Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tivoli & Kopenhagen Fur får tæsk på Trustpilot

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

wow.. jeg har godt nok aldrig set så meget flame på en trustpilot side. Mon ikke deres PR og kommunikationsafdeling har travlt.

:: HDMI kabel ::

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Erik Hamre:

Jeg har heller aldrig forstået den der hysteriske omsorg for dyr men ikke for mennesker?

mennesket og mennesket kæledyr er de 2 der værdsættes højeste , jeg har ej givet minus til dig

men vis mennesket tog ligeså hensyn som til dem selv som de gør med burhøns ville der ikke være burhøns verden kun der hvor er diktor hvor der ikke er demokrati

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:

Fashion-Seller:

Anders S:

Hvad har det med pelsindustrien i DK at gøre?

Fordi forholdene i Kina kan være elendige, så har det da absolut intet med den danske produktion at gøre. Så jeg forstår ik lige meningen med dit link?

som du skrev: har jeg bare aldrig forstået folks reaktion på pelsindustrien... Det er altid ord som dyreplageri, mishandling osv, som der bliver slynget ud uden nogen former for dokumentation...

pelsindustrien...

Og disse kina pelse kommer ogsaa til eu som pels kraver paa vinterjakken osv..

Igen kan jeg bare ik se, hvad det har med Copenhagen Fur at gøre? Jeg prøver virkelig, men jeg kan ikke se sammenhængen?

Men forholdene for f.eks grise er da ik bedre i DK. Hvor dyrene behandles på den "naturlige" og hårde måde i Asien, så er dine og andres korteletter det rene medicinlaboratorium... Se f.eks HER 

Igen jeg kan ikke se forskellen på dyr. I min verden har en høne, ko eller gris ligeså meget ret til et værdigt liv, som en mink, hund eller et hvilket som helst andet dyr... 

Hvis du ser filmen herunder (der er kun en trailer desværre), så kan du se, hvordan fødevarer behandles idag... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46552
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke lidt en snak om, at det måske er mere legalt at behandle dyr mindre godt (eller som du vil, give dem medicin) hvis det er for at få kød i munden, medens man kan klare sig uden pels på kroppen. Jeg tager ikke selv stilling her, prøver bare at forklare den sondring mange gør.

I virkeligheden er det ikke så slemt at være ambivalent - jeg f.eks spiser ikke ret gerne kød jeg skal skære i, og mener rød kødsaft minder om blod, men hakket kød har jeg ingen som helst problemer med - hyklerisk  - ja da - ren følelsessag - og jeg tror en del har det på samme måde med mink, som er meget aktive dyr, i små bure, til brug for noget man kan fremstille af alt muligt andet.

AT Copenhagen Fur er en meget professionelt drevet forretning, som vi vel ellers ville være superstolte af, med en helt uhørt stor flot verdensmarkedsandel, er der ikke spor tvivl om - 

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

Erik Hamre:

Jeg har heller aldrig forstået den der hysteriske omsorg for dyr men ikke for mennesker?

mennesket og mennesket kæledyr er de 2 der værdsættes højeste , jeg har ej givet minus til dig

men vis mennesket tog ligeså hensyn som til dem selv som de gør med burhøns ville der ikke være burhøns verden kun der hvor er diktor hvor der ikke er demokrati

Lad mig lige uddybe, jeg synes også det er frygteligt med misrøgt af dyr, men jeg synes det er hysterisk med den der 'don't wear fur' bevægelse, som jeg altså ikke kan undgå at tænke på rige Hellerup/Hollywood fruer med lidt for meget tid på hænderne. Hvis de brugte halvt så meget energi på at hjælpe hjemløse for eksempel så ville det gøre en kæmpe forskel.
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke lidt en snak om, at det måske er mere legalt at behandle dyr mindre godt (eller som du vil, give dem medicin) hvis det er for at få kød i munden, medens man kan klare sig uden pels på kroppen. Jeg tager ikke selv stilling her, prøver bare at forklare den sondring mange gør.

I virkeligheden er det ikke så slemt at være ambivalent - jeg f.eks spiser ikke ret gerne kød jeg skal skære i, og mener rød kødsaft minder om blod, men hakket kød har jeg ingen som helst problemer med - hyklerisk  - ja da - ren følelsessag - og jeg tror en del har det på samme måde med mink, som er meget aktive dyr, i små bure, til brug for noget man kan fremstille af alt muligt andet.

AT Copenhagen Fur er en meget professionelt drevet forretning, som vi vel ellers ville være superstolte af, med en helt uhørt stor flot verdensmarkedsandel, er der ikke spor tvivl om - 

Jeg ved det faktisk ik, for når jeg har spurgt folk om dette, så ender det altid med, at de modsiger sig selv, og til sidst ikke ved, hvad de mener og synes. For et dyr er et dyr. Uanset race eller lignende. 
Ingen gider have en mink på loftet, eller bare have mink i nærheden af en. Jeg tror de fleste vil dræbe dem med nålestik, hvis det betød, at de slap af med dem. Men når de i den vilde natur er et skadedyr af rang, så er det sjovt, at folk bekymre sig om dem, når de er i fangeskab.
Jeg er nået frem til, at det hele handler om situationen. Hvis det er koldt udenfor, så vil de fleste være ligeglade med dyrenes rettigheder. Bare de ik frøs. Det samme med mad. Pels, som i fine pelsfrakker, må anses som en luksusvarer, som i nogle menneskers øjne er overflødig. Men den diskussion vil jeg ik ind i, for så løber hele debatten bare af sporet Smile 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 02:43
Hvor mange stjerner giver du? :

fashion-seller:

Ku ik ha sagt det bedre selv.

"folk" skal bare klappe kaje og feje for egen dør før de bedømmer andre.

Typisk dansk!!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 06:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:

Mikael christiansen:

Erik Hamre:

Jeg har heller aldrig forstået den der hysteriske omsorg for dyr men ikke for mennesker?

mennesket og mennesket kæledyr er de 2 der værdsættes højeste , jeg har ej givet minus til dig

men vis mennesket tog ligeså hensyn som til dem selv som de gør med burhøns ville der ikke være burhøns verden kun der hvor er diktor hvor der ikke er demokrati

Lad mig lige uddybe, jeg synes også det er frygteligt med misrøgt af dyr, men jeg synes det er hysterisk med den der 'don't wear fur' bevægelse, som jeg altså ikke kan undgå at tænke på rige Hellerup/Hollywood fruer med lidt for meget tid på hænderne. Hvis de brugte halvt så meget energi på at hjælpe hjemløse for eksempel så ville det gøre en kæmpe forskel.

hjemløse de har det i hvert fald bedre end burhøns , det kan ikke sammenlignes

Jeg synes også det er mystisk med rige mennesker al den forurening på jorden og ødelægges af naturen og derved den visse død for millioner af dyr fordi vi skal leve vores luksus liv 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:


Igen slår du fast, at din begrænser sig til, hvad du får serveret fra medierne og kan fremskaffe på google... 

Netop de video'er er grunden til, at Kopenhagen Fur har så stor succes i Kina. Mishandlede dyr giver dårlig pelskvalitet. 

Fra Valby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 430
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)