Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan man tjene på reklamer?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 11. Nov 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Jeg hedder Benjamin og er 13 år. Jeg har en del erfaring med digital kunst, og er i gang med at lave denne side: http://vectorartguide.weebly.com/

Lige nu bruger jeg Inkscape til den digitale kunst, men kunne godt tænke mig engang at købe superprogrammet Illustrator (har tjekket det ud, det får Inkscape til at ligne et stenalderfund) til ca. 6000 kr.

Til hjemmesiden overvejer jeg a bruge reklamer, så jeg kan spare op. Men jeg gider ikke at tilføje reklamer, hvis jeg kun tjener 5 kroner om måneden.

Så hvad tror i jeg kan tjene i reklamer (da jeg bruger Weebly til hjemmesiden får jeg halvdelen af pengene (pay per click)) når hjemmesiden er helt færdig? Og hvor mange daglige/månedlige views tror i overhovedet jeg kan få (Jeg har fået 28 indtil videre idag)?

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin, 

I forhold til dit spørgsmål med reklamer, er det umuligt, at sætte et tal på, hvor meget du kan tjene på dem. Det kommer simpelthen an på så mange forskellige aspekter der spiller ind. Jeg vil helt klart anbefale dig, at bruge google adsense til dine reklamer. Nu kender jeg ikke weebly, men jeg kan da ikke forstille mig, at de tager 50% af dine indtjeninger på annoncer fra adsense? Du kan evt. søge lidt rundt på google og finde nogle artikler omkring google adsense. 


Jeg vil også anbefale dig, at købe et webhotel og et .dk domæne og installere fx. wordpress på. Derudover synes jeg også, at du skal skrive på dansk på din hjemmeside her til, at starte med. Der er nogle lidt store sproglige fejl hist og her :) 

Mvh. Gustav - Ha' en go' aften  

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)