Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

6 mdr forberedelse, 1000vis af timer, 10.000vis af kroner. Nu er jeg endelig klar.

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende, det må jeg nok sige!

Glæder mig til at hører mere om projektet...

Kan man købe spa igennem jer? :-)

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Lehmann Jafari:
Kan man købe spa igennem jer? :-)

Ja, det ville man kunne.
Men jeg overvejede også at lave et setup, som jeg kunne leje ud til private. Det kræver ikke den samme slags udstyr. 

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Carl Lorberg:

Daniel Lehmann Jafari:
Kan man købe spa igennem jer? :-)

Ja, det ville man kunne.
Men jeg overvejede også at lave et setup, som jeg kunne leje ud til private. Det kræver ikke den samme slags udstyr. 

Fedt!

Jeg er nu personlig mest interesseret i at købe... Det eneste der holder mig tilbage er at man kan jo ikke bare flytte rundt på dem, uden man tapper lidt vand fra og sådan?

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg været ude hos de første mulige kunder og må sige at jeg bliver godt modtaget. Tror virkelig jeg har ramt en niche som har manglet.

Den ene mulige kunde havde allerede overvejet det og hende som taget beslutningen får mit materiale i morgen. Så jeg sidder og krydser finger for telefonen ringer i morgen eftermiddag.

Må sige at det giver lidt et adrenalin boost at starte en virksomhed op fra bunden. Specielt, når man har brugt hele sin opsparing på det.

Der er flere Amino'er som har spurt ind til det, fordi de måske gerne ville starte et spa-center. Jeg har ikke kapitalen til det, men hvis der sidder en investor derude, som kan se ideen med spa-center, kunne vi måske lave en konstruktion, som gør at vi kunne oprette spa-center.
Kapital mæssig taler vi omkring 250.000 kroner.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carl.

Har lige siddet og læst dit indlæg. Dette lyder super spændene.

Jeg har lige et par spørgsmål.

Kører du selv rundt og renser disse spa´s

Fiske maden er den inkluderet i leje prisen.

hvad med udskiftning af fisk betaler men leje pr fisk og så det bare surt show når der en der forlade denne verden ?

har du været rundt og spørger en masse frisør butikker ? ( jeg tror nemlig godt at sådan nogle bikse kunne få solgt en masse fiske fod bad )

 

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Mike D.Jensen:

Hej Carl.

Har lige siddet og læst dit indlæg. Dette lyder super spændene.

Jeg har lige et par spørgsmål.

Kører du selv rundt og renser disse spa´s

Fiske maden er den inkluderet i leje prisen.

hvad med udskiftning af fisk betaler men leje pr fisk og så det bare surt show når der en der forlade denne verden ?

har du været rundt og spørger en masse frisør butikker ? ( jeg tror nemlig godt at sådan nogle bikse kunne få solgt en masse fiske fod bad )

Ja, jeg kører rundt og kontrollere filter, UV-lys, vandkvalitet etc. Så hygiejnen er i top og fiskene har det godt. Når et nyt spa bliver sat op, kommer jeg ud hver anden dag. Senere en gang om ugen. Hvis anlægget bare kører, så vil jeg komme mindst en gang hver 14 dag. Men aldrig under det.
Fiske maden er med i prisen. Fiskene "spiser" jo kundernes døde hud i løbet af dagen og jo flere kunder der har være i, jo mindre skal fiskene have at spise. De skal have fodre piller, så det kan ikke blive nemmere.

Der vil dø fisk og de bliver bare udskiftet. Dog har jeg i kontrakten en bestemmelse, som siger at hvis over 15% af fiskene dør inden for 1 døgn og det ikke skyldes en fejl i systemet, så skal kunden erstatte dem.

Ja, jeg kører rundt og gå selv ind til frisørerne og aflevere mit materiale, da jeg tror det er den bedste måde at præsentere det på. Vi kender alle de reklamer som vi får i breve. De bliver smidt ud. Så ved at komme ind i butikken og tale med ejeren, kan jeg hurtigt komme med de vigtigste puns linies. 

Jeg reklamere ikke ad andre kanaler endnu og denne tråd lå på side 5-6 stykker, da jeg skrev tidligere i dag. Men der er omkring 25 besøg på min website i døgnet lige nu, selvom jeg kun har været rundt i 2 dag. Så butiksejerne, bruger tid på at se min website

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det hele lyder som om du har tænkt det meget igennem.

Men som du selv skriver så tænker jeg også hvis du ikke selv producere de små fiske basser så bliver det pludselig en dyr fornøjelse hvis ikke du tager et minimum for dem hos "spa ejeren"

Jeg savner alle de informationer du har givet omkring selve spaet på hjemme siden. der ud over syntes jeg du skal smide den sidste lomme uld efter en hjemme side som ser mere prof ud, ikke for at ond, men din side signalere langt at du er et firma der mener det.

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad du siger til frisør salonerne når du kommer ind i dem. ( også i privat besked )

Godt projekt

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Carl Lorberg:
Ja, jeg kører rundt og kontrollere filter, UV-lys, vandkvalitet etc. Så hygiejnen er i top og fiskene har det godt. Når et nyt spa bliver sat op, kommer jeg ud hver anden dag

Først vil jeg sige det er et konge koncept og en niche der nok skal give vind i sejlene :-) omkring besøgsfrekvensen ser jeg et problem omkring geografi. Vil du i starten holde dig til sjælland?

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mike D.Jensen:

Det hele lyder som om du har tænkt det meget igennem.

Men som du selv skriver så tænker jeg også hvis du ikke selv producere de små fiske basser så bliver det pludselig en dyr fornøjelse hvis ikke du tager et minimum for dem hos "spa ejeren"

Jeg savner alle de informationer du har givet omkring selve spaet på hjemme siden. der ud over syntes jeg du skal smide den sidste lomme uld efter en hjemme side som ser mere prof ud, ikke for at ond, men din side signalere langt at du er et firma der mener det.

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad du siger til frisør salonerne når du kommer ind i dem. ( også i privat besked )

Godt projekt

Hvis jeg skulle betale normal prisen for fiskene, ville jeg ikke kunne få det til at løbe rundt. Men jeg har en aftale med en som kan sælge mig dem til en pris som er meget langt under normalprisen. Han sælger mig fiskene så billigt, fordi han godt ved at jeg så køber alt hvad jeg skal bruge hos ham.
Jeg glemmer ikke hvem som har hjulpet mig, så hans firma kommer til at mærke, når omsætningen stiger hos mig.

Lige nu har jeg brugt alle mine penge på spa, fisk, visitkort etc. Så en hjemmeside er desværre noget jeg bliver nød til at leve med de næste par måneder, men så er det næste skridt.

De puns lines jeg bruger i butikkerne er forskellige alt efter hvilken salon type det er. Så jeg har ikke noget fast jeg siger. Men har også sørget for at man kan læse i materialet at, det er nemt, for salonen og det tager ikke tid fra personalet.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Jensen:
Først vil jeg sige det er et konge koncept og en niche der nok skal give vind i sejlene :-) omkring besøgsfrekvensen ser jeg et problem omkring geografi. Vil du i starten holde dig til sjælland?

Ja. Jeg har ikke en chance for at dække Fyn og Jylland.

Men jeg vil naturligvis gerne dække alle de store byer. Specielt: Odense, Aalborg og Århus.
Det er lidt mit håb at jeg kan dække de områder senere.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)