Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google AuthorRank og din Amino Profil kan give dig mere trafik

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 23. Oct 12
Indlæg ialt: 36
Fra  Luxxus.dk Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Fra København N
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 60
Fra  Orango ApS Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som et godt tiltag fra Google side, så vi kan få sorteret skidtet fra i Google søgeresultater :)

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Peter - Flexbar:
Jeg vil gerne have authorrank til min virksomheds hjemmeside - hvis man kan. Derfor har jeg lagt min kode i på Flexbar, som linker til flexbars G+ side. Jeg har dog ikke set nogen ændring i SERP.

Hej Peter

"AuthorRank" er tilknyttet din personlige profil og ikke din virksomheds g+ side.

Så det er din personlige G+ side som skal kobles sammen med dit website (flexbar.dk). Som beskrevet i de indlæg der henvises til, så skal du på din personline G+ side tilføjet dit website som link under din "about" side. Og så skal du på flexbar.dk linke til din personlige G+ side med rel="author"

ex: <a href="G+" rel="author">link tekst<a/>

Fra Sæby
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 260
Fra  Happydays A/S Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jens Mikkelsen:
Lyder som et godt tiltag fra Google side, så vi kan få sorteret skidtet fra i Google søgeresultater :)

Hej Jens, 

Hvordan hjælper det Google med at sortere skidtet fra? 

Lad os antage at alle melder sig til Google+, forbinder ALLE de steder de er aktive på nettet f.eks deres blogs og Amino etc. (for at tage lille DK som et eksempel) - nu ved Google så at dette også tælder som en faktor, når denne person blogger om hans område... Men det har de jo altid vidst? Det ligger jo allerde i den linkprofil vedkommende har, da man jo i forvejen tit og ofte linker til de sociale profiler man har samt profiler på store forums som Amino, hvor man hjælper aktivt til (det er et godt signal over for ens kunder SAMT over for Google og det har det altiv været og vil altid være) :)

Nu er der kommet et navn på det, rigtigt nok. Meeeen, tror nu ikke at det kommer til at gøre den store forksel på det "skidt" man ser i søgeresultaterne - desværre. 

Links er stadig det styrende element.

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Bachmann:
"AuthorRank" er tilknyttet din personlige profil og ikke din virksomheds g+ side.

Kan man oprette en virksomhedsprofil på G+ og linke til den?  Da jeg ikke nødvendigvis vil dirigere mine kunder til min private G+ profil?????

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Damn... Ærgerligt for de af os idioter, mig selv inklusiv, som ikke ved en skid om noget som helst, men som bare har været gode til at skrive artikler til mine adsense/affiliate sites.. Damnit >.< .. Så skal man sgu i tænkeboks

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske dumme spørgsmål.. Men..

1. Skal ens facebook profil stå som privat eller virksomhed?

2. hvordan finder jeg min google+ url?

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

OG bum....

Så røg jeg med på moden!! ,-)

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

så fik jeg igen min google plus på min amino.dk profil side , jeg er med på moden igenBig Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)