Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Backlinks

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kasper Toxvig:

Lurks in the dark:

Hej du får nok en større effekt af at hyre en som Anders Saugstrup, og hvis du har nosserne til det så lav en eller 2 facebook satelit sider og pej dem imod din monay site

Af ren nysgerrighed hvad betyder det?:P

Jeg ved heller ikke hvad din sidste del om facebook betyder, men den første del betyder nok, at Michael hellere skal gå efter at bygge nogle gode links end nogle dårlige. :-) Og det er jeg helt enig i - uanset hvem der evt. hjælper ham i arbejdet.

Kasper Toxvig:

btw. De der spam links (profil, spam kommentarer osv.) skulle ikke have store effekt efter de nyeste Google opdateringer;)

Her tager du helt fejl, Kasper. Spamlinks kan have en kæmpe stor negativ effekt efter de nyeste Google-opdateringer. 

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Fitnessbuddy Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:
Her tager du helt fejl, Kasper. Spamlinks kan have en kæmpe stor negativ effekt efter de nyeste Google-opdateringer. 


Jeg vil lige springe ind her engang og indskyde, at jeg ikke tror det har nogen synderlig negativ effekt som den ellers fantastiske søgemaskine ekspert Anders Saugstrup mener. Det ville nemlig være en alt for let måde og sabotere konkurrenternes rankings på.. men en ting som jeg er helt enig med Anders i er, at det er spild af tid og penge, at betale sig til så dårlige links. 

Med venlig hilsen
Christian Højbo Møller 

 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian Møller:
Anders Saugstrup:
Her tager du helt fejl, Kasper. Spamlinks kan have en kæmpe stor negativ effekt efter de nyeste Google-opdateringer. 


Jeg vil lige springe ind her engang og indskyde, at jeg ikke tror det har nogen synderlig negativ effekt som den ellers fantastiske søgemaskine ekspert Anders Saugstrup mener. Det ville nemlig være en alt for let måde og sabotere konkurrenternes rankings på.. men en ting som jeg er helt enig med Anders i er, at det er spild af tid og penge, at betale sig til så dårlige links. 

Med venlig hilsen
Christian Højbo Møller 

Christian, du tager desværre fejl med hensyn til om dårlige links kan skade et site. Det kan de i højeste grad. Hvis du læser om Googles Penguin Update og hvilke følger den har haft for webmasters, tror jeg hurtigt du vil tilslutte dig synspunktet. 

Google siger og skriver det også selv.

Fx skriver Google her: The following are examples of link schemes which can negatively impact a site's ranking in search results:

http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=en&answer=66356

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Fitnessbuddy Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep på baggrund af det tror jeg, at google prøver og sige "det her skal i ikke gøre". Jeg ved godt, at der var en side eller 4 som fik gevaldige klø på et tidspunkt, men jeg tror også, at de har fået lavet meget om på deres algoritme siden. Men jeg vil give dig helt ret i, at undgå det.. for selvom jeg ikke personligt tror, at det ville slå gode siders ranking ned så er der ingen grund til at tage chancen.


Med venlig hilsen
Christian Højbo Møller 

 

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg tror man skal kigge på SEO som på så meget andet. Det er sjældent godt at springe over hvor gærdet er lavest og kvalitet koster penge.

Hvis det er ens levevej så lad være med at falde for fristelsen til nemme løsninger, uanset om det er auto backlinks, spinnede artikler (med mindre du virkelig ved hvad du laver), for billige SEO tilbud og mere i den stil. Dukan risikere at miste dit levebrød.

Det er ikke sjovt at spare 20.000 kr. og så opdage at det koster kr. 400.000 i omsætning når skidtet får smidt en nederst i Google. Dertil kommer så en ordentlig udskrivning når en af de hardcore SEO eksperter skal på for at prøve at rette op på det hele igen.

Så gå efter kvalitet og har du ikke det store budget så vælg færre keywords og hold stor kvalitet mht. arbejdet på disse. 

Det var bare et par af mine tanker.

Mvh Brian

Fra Randers
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 38
Fra  Blohm Rejser Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svarene som er kommet her. Jeg bliver klogere ved dem alle og er i fuld gang med at gøre det jeg i første omgang selv kan gøre noget ved. Når økonomien så er til det kan jeg jo alti investere noget mere i projektet, for er i bund og grund det jeg helst vil, skal bare have økonomien med først og der er jeg noget afhængig i selv at kunne gøre en masse. Michael

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Christian Møller:
Jeg vil lige springe ind her engang og indskyde, at jeg ikke tror det har nogen synderlig negativ effekt som den ellers fantastiske søgemaskine ekspert Anders Saugstrup mener.

Elsker når jeg kan svare kort: Du tager helt og aldeles fejl, Christian.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Møller:
. Men jeg vil give dig helt ret i, at undgå det.. for selvom jeg ikke personligt tror, at det ville slå gode siders ranking ned så er der ingen grund til at tage chancen.


Du må tro alt det du vil. Jeg har mødt folk, der var klippefaste i troen på at det var en "no lose game", hvor jeg var kritisk og min kritik prellede af. Kort tid efter var der pludselig hylen og skrigen Google ikke længere kan finde ud af at placere hjemmesider rigtigt.

Folk må selvom om de ikke gider se realiteterne i øjnene eller ej :-) 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Efter de seneste Google opdateringer, har det desværre aldrig været lettere at saboterer konkurrenters sider, og placeringer i Google.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Rosenstand:

Christian Møller:
Jeg vil lige springe ind her engang og indskyde, at jeg ikke tror det har nogen synderlig negativ effekt som den ellers fantastiske søgemaskine ekspert Anders Saugstrup mener.

Elsker når jeg kan svare kort: Du tager helt og aldeles fejl, Christian.

Og jeg elsker, når eksperter svarer kort og godt. Og det er derfor, jeg langt hellere vil bruge penge på dig end eller anden billigere "SEO-amatør" her på Amino.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)