Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så i aftenens DR Pengemagasinet med Martin Thorborg?

Side 3 ud af 10 (92 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3339
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

JesperMoeller:
@Jørgen

Ok, weird.. Men vel fair nok!

i skal ikke gå op i stjerner , men vis laver fejl stjerne kan man altid rette den

tak for tippet Michael - kan se han ikke forstod mig ret, så har været inde og rette :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Gad vide hvad alle de firmaer har betalt DR for at komme i flimmerkassen i bedste sendetid?

Hvis nogen er efter Kontant pga et lavt niveau, så slår denne udsendelse Kontant med flere længder!

Og DR FUCKING betaler et firma for at søge på Google efter priser for dem!!! Kan de ik selv Google? Ellers er det overflødigt med alle de ansatte, når så simple ting udliciteres!

Men forresten så er stenøksen udgået af produktion, og det nye shit er bronzeknive Wink

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
@Mikael

Du har helt ret:) Jeg tager det heller ikke så bogstaveligt.

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:
Jeg prøvede forresten også at følge det nævnte link, men DR virker ikke med gnash, så kunne ikke afspille det :( Og tv'et er vidst heller ikke nyt nok til at kunne tage Danmarks radio.
Så hent flash... og hvordan kan dit TV være for gammelt til DR?

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Gad vide hvad alle de firmaer har betalt DR for at komme i flimmerkassen i bedste sendetid?

Sådan er TV. Du skal jo have eksperter og fagfolk til at udtale sig, uanset hvor simpelt spørgsmålet så måtte være. Ud over det, så kan faktuelle fejl også sendes videre :-).

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3339
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Stahl Pedersen:

Jørgen Olsen:
Jeg prøvede forresten også at følge det nævnte link, men DR virker ikke med gnash, så kunne ikke afspille det :( Og tv'et er vidst heller ikke nyt nok til at kunne tage Danmarks radio.
Så hent flash... og hvordan kan dit TV være for gammelt til DR?

Ved det ikke helt - det blev kåret som årets tv 2006 men har aldrig kunne se fjernsyn andet end via dvd afspiller eller hdd afspiller. Kræver nok special decoder/antenne. Gad godt vide hvad jeg skal bruge. Jeg har scart og hdmi indgang,

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

ShopWithSocks.com:

Fashion-Seller:
Gad vide hvad alle de firmaer har betalt DR for at komme i flimmerkassen i bedste sendetid?

Sådan er TV. Du skal jo have eksperter og fagfolk til at udtale sig, uanset hvor simpelt spørgsmålet så måtte være. Ud over det, så kan faktuelle fejl også sendes videre :-).

Hvis du kigger på de firmaer, som der vises eller omtales, så har de alle en ting til fælles. Kan du gætte hvad? Wink

Og jeg troede ik, at DR måtte reklamere for andre firmaer. Men efter den der udsendelse, så er der nu bevis for, at licensen burde afskaffes, når DR laver reklame...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Stahl Pedersen:

Jørgen Olsen:
Jeg prøvede forresten også at følge det nævnte link, men DR virker ikke med gnash, så kunne ikke afspille det :( Og tv'et er vidst heller ikke nyt nok til at kunne tage Danmarks radio.
Så hent flash... og hvordan kan dit TV være for gammelt til DR?

hos mig virker linket ikke i firefox men det virker i google chrom , men jeg ved ikke hvorfor , men jeg kan se det hurtigt trækker GB så det er dyrt at klikket på linket , vis man har begrænset GB

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Kan du gætte hvad? Wink

... de er med i pengemagasinet :-)? Jeg studsede kun over en virksomhed med navn 'drfw', 'djrfw', 'djrafw' eller sådan noget. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ShopWithSocks.com:

Fashion-Seller:
Kan du gætte hvad? Wink

... de er med i pengemagasinet :-)? Jeg studsede kun over en virksomhed med navn 'drfw', 'djrfw', 'djrafw' eller sådan noget. 

Alle med undtagelse af det firma, som Googler priser for DR...

De har alle lanceret eller relanceret deres online koncepter i år... Lidt tankevækkende, at DR så lige skal hjælpe dem lidt på vej i så meningsløs en udsendelse. Var dette program sendt for 4 år siden, så havde det måske været relevant...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 3 ud af 10 (92 indlæg)