Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en revisor til lidt små regnskaber

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 146
Fra  Freelancer Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger en revisor der kan hjælpe med anmeldelse af virksomhed SMBA

Der er tale om et bilag om måneden der skal beskattes moms osv. og laves regnskab

Håber nogen kan hjælpe :0)

Er bosiddende i Odense men har intet imod at tingene sker online, via mail eller telefon

PS. Skriv venligst en privat besked

/Staffan

Fra Odense
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 146
Fra  Freelancer Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er nogen der vil byde ind er de velkommen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

prøv amino freelancer (ligger i øverste bjælke) Vær så specifik du kan, ex skriver du:

Søger en revisor der kan hjælpe med anmeldelse af virksomhed SMBA

Der er tale om et bilag om måneden der skal beskattes moms osv. og laves regnskab på

Er det stiftelse af SMBA (kræver to aktive) du mener når du skriver anmeldelse eller er det momsangivelse og regnskab på et eksisterende fungerende SMBA du mener?

1 bilag om måneden for et SMBA lyder ikke af meget, men der er jo mange typer virksomheder. Det burde være noget masser let kunne klare - formentlig inkl. dig selv, da det vel kunne være samme type bilag hver måned - eller? Måske netop det med 1 bilag for nogen til holde sig tilbage, for hvad kan man tage for det - 50 kr? - men så er der jo moms og årsregnskab som kunne være mere, og du søger revisor men er det et must for jeres SMBA?

Har du eget regnskabsprogram, eller skal det køres på bogholderens - og er det i den forbindelse uden specielle krav?

Jo mere specifik, jo lettere, og JA som du skriver, bilaget kan jo let scannes og sendes til den der bogfører og momser osv.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Staffan

Nu ved jeg ikke, hvilket regnskabsprogram du bruger, men hos e-conomic har vi en liste med revisorer og bogholdere. Her kan du filtrere på ydelser, type af revisor og beliggenhed, så du kan finde en i Odense, hvis du vil.

Jeg kunne kun forestille mig, at du kan finde en, der kan hjælpe dig, selv om du ikke bruger e-conomic Smile

Håber du finder nogen. God weekend.

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 02:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

jeg vil gerne anbefale min egen revisor. Jeg får ikke procenter eller noget, hehe, men hun er simpelthen så dygtig, og så ved hun en masse om små og mellemstore virksomheder, og om opstart, hvilket gør hende ret interessant for sådan nogen som os. Hun bor i Kbhs området, men kan sikkert sagtens hjælpe dig online. Hun er sådan en der svarer på sine mails, og vender tilbage ;)

hendes side er her: http://www.aproposrevision.dk/

mange hilsner

Pernille

 

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)