Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webshopløsning skal jeg vælge?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Trydeman:

Et godt råd er at vide om shoppen kan spille sammen med dit bogføringsprogram... Ellers bliver det mega kedeligt at skulle postere hvergang du har et salg:::::

God pointe - og det kan prestashop med bla e-conomic 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tabita Schjøtt Zinck:
Jeg vil gerne starte en webshop op, men jeg er i tvivl om hvordan jeg gør det billigst muligt.

Det kommer meget an på HVAD du vil sælge online og hvilke krav du har til systemet. Det kan godt være at du ikke aner det lige nu og du vil få en masse tilbud (der er allerde nogle) om shops hvor dem der sælger dem ikke har sat sig ind i din problemstilling men de vil bare sælge.

Brug noget tid på at lave en liste over de ting som din shop skal kunne når du skal igang med at sælge. Du skal sidde uden noget internet/tv/radio/mobiltelefon og sidde og skrive alt ned du kan komme i tanke om. Sæt dig ind i de daglige rutiner i shoppen og forestil dig også at du er en kunde der skal købe noget.

Du skal dele listen op i "Ønsker der skal være med" og "Ønsker der kunne være sjove men ikke nødvendige". Sæt de ting du har fundet ind under hver overskrift. Du skal ikke tænke over om det kan lade sig gøre.

Når du er færdig med listen (dette er ikke noget du gør på 5 min. Du skal virkelig sidde og tænke) så kan du tage kontakt til forskellie webshop leverandører og høre dem om de kan klare din liste.

Hvis de bare siger "jada" så skrot dem. Hvis de derimod forsøger at uddybe deres svar og komme med nye foreslag som du ikke har tænkt på så tag dem med i din pulje med mulige emner.

Det vigtigste er at du gør dit arbejde godt nok fordi det er jo DIN shop og det er DIG der skal arbejde med den til daglig.

Jeg har set mange som er kede af deres shop og ikke kan/tør flytte.

Tilmeldt 2. Sep 12
Indlæg ialt: 113
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for de mange gode input. Dem vil jeg helt sikkert tage med i mine overvejelser.

Som et lille tak for jeres hjælp, vil jeg gerne informere jer om at I kan oprette en konkurrence på gætprisen.dk gratis, hvis det kunne have jeres interesse. Det er billig og effektiv reklame for webshops.

Klik selv ind og se på gætprisen.dk om det kunne have jeres interesse.

Igen mange tak.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)