Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi kan tjene kassen med denne idé

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Fitnessbuddy Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Bundgaard:
Inden I går i gang med at udføre idéen, kunne I jo prøve at fremføre det for nogle supermarkeds-kæder og høre, om de er interesseret i det. Hvis flere er det, har I nok en fin chance, da mange brugere vil være interesserede i det. Det er en klar fordel at kunne søge på et specifikt produkt og se, hvor det er billigst - og ikke kun se de tilbud, der er og selv sidde og lede. Hvis I får en velfungerede app, kan det godt komme til at fungere.

Jeg tror kun du får det allerbilligste supermarked med i denne idé for hvorfor skulle irma være med og vise deres mælk til dobbelt pris så er chancen for de bliver valgt da i hvert fald helt væk :D Jeg kan godt se at der er en lille forskel på hvilke produkter der er billigst her og der, men hvis appen blot vil vise hvad der er billigst er det måske også fint nok?

Selv med en app til iphone og android er markedet taget. Tilbudsavis er en app som ikke har priser på ikke nedsatte varer, men som har crawlet alle tilbudsaviser og viser deres tilbud når du søger på f.eks. peanuts. Den eneste måde der så kunne differentieres på var ved at fokusere på de varer som ikke normalt er på tilbud, men hvor man alligevel gerne vil kende prisen. 

Hvordan de her apps og hjemmesider skal kunne slås med det forspring de har har jeg meget svært ved at se! beklager! :)

Godnat og sov godt
Christian Møller 

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan se mange lyder negativt stemt over det her.
Tro faktisk i er inde på noget ad det gode og man kan jo sige at i lavet det på tilbud fra forskellige kæder ikke ??

Ser ikke hvorfor de forskellige kæder ikke skulle gide det ?

der er jo også mange rejse kæder der har lignende selv om mange af dem er dyre ind de billige så er de stadig med.

Forbrugerne mangler faktisk sådan en portal  tombs op håber det kan lade sig gøre for jer men i har godt nok noget af et arbejde foran jer.

Sidste ting da i vil lave det på tilbud tror jeg ikke kæderne vil være negatic stemte overfor det i vil lave da tilbud jo ikek rammernormal pris så selv de dyre kæder har mange gode tilbud så kan de sagtens være med i forhold til lavpris kæderne.

Med Venlig Hilsen / Best Regards

//martin

Fra Odense
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak Martin. Det er super fedt at høre, glad for du forstår vores idé! Det betyder virkelig meget.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1315
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

martin larsen:
Ser ikke hvorfor de forskellige kæder ikke skulle gide det ?

Hvem har lyst til at udsitlle, at man måske er dyrest? Og samtidig lever kæderne af, at kunderne køber det, der IKKE er på tilbud. Så tænk tanken: En kunde kommer ind i butikken, fordi der er mælk på tilbud. SAmtidig køber kunden hakket oksekøb, som IKKE er på tilbud. Så er det da ikke interessant for købmanden med mælken (som skal tjene på kødet), at kunderne meget let og tydeligt kan se, at kødet er på tilbud hos naboen. Det er muligvis ikke særlig forbrugervenligt, men det er realiteterne.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

I overser det helt åbentlyse !!! Der er ikke nogen der vil sidde og planlægge en tour de supemarked efter hvor de enkelte ting på indkøbssedlen er billigtst, og bagefter bruge en masse tid og måske benzin på at få det handlet!!?? og måske enda ende med ikke at have sparet noget??

Hvis man feks. skal købe meget af en vare er der en chance for at det ville blive brugt, men ellers kan jeg ikke se den store fidus??

Hvis man i stedet lavede en funktion hvor man kunne taste sin indkøbssedlen ind og få en liste over hvad det ville koste i de forskellige supermarkeder var der en fidus i det!! 

Teddy 

Fra Odense
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sagtens forstå din kritik og vi har tænkt den samme tanke, men vi håber dog på at folk (specialt familier ) vil planlægge deres indkøbstur efter hvor det er billigst, da der er mange penge at spare på området.

Idéen med indkøbssedlen har vi tænkt. :)

Fortsat god søndag

Hilsen Daniel

Fra Odense
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror virkelig ikke, at familier vil gå/køre fra det ene supermarked til det andet blot for at spare 5-10 kr., som normalt er forskellen på hverdagsvarer..

Folk vil have noget som er simpelt og hurtigt overstået.. Og hvis man er en familie, hvad har man så lidt af? Det er tid! Og hvad vil tage tid? At tage til flere forskellige supermarkeder og stå i kø hver eneste gang for bare, at købe 3-4 varer ved hvert sted.

Glem det - ingen gider gøre det.. Men jeg kan så se ideen med, at man kan søge på bestemte produkter og se hvor det kan købes billigst!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvor mange der vil - men jeg kender flere der af en mærkelig grund gerne kører flere steder hen for at spare fx 1 krone pr liter mælk.

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Fin ide!

I dagens Danmark handler over 90% af forbrugerne næsten de samme ting hver eneste uge.

Derfor er der en fidus ved at lave en app eller program, hvor man kan vælge hvad man plejer at købe ind på en hel uge.

F.eks.:
2 bk. smør
7 l. mælk
1500 g. rugbrød
1 pk. cornflakes
30 stk. frugt
osv.

Hvorefter programmet så kunne udregne hvor det er billigst.

Men det er nok lidt svært, når nu der er flere forskellige kvaliteter af den samme vare.

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)