Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

udenlandsk firmabil for udenlandsk selskab, i dk?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MaxJensen:
.. 

Hej med jer, :-)

Lad os lige få tonen ned i et acceptabelt leje.

Der er absolut ingen grund til at kaste ukvemsord efter andre i debatten. 

Brug en ordentlig tiltaleform overfor de øvrige debattører eller forlad debatten.

På forhånd tak.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 5. Oct 09
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 16:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ordet hævde viser vel intentionen sammen med alt det andet du skrev. 

'Hævde' betyder ikke at man lyver. 

Jeg syntes du skulle tage at slå op i en ordbog, ex. her: http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=h%C3%A6vde 

Cookie:
men jeg synes du skulle holde dig langt fra at beskyle andre - inkl mig selv for at være anal fikserede og jeg håber Amino trods alt sætter en grænse der

Tja, nu var det jo så dig der lagde ud med at kalde mig *løgner* og beskylde mig for at *snyde* systemet: "om man ikke bare kan *snyde* samfundet som vi andre dumme må betale til, og *lyve stort* i en politi razzia - det er lidt for lavt"

Så man kan vel håbe på at hvis der skal sættes grænser at Amino så egentlig ville sætte den der, men du er da velkommen hvis du vil fortsætte dit korstog, så bliver jeg snart nødt til at anklage dig for bagvaskelse, om ikke andet så til Aminos moderator. 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så beviset for, at tråden ikke kunne køre videre i en ordenlig tone.

Vi kan vist ikke vride mere konstruktivt ud af den, så lad os låse den her.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)