Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min side er nede.. igen..

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Mogenshøj:
Den fejl får man også hvis der f.eks. er en fejl i din .htaccess fil, der bruges til wordpress. Så det kan også være en programmeringsfejl. Ikke sagt at det nødvendigvis er det.

Det var deres MySQLi server som var nede, de er oppe igen nu :)

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alex.

Ja det jo altid surt, og det kan ske for alle servere i hele verden, man kan aldrig vide sig helt 100% sikker - Sådan er nettet jo desværre.

Mit råd til dig ville være at benytte en CDN - Content Delivery Network http://www.edgecast.com/ som laver en kopi af din hjemmeside / webshops billeder, filer og tekst. Det vil derfor være muligt stadig at se din side, selvom One er gået ned. Udover det så optimere det loadtiden da billeder nu hentes fra fx. CDN og tekster fra One. Du vil få en hurtigere loadtid hvilket jo er godt for brugere af siden. 

Håber det kunne hjælpe.

Held og lykke med det hele :)

Mvh. Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Krogfelt Hansen:

Hej Alex.

Ja det jo altid surt, og det kan ske for alle servere i hele verden, man kan aldrig vide sig helt 100% sikker - Sådan er nettet jo desværre.