Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Backlinks

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 38
Fra  Blohm Rejser Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

 

Jeg har siddet dagen igennem og kigget på backlinks og fundet automaticbacklinkcreator.com som faktisk får rigtig god kritik for sin virkning på rigtig mange sites.

 

Er der nogen der kender til dette site eller i det hele taget kender noget til backlinks? Jeg har mit domæne www.blohmrejser.dk via scannet og min side via weebly.com, kan backlinks også virke med det setup?

Tak for input.

Hilsen

Michael

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg synes personlig selv at man skal holde sig fra alt der spam backlinks der, google vil opdage før eller siden :).. Skab troværdig links!

Fra Randers
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 38
Fra  Blohm Rejser Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AP.

 

Kender ikke noget til det andet end det jeg har læst idag og fandt blot over dette. Og så er det jo altid rart at få noget input fra andre.

 

Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal aldrig købe den slags backlinks. Google bruger meget tid på at lave scripts som straffer den form for seo.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1135
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du får nok en større effekt af at hyre en som Anders Saugstrup, og hvis du har nosserne til det så lav en eller 2 facebook satelit sider og pej dem imod din monay site

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Blohm

Du vil ikke få nogle positiv effekt ud af disse automatiserede backlinks, og slet ikke efter de seneste algoritme ændringer.

Jeg vil foreslå dig at være aktiv på rejseblogs, skriv i dit eget navn så er der større chance for at dit link bliver accepteret.

Få skrevet til hjemmeside ejere af rejse hjemmesider, og forhør dig om de ikke ville være interesserede i et gæsteindlæg fra dig, imod at du får lov at linke tilbage fra til din side. Eventuelt med et: Skrevet af Torben Hansen fra TorbenHRejser. 

Derudover skal du oprette en blog tilhørende din side, for at vise Google at du har en aktiv side. 

Der er meget lette links at hente i starten, og det er i de mange artikeldatabaser/linkkataloger der er i Danmark. Her kan du i hvert fald hente links med den rette ankertekst. Se en liste med artikeldatabaser her. 

Jeg kunne forestille mig du gerne vil findes på blandt andet disse søgninger:

billig kør selv ferie

bilferie tyskland

så sørg for at omkring 20% af dine ankertekster er sat til bilferie tyskland, altså start med det her søgeord der rammer dit segment meget godt.

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Lurks in the dark:

Hej du får nok en større effekt af at hyre en som Anders Saugstrup, og hvis du har nosserne til det så lav en eller 2 facebook satelit sider og pej dem imod din monay site

Af ren nysgerrighed hvad betyder det?:P

btw. De der spam links (profil, spam kommentarer osv.) skulle ikke have store effekt efter de nyeste Google opdateringer;)

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan lynhurtigt med en ctrl f, se om de har skrevet noget omkring ordet panda eller penguin, som de ikke har :( Af den grund ville jeg slet ikke gøre det...

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2221
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 04:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Fitnessbuddy Skrevet kl. 05:19
Hvor mange stjerner giver du? :

blohm1969:
Jeg har siddet dagen igennem og kigget på backlinks og fundet automaticbacklinkcreator.com som faktisk får rigtig god kritik for sin virkning på rigtig mange sites.


Hej Michael, 

Det vil med ret stor sandsynlighed være penge ud af vinduet til at starte med.. og koste dig penge senere og af den grund vil jeg stærkt anbefale dig og lade være med det :) Google er ikke så dumme endda.. de kan godt regne det ud hvis du bruger programmer som disse og derudover er det oftest link af lav kvalitet..

Med venlig hilsen
Christian Højbo Møller 

 

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)