Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tivoli & Kopenhagen Fur får tæsk på Trustpilot

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften siger, så er Tivoli ude i en storm på Trustpilot. Et samarbejde mellem de nævnte har fået dyreelskere til at gå amok med bedømmelser på Trustpilot, hvor man nu kan se at alle bedømmelser bliver blokeret med denne besked ... "Anmeldelsen er blevet rapporteret til kundeservice til nærmere undersøgelse".

Mon ikke Trustpilot får travlt med at slette bedømmelserne ;-)

http://www.trustpilot.dk/review/www.tivoli.dk#2652481

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg så det i morges ved et tilfælde på Trustpilot, da rigtig mange i "seneste anmeldelser" var 1-stjerner på Tivoli. På de første par timer kom der alene 80 x 1-stjerner til tivoli. Tror aldrig jeg har set et firma på Trustpilot blive høvlet ned så hurtigt. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Uden at skulle lyde, som en kold kynisk dyrehader, så har jeg bare aldrig forstået folks reaktion på pelsindustrien... Det er altid ord som dyreplageri, mishandling osv, som der bliver slynget ud uden nogen former for dokumentation...

Mens selvsamme mennesker køber mælk, æg fra burhøns, nuggest, billige kyllingefilet og billigt kød i supermarkedet. Men der er ordene dyreplageri pludselig forsvundet, for der er det mad. Men dyrene lever under samme forhold, som dem pelsindustrien bruger. Hvis man altså kan kalde det dyr, for de bliver blot sat i verden for at levere et produkt, for derefter at dø igen...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

det er godt nok langt ude og det forsætter der ud ad med de anmelders .

mon ikke bare nogle af dem enten har bil eller andet der ødelægger verden der er simpelthen så meget der ødelægger verdens natur som slet ikke kan sammenlignes med dette her og jeg tvivler bare de er super økologiske mennesker  alle samme folk tænker bare ikke hvad der sker når du gør noget

det er jo døden for  milliarder af dyr der får den visse død med denne her verdens forurening

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvor er det tragisk, at folk agerer på den måde :-)

Men så igen, når man læser sig nærmere ind på de forskellige anmeldere, så ser man jo hurtigt en sammenhæng..

En Tivoli-kritiker giver jobnet.dk følgende anmeldelse - akkompagneret af 1 stjerne:

Tidsspild og vildtledende! Andet er der ikke at skrive! Det er meget frustrerende og meningsløst at søge job på jobnet.

 

Så kunne jeg ikke andet, end at trække på smilebåndet :-)  

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg er vist lige nødtil, at skære mit indlæg ud i pap... Damn!

Jeg er hverken en dyremorder, en dyrehader eller noget der ligner det. På ingen måde. Min pointe i indlægger var blot, at mange mennesker er meget dobbeltmoralske. De snakker om dårlige dyreforhold, når det gælder især minkfarme mm. Selvom hovedparten aldrig har besøgt en, og det eneste de kender til en minkfarm, det er hvad aviserne skriver.
Men dyr i landbruget lever under de samme forhold, men det er de selvsamme mennesker ligeglade med. Hvad rager dem dem, hvordan grisen lever, eller at hønen lever hele sit liv i et bur, fordi den skal spytte den daglige ration af æg ud. Og når den dør, så bliver den til billige nuggest, som enten købes i supermarkedet eller på en fast food restaurant...

Folk kigger kun på pris, når det gælder fødevarer, og så er alt andet ligegyldigt. Men hvad er forskellen på en malkeko, en burhøne, en kylling eller en mink? Jo nu bliver det nemlig super komisk. For mens dyrene fra landbruget sagtens kan leve i naturen, uden at ødelægge den, så er mink noget, som ødelægger hele økosystemet, hvis de slippes fri.
Så her er hele min forundring kogt ned til to sætninger: Hvordan kan man klage over dyreforhold i pelsindustrien, når man er ligeglad med dyrene i landbruget. Og hvorfor klager man over velfærden hos et skadedyr, når man er ligeglade med velfærden hos vilde dyr, som ikke ødelægger økosystemet?

Jeg er ik hellig, men hovedparten af mit kød, æg mm købes på en lokal bondegård, da det bare smager meget bedre. Og de dyr kan jeg endda kigge på og se, at de har det godt. Men der ryger da også supermarkedsvarer i kurven, og det bliver da også til nogle besøg på fast food restauranter. Så jeg prøver ik på at spille hellig, men blot forstå folks klager og brokkeri... Smile

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:

Hvad har det med pelsindustrien i DK eller Europa at gøre?

Fordi forholdene i Kina kan være elendige, så har det da absolut intet med den danske produktion at gøre. Så jeg forstår ik lige meningen med dit link?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Anders S:

Hvad har det med pelsindustrien i DK at gøre?

Fordi forholdene i Kina kan være elendige, så har det da absolut intet med den danske produktion at gøre. Så jeg forstår ik lige meningen med dit link?

som du skrev: har jeg bare aldrig forstået folks reaktion på pelsindustrien... Det er altid ord som dyreplageri, mishandling osv, som der bliver slynget ud uden nogen former for dokumentation...

pelsindustrien...

Og disse kina pelse kommer ogsaa til eu som pels kraver paa vinterjakken osv..

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jeg har heller aldrig forstået den der hysteriske omsorg for dyr men ikke for mennesker?

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)