Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker nyt design på min website; www.ShowmeCopenhagen.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmesiden henvender sig til direktionssekretærer, PA, og marketing koordiantorer.

Den nye hjemmeside skal have et moderne skandinavisk udseende som for eksempel. www.bolia.com. Hjemmesiden skal have en blog funktionalitet, og integration til sociale medier som Facebook.

Platformen skal være Wordpress.

 

Jeg søger kontakt til nye iværsættere som har lyst og evner til at løse denne opgave hurtigt .

 

Mange hilsner

Finn Høeg

 

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Finn,

Det kan vi helt sikkert godt hjælpe med, selvom vi ikke er helt nye i markedet. Når du siger nye, tænker du måske også billige, og det er der sådan set ikke noget galt med. Du skal blot være opmærksom på at man især omkring design ofte får hvad man betaler for.

Der er også noget om den snak i forhold til udvikling, men afhængigt af din markedsføringsstrategi er det ikke nødvendigvis så vigtigt.

Jeg vil selvfølgelig anbefale en gennemarbejdet kvalitetsløsning på alle fronter. Men hvis det skal være lidt billigere, ville jeg vælge at få udarbejdet et overordnet design, som de resterende sider kan tage udgangspunkt i. Dernæst kan undersider og udvikling varetages af en mindre erfaren (og billigere part) - vi har selv kontakt til et par stykker som gør et hæderligt stykke arbejde.

Du kan fange mig på tlf. 28192966 eller via en privat besked herinde.

Rigtig god dag.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)