Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webshopløsning skal jeg vælge?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 2. Sep 12
Indlæg ialt: 113
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg vil gerne starte en webshop op, men jeg er i tvivl om hvordan jeg gør det billigst muligt.

Er der nogen af Jer, der har erfaring med et godt billigt system? Man skal kunne betale med kort.

Jeg håber I kan hjælpe.

Venlig hilsen Tabita

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kører selv www.legehjulet.dk på en prestashop løsning. Det er billigt og utroligt fleksibelt. Det kan varmt anbefales.

Fra Hobro
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 19
Fra  Strømpekompagniet.dk Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan klart anbefale hotedshop fra Wannafind, du kan se min side, og det er den billige til 289 kr.

vedr. kortbetaling, så kan du altid bruge den gratis fra paypal

Wannafind udbyder den ikke selv, men har forhandlere rundt i Danmark.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være velkommen til at kigge på vores løsning. Her får du et shopsystem der kan alt fra starten og et lækker design.

Lige nu tilbyder vi Aminopris 5.000,-

Normalpris 12.995,-

Der er kortbetaling som standard i systemet.

Skriv gerne for mere information eller en Amino rabatkode.

LINK


God dag.

Fra Køge
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 64
Fra  Poda Hegn A/S Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

... eller den helt gratis facon:

WordPress med plugin WooCommerce. Mht. kreditkort, så kan Paypal benyttes gratis og problemfrit.

Hjemmesidevedligeholdelsesafdelingen hos Poda Hegn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tabita

Mine erfaringer til at finde det perfekte match, det er dog ikke et webshop system, men princippet er det samme.

Dem findes der en del af og det kan være svært at finde det helt optimale system. Vi bruger mange værktøjer her i virksomheden og det vi bruger mest er et online projektlederværktøj, som jeg er vildt glad for den dag i dag. Jeg har prøvet en del systemer før det og da vi så for nogle år siden, kom i den situation af vi vækstede hurtigere en vi selv kunne følge med, så måtte jeg ud og finde et system som kunne leve op til vores behov nu og fremover. Min erfaring har været at jo bedre man er til at definere sine nuværende og fremtidige behov jo større chancer er der også for at du finder det rette. Jeg lavede f.eks. en matrice i excel ark med krav og systemer og så gennemgik jeg udvalgte systemer ud fra de krav jeg havde og gav dem karakter efter om system kunne efterleve mine behov/krav(hold det meget simpelt f.eks. 0=ikke muligt, 1 kan evt udvikles, 2 er inkluderet)

For lige at screene så mange systemer som muligt, havde jeg først 3 ufravigelige krav, så jeg teste alle systemer for først og så sad jeg faktisk kun tilbage med 5-7 systemer ud af 50, dernæst tilføjede jeg så yderligere 5 krav og så var der kun 2 tilbage og så havde jeg 2 systemer hvor jeg gik helt i detaljer for at sikre mig at jeg også fremover kunne bruge systemet.

Ja, det kan godt være jeg brugte meget tid på det, men jeg fandt det perfekte match og i dag er det grundsten der bærer alle vores projekter og det sikre at vi når alle til tiden og i bedste kvalitet og alle medarbejder kan gå hjem hver dag kl. 17.00 uden at skulle være stresset, med andre ord, er vi i total kontrol :)

Det er blot hvad jeg har erfaring med, håber det kan hjælpe dig lidt på vej.

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også screenet markedet for webshop systemer, og jeg må sige prestashop er absolut det jeg altid vil anbefale til små og mellemstore virksomheder. Jeg har været inde over både store og små webshop systemer. Men når man kigger på den samlede score, vinder prestashop altid når vi taler startup.

Efterfølgende vil jeg sige Dandomain. Men her taler vi også en noget højere månedlig ydelse. Men ellers også et kanon system, som jeg selv har arbejdet med i mange år.

Da prestashop er opensource, er det kun hosting du betaler for + hvis du skal have hjælp til opsætningen. Og den er ofte ganske acceptabel.
Der er udviklet så mange moduler til prestashop at man næsten altid kan

Derfor: Prestashop !

PS. jeg kan få dig igang billigt!

 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tabita

Markedet for webshops er enormt.

Først synes jeg du skal tage stilling til om du har brug for en Open Source-løsning, hvor du selv kan stå for al vedligeholde, opdatering m.m. eller om du føler dig mere tryg ved at vælge en færdig webshop-løsning, hvor du betaler et månedligt abonnement og tilgengæld ikke skal stå for andet end dit eget indhold og produkter.

Hos Danhost kan vi tilbyde dig at se, hvordan en færdig webshop-løsning leveres og fungerer, da du får en gratis prøveperiode i 30 dage. 
Gratis webshop 30 dage

Jeg vil meget gerne ringe til dig og give dig en telefonisk introduktion i hvordan det hele virker. 

Pris:

500,- i oprettelse
249,- Månedligt abonnement inkl. hosting, fri support, løbende opdateringer m.m.
Gratis betalingsmodul de første 12 mdr (herefter kun 99,-/mdr.) 

God fornøjelse og held og lykke med din forretning! 


Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen
Danhost 

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Danhost ApS:
en Open Source-løsning, hvor du selv kan stå for al vedligeholde, opdatering m.m

Man er aldrig alene med en Open Source løsning Angel - og vælger man Prestashop, Wordpress/Woocommerce, Magento, og sikkert også et par andre som jeg ikke kender, så kan man altid finde hjælp i prisklassen gratis -> billig.

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Et godt råd er at vide om shoppen kan spille sammen med dit bogføringsprogram... Ellers bliver det mega kedeligt at skulle postere hvergang du har et salg:::::

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)