Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min side er nede.. igen..

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Mogenshøj:
Den fejl får man også hvis der f.eks. er en fejl i din .htaccess fil, der bruges til wordpress. Så det kan også være en programmeringsfejl. Ikke sagt at det nødvendigvis er det.

Det var deres MySQLi server som var nede, de er oppe igen nu :)

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alex.

Ja det jo altid surt, og det kan ske for alle servere i hele verden, man kan aldrig vide sig helt 100% sikker - Sådan er nettet jo desværre.

Mit råd til dig ville være at benytte en CDN - Content Delivery Network http://www.edgecast.com/ som laver en kopi af din hjemmeside / webshops billeder, filer og tekst. Det vil derfor være muligt stadig at se din side, selvom One er gået ned. Udover det så optimere det loadtiden da billeder nu hentes fra fx. CDN og tekster fra One. Du vil få en hurtigere loadtid hvilket jo er godt for brugere af siden. 

Håber det kunne hjælpe.

Held og lykke med det hele :)

Mvh. Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Krogfelt Hansen:

Hej Alex.

Ja det jo altid surt, og det kan ske for alle servere i hele verden, man kan aldrig vide sig helt 100% sikker - Sådan er nettet jo desværre.

Mit råd til dig ville være at benytte en CDN - Content Delivery Network http://www.edgecast.com/ som laver en kopi af din hjemmeside / webshops billeder, filer og tekst. Det vil derfor være muligt stadig at se din side, selvom One er gået ned. Udover det så optimere det loadtiden da billeder nu hentes fra fx. CDN og tekster fra One. Du vil få en hurtigere loadtid hvilket jo er godt for brugere af siden. 

Håber det kunne hjælpe.

Held og lykke med det hele :)

At de så har nogle dejlige priser er så noget helt andet!

Anyways, vi kan levere CDN, via EdgeCast - dog via vores konto, hvis det er :)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lucas.

Hvorfor skal vi vælge jer fremfor Edgecast? 

:) Er interesseret men du skal overtale mig. 

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Krogfelt Hansen:

Hej Lucas.

Hvorfor skal vi vælge jer fremfor Edgecast? 

:) Er interesseret men du skal overtale mig. 

I slipper for oprettelsesgebyret hos EdgeCast, eneste hage ved det, er at vi administrere pointing af cnames f.eks. - hvilket nogle ikke syntes så meget om, da for at flush cache f.eks. skal i have fat i os.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er stadig på jeres servere, i står bare for det praktiske så i kan få en lille findeløn ? 

Det nu også fint nok, men er i til at få fat i så ? 

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Krogfelt Hansen:

Det er stadig på jeres servere, i står bare for det praktiske så i kan få en lille findeløn ? 

Det nu også fint nok, men er i til at få fat i så ? 

Vi bruger hele EdgeCasts netværk, og vi kan sætte origin pull op, til feks minwebshop.dk, så f.eks. alle ressourcer bliver hentet fra cdn.minwebshop.dk, så hvis du linker til cdn.minwebshop.dk/img/logo.png, og det ikke eksistere, vil CDN automatisk hente det fra minwebshop.dk/img/logo.png.

Det gør det helt vildt nemt, som ejer af en hjemmeside - der er dog undtagelser, hvor man egentligt kan bruge www.minwebshop.dk som 'edge cname' - hvilket gør at det er selve siden der bliver cached af CDN, problemet er, at CDN laver en statisk kopi af siden, hvilket kan skabe problemer, derfor bruger folk for det meste kun at man offloader ressourcer til CDN.

Cloudflare virker på en anden måde, skal det siges.

Men ja, vi er til at få fat på, de fleste tider af døgnet - vi sover, men ellers kan man sagtens få fat på os via mail.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen skal vi ikke få sat min shop op så Lucas :) 

Du kan email mig på support@eudesign.dk 

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Krogfelt Hansen:
Det nu også fint nok, men er i til at få fat i så ? 

Tror Lucas er en af de få Aminoer, som man altid kan få fat i. Der er ingen tvivl om at jeg skifter til ham, hvis jeg får det mindste problem med , det hosting firma jeg bruger nu.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan så absolut anbefale Lucas og Hosting4Real - vi flyttede for nyligt fra One.com. Nu loader vores site 5 gange så hurtigt.

Alle fremtidige shops vi laver vil blive placeret hos Lucas, med mindre kunden selv har booket serverplads.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)