steder der allerede har (http://www.odensethaimassage.dk/content/doktor-fisk) og jeg kender mange der bruger det :-) 

men at få det ud hvor der i forvejen er kunder der gerne vil "noget godt for dem selv" er udmærket tænkt.

God vind! 

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)