Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TradeDoubler Product Feed - Er det virkelig så besværligt?

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

På min hjemmeside - kampgear - skal jeg til at køre product feeds fra diverse leverandører. Jeg har tilmeldt mig TradeDoubler og har siddet hele dagen og leget med det.
Jeg har også fundet deres AdTool, som virkede dejligt simpelt og nemt at bruge. Men jeg har to spørgsmål til jer.

1. Product feeds. Jeg downloader en zip-fil med alle produkterne i en csv eller xml format fra en udvalgt leverandør, som jeg selvfølgelig er blevet accepteret af til at få feeds fra.
Og hvad så derefter? :) Jeg har søgt nettet tyndt for guides eller info, men kan simpelthen ikke finde ud af, hvordan jeg får produkterne ind på min side? Og hvordan jeg får dem enkeltvis, så jeg kan smide dem i kategorier?

2. Deres AdTool virkede lige til og jeg fik hurtigt produkter på min side. HURRA tænker jeg og begynder at teste lortet. Trods at link-feedet viser en URL direkte til produktet på leverandørens shop, så lander jeg stadig på forsiden af shoppen, når jeg trykker på mit feed... Det kan da virkelig ikke passe? Hvad gør jeg galt her?
Jeg har ringet til Tradedoubler, hvad dette angår. De bad mig blot om at kigge deres guides igennem og fik en kommentar "Det burde virke".... Fed service..
Jeg har kigget deres guides igennem.. Uden nytte.


Jeg håber VIRKELIG, at der er en eller flere kære Aminoer derude, der kan kickstarte mig i gang og svare på spørgsmålene.

På forhånd tusind tak!

Mvh den lettere frustreret
Casper

Fra Rødovre
Tilmeldt 3. Dec 11
Indlæg ialt: 176
Fra  SnakWEB Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står lidt i samme situation, må man spørge hvad du fandt ud af  ?

Hilsen Casper 

TVvalg.dk - Din guide til billige TV PAKKER

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du har CSV eller XML, så er det jo bare at parse det på din side. F.eks. via et cronjob som sætter ind i en produkttabel i din database.

Det er relativt simpelt. I PHP f.eks. via fgetcsv eller en af de mange DOM-parsere der nu engang er :)

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Rødovre
Tilmeldt 3. Dec 11
Indlæg ialt: 176
Fra  SnakWEB Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, jeg er helt blank, lad os sige jeg har et wordpress site og gerne vil have nogle produkter ind fra en CSV fil, hvad skal jeg gøre? ;D 

TVvalg.dk - Din guide til billige TV PAKKER

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Prøv at kigge på websitet eksperten.dk og søg efter om der er nogle med samme udfordring som dig.

Hvis du skal oprette et spørgsmål derinde så sørg for at beskrive meget præcist hvad du har brug for hjælp til.

Mvh. Ken

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Casper! 

Det er ikke så svært. Jeg gjorde det at jeg fik udviklet et plugin, som kunne trække alle informationerne ud fra de webshops jeg er godkendt til. Det kostede ikke så meget at få udviklet. Det plugin jeg har fået udviklet kan følgende: 

- Hente produkt billede fra webshop

- Hente prisen

- Hente produkt titel

- Indsætte affiliate deeplink i køb knap. 

- Automatisk opdatere efter produkterne, som slettes i productfeedet mv. 

Du kan se det i fuld færdig form her: http://fodboldmania.dk/indendorssko 

Mit råd til dig er derfor, få en programmør til at udvikle det Skype-Smile

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Casper,

Du skal programmere dig til en løsning, hvor de informationer der er i feedet kommer korrekt ned i en database.

Du kan eksempelvis se mit site Liked, hvor mange af produkterne blandt andet er hentet via produktfeeds: http://www.liked.dk/

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Olsen:

Hej Casper,

Du skal programmere dig til en løsning, hvor de informationer der er i feedet kommer korrekt ned i en database.

Du kan eksempelvis se mit site Liked, hvor mange af produkterne blandt andet er hentet via produktfeeds: http://www.liked.dk/


Det er sgu en lækker side, Patrick. Godt arbejde :-)

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Patrick og Jonas

Mange tak for jeres svar.
Det ser spændende ud. Kan I henvise mig til en programmør, der kan eventuelt kan give mig et tilbud eller mere information?
Jeg er i øjeblikket i gang med en masse andet, men har ikke helt sluppet tanken om affiliate. Så vil gerne lære så meget som muligt. :)

//Casper

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:

Det er sgu en lækker side, Patrick. Godt arbejde :-)

Tak skal du have.

Casper du er velkommen til at hive fat i mig. Er der noget specielt CMS du fortrækker, eller skal det laves fra bunden?

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)