Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min webshop sælger intet - hvordan kan jeg skabe mere salg?

Side 9 ud af 9 (84 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Må sige at overstående indlæg (Martin Tygsen" virkelig rammer mange punkter, super beskrevet Yes ... Især det med hvor meget fokus din som Facebook osv "stjæler" fra fx pris og lign.

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Tak for din grundige gennemgang

Det vil jeg helt klart gå videre med.....Super

Mvh Søren

Fra 8722 Hedensted
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Silky-Dream Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Ved det er et gammel indlæg men tænkte på hvad du endte med at gøre ved din web-shop. Skiftede du hele temaet eller rettede du bare. Sidder i nøjagtig samme situation med masser af likes men kunderne køber ingenting. 

Overvejer selv at skifte til helt nyt unikt system så er spørgsmålet bare hvilket??

Vores side www.silky-dream.dk er blevet foreslået at gå over til curanet en hostedshop.

Håber du har lyst til at svare.

Med venlig hilsen

Henrik Egsgaard

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej henrik..vores gamle shop syntes vi var trist og kedelig at se på plus checkout delen var helt umulig at overskue så vi skiftede til en magento shop som har uanede muligheder. Så vi byggede en helt nu shop op fra bunden med hjælp fra cmsexperten som jeg varmt vil anbefale..jeg syntes vi har fået en shop idag der er blandt de flotteste smykke shops. Vores problem ligger nok mere i søgeoptimeringen og måske vores produkter mvh søren colorstones.dk

Side 9 ud af 9 (84 indlæg)