Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg højt op på google?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 73
Fra  Garry.dk | Modetøj online Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg har netop startet en webshop - www.garry.dk - som jeg officielt lancerer d. 15 oktober. Jeg bruger woocommerce til wordpress, og har downloadet plugin'et 'All in One SEO pack', som jeg delvist har udfyldt. 

Mit spørgsmål og problem er: Hvordan kommer jeg højere op på google? Ved ikke hvor meget det plugin'et hjælper mig. 

Håber, at I vil hjælpe mig.

/ Gabriel K. 

www.trades.dk - Køb og salg af varepartier

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pluginet hjælper dig ikke direkte med at komme højere på søgemaskiner, den giver dig værktøjerne til at kunne komme højere. Men du spørger ind til et emne som ikke bare kan dækkes i et indlæg, så jeg vil foreslå dig at læse her på amino.dk samt tage et kig på fx min hjemmeside hvor jeg forklare nogle forskellige ting, men også at du tager et kig på gratisudgaverne af SEO LEX (Thomas Rosenstands bog) og SEO 2.0 (Mikkel DeMib Svendsens bog).

Og så ellers bare følger med hvor du kan, for på den måde at læse hvordan man gør når man gerne vil have en højere placering på Google. for der er virkelig meget man skal og bør gøre.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)