Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal SEO optimering koste?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias:

Hej Erik, 

Det vi godt, og finder vi den rigtige, kan vi nok finde en løsning på priser etc.

Jeg forstår ikke hvad du mener med at vi selv kan regne ud hvad vores konkurrenter bruger

jeg tror jeres budget skal langt højere op faktiske tror vis du har en ekstrem passion kan du komme længere selv , men nok ikke hele vejen

nødvendigheden i denne her branchen er virkeligt skabe nyheder der klinger igennem , så enten skal dyrt reklame bureau over eller du skal virkelige være super god selv, men tvivler meget selv kan gøre nok tjekket de første sider

lave videoer kunne være en god løsning læssevis, men der skal arbejdes mere

få læssevis emme sider mod siden

jeg kan desuden se nummer 1 har mere trust mod sig end nærmeste bt.dk og ekstrabladet.dk så her snakkes om konkurrence hvor en passion ikke er nok vis skal have en vis garanti placering bare en lille bitte garanti som ingen seo eksperter nok ikke vil give kun vis du pumper måske det 10 dobbelt i eller mere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias:

Hej Erik, 

Det vi godt, og finder vi den rigtige, kan vi nok finde en løsning på priser etc.

Jeg forstår ikke hvad du mener med at vi selv kan regne ud hvad vores konkurrenter bruger

Det er ikke nogen hemmelighed at online apoteker står for en meget stor del af spam og hackede sider på nettet, netop fordi det er så svært at lave almindelig linkbuilding.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias:
Hvad mener du med det Jonas?

Hvis der skal ske noget, er linkbuilding slet ikke nok.

Alt andet SEO end lige netop linkbuilding skal spille 100%, for at opnå gode resultater på konkurrencebetonede søgeord og fraser.

Nu har jeg ikke set nærmere på dit site(det er med andre ord ikke en kritik af sitet overhovedet), men at der ligges op til, at der kun vil være tale om linkbuilding og dermed offsite SEO som mulighed, gør at en som jeg, ikke henvender mig. (og formentlig også alle de andre).




17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)