Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan starter jeg en hjemmeside lettest og bedst?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg har gennem længere tid tænkt på at starte en hjemmeside, der på længere sigt skal føres affiliate marketing på. Siden skal indeholde anmeldelser af golfbaner i Danmark, anmeldelse af udstyr og introduktioner til begyndere. 

Jeg kunne rigtig godt tænkte mig at høre, hvilke måde du anbefaler mig at starte på? 

Mange tak for dit svar! :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb dig et billigt wenhotel evt hos gigahost.dk eller lign. Lav en wordpress installation, og find et theme der passer til dig og det du skriver om. Så er du i luften for under 1000 kroner på enenkelt dag.

Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar! Hvis jeg bruger wordpress, kan jeg så smide affiliate på? 

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

dalle333:
Mange tak for svar! Hvis jeg bruger wordpress, kan jeg så smide affiliate på? 

Ja da, men IKKE på wordpress.com. Du skal have et webhotel, og installere wordpress derpå. Jeg vil anbefale Unoeuro.com. Find et domænenavn,  vælg deres Bronze webhotel (PHP) og kør en 1-klik install af wordpress. Så er du kørende - inkl et års webhotel og domæne - for under 300 dask.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil anbefale meebox.net som 1 nummer men http://www.unoeuro.com/ de er god også gode 

wordpresse det er ganske simpel hurtigt at få op og er det meste lette cms system der kan fleste ting jeg kender

affinitet links dem sætter du på siden med nofollow links , dette er for ren skær for søgemaskine optimering

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

dalle333:
hvilke måde du anbefaler mig at starte på

 

køb et webhotel til 1 kr her

http://www.webhosting.dk

(bronze pakke), bestil derefter en automatisk installation af Wordpress og du er i luften indenfor en time eller to...

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan varmt anbefale Meebox. Jeg bestilte domæne og webhotel hos dem, og efter et par dage var det hele klar. Det fungerede nemt og problemfrit.

Link: Meebox.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, WordPress og 1-click-install er rigtig godt at starte med. Husk også at undersøge lidt om hvordan du optimerer din WordPress blog til søgemaskinerne. Sørg f.eks. for at tilpasse dine permalinks og at installere et godt SEO plugin som "WordPress SEO" by yoast :-)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 07:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Udover host bør du finde nogle guides om wordpress, affliate og seo :-) 

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan altid tage et kig på os, vi levere webhoteller, og VPS'er, og har 1-click-install (Nu også med Sitemagic).

Det koster små 15kr om måneden + domæne, og så er du oppe at køre på ultra hurtige og stabile servere.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)