Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min webshop sælger intet - hvordan kan jeg skabe mere salg?

Side 5 ud af 9 (84 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg lige må tillade mig at highjacke med et tillægsspørgsmål... Thomas når du siger reference sider, vil du så uddybe hvad du mener?

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Sorry for sent svar. Med referencesider mener jeg at du laver indlæg om dig selv på en måde,

andre steder, det kan være blogs eller undersider på andre webs, hvis du har mulighed for det.

Da jeg skulle promote et Norsk firma, lavede jeg en masse indlæg om hvad vi lavede, hvilke

konferencer vi deltog på, som referencesider eller undersider på foreskellige websider, og stille

og roligt kom firmaet længere og længere op i køen på søgemaskinerne.

mvh

Thomas

Fra Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 12
Indlæg ialt: 9
Fra  Aronia-Galleriet Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft en webshop i 6 uger. Da sker intet, ingen salg. Jeg importerer Produkterne fra et tysk firma. Hvordan kan jeg få mere opmærksomhed.

Med venlig hilsen

Johanna Westphal 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johanna,

En god start ville være, at smid et link til din webshop og måske lave en tråd til specifikt dit spørgsmål.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Ølgod
Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 92
Fra  Astina.dk A/S Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit størte problem er helt klart dine billeder, sorry, men de er ALT ALT ALT for dårlige! De skal være high-res og ligge i køre full screen, du sælger SMYKKER, det er kun for udseendets skyld, det sælger UDELUKKENDE pga. udseendet, så det er jo ikke interessant hvis jeg ikke kan se hvad jeg køber?

astina.dk alt i styling unikt biludstyr

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Johanna Westphal:

Jeg har haft en webshop i 6 uger. Da sker intet, ingen salg. Jeg importerer Produkterne fra et tysk firma. Hvordan kan jeg få mere opmærksomhed.

Med venlig hilsen

Johanna Westphal 



Hej Johanna,

Jeg går ud fra, at dit site er Aroniahaven.dk

Umiddelbart kan jeg ikke se, at det er en webshop. Indkøbskurven er gemt godt oppe i hjørnet og der er intet andet der indikerer, at dette site er en webshop. Jeg har klikket rundt på siden i et minuts tid og kan hverken finde produkter eller en måde at købe dem på. Hvis du ikke selv kan finde ud af det må du altså få en professionel til at se på det. Jeg er ked af at sige det; men det er klart, at du ikke sælger noget, når man ikke kan købe noget igennem din side.

Vh
Imal 

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Personligt vil jeg sige, at der er mange ting galt og de største fejl vil du finde ved at køre en 5-10 brugertests. Du kan enten selv gøre det eller hvis tiden er knap så brug en service som brugertest.nu. Der vil du sandsynligvis få øjnene op for, hvad de værste udfordringer er.

(jeg vil bl.a. sige for meget socialt gejl (læs om udfordringerne ved det her) og forkert zoom-funktion - den er fint udført, men folk kan ikke finde ud af at bruge den. Sæt noget tracking på og se, om folk bruger den).

Desværre er one-step-checkout ikke den gyldne vej til flere kunder. Det er meget populært, men antal konverteringer stiger ikke sådan generelt af den grund. Det kan du læse mere om her.

Håber, du får gang i din webshop.

Bedste hilsner

Morten Vadskær

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at se denne video fra Amino TV http://www.amino.dk/tv/jannik-olander. Jannik har vist ganske god succes med forretningen og jeg er ikke i tvivl om du kan lære meget af at kigge på hans shop.

Du kan også se nærmere på Thorborgs http://e-pusher.dk

Som tidligere nævnt har det utrolig stor betydning om trafikken kommer fra de rigtige ord. Kommer folk ind fra de rigtige søgninger, så er chancen for en konvertering mange gange større. Hvilke ord der er de rigtige for et givent produkt findes ved at sætte god tracking op, som nævnt er Google Analytics et super værktøj.

Mange shops starter med at konvertere måske 1 % af deres besøgende. Resten ligger i optimering af shoppen hvor et af de vigtigste redskaber er split testing.

Jeg kunne også forestille mig at når i ikke sælger et kendt smykkebrand at i skal gøre noget ekstra for at få solgt. Jeg kender ikke jeres brand, hvorfor skulle jeg tage chancen og købe hos jer, hvis jeg kan få en lignede vare i et kendt mærke?

I øvrigt er jeg enig i at f.eks. jeres "Om os" tekst ikke virker prof nok til at jeg umiddelbart ville vælge at købe hos jer.

En afstemning omkring webshoppens design virker ikke så seriøst i min verden.

Skriv også om smykkerne er til herre eller damer.

Bare et par skud fra hoften, håber i kan bruge det til noget Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav en blog om dine produkter, flere billeder af dine produkter måske videoer, skriv om dine produkter og så kunder kan føle sig trygge.

Fra Århus C
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 85
Fra  Badgeland ApS / Stickerland ApS Skrevet kl. 05:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes faktisk at butikken er flot nu... Hvis jeg skulle sige en ting så ville jeg nok lave jeres køb knap grøn og indbydende... ligenu er den sort... jeg får ikke rigtig lyst til at trykke på den... Det var bare min mening.. Held og lykke med projektet. 

Thomas 

Side 5 ud af 9 (84 indlæg)