Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google AuthorRank og din Amino Profil kan give dig mere trafik

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det har du selvfølgelig ret i Mohammad. Og jeg fandt da også efterfølgende ud af, hvordan tingene reelt set hænger sammen, og det fik mig lidt ned på jorden igen ;-). I øvrigt føler jeg mig lidt star-struck over at du skriver til mig herinde, da jeg lige pt. har forudbestilt din bog på Slagelse Bibliotek, som den allerførste , (det måtte jeg lige have med!!) :D. Glæder mig meget til at komme i gang med den.

- Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 235
Fra  Powercube.dk SurfSmart ApS Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

I dette SEO ræs gælder alle kneb vel - Så mange tak Martin for en fin gennemgang.

Få en gratis analyse fra SurfSmart

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik det sat op til author billede blev vist ud for mine ERLer, og dette virkede også fint små 14 dage, så forsvandt de en efter en igen, og nu vises der ikke billede mere ?

Nogen som kan give en forklaring på dette?

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

marjoe:

Jeg fik det sat op til author billede blev vist ud for mine ERLer, og dette virkede også fint små 14 dage, så forsvandt de en efter en igen, og nu vises der ikke billede mere ?

Nogen som kan give en forklaring på dette?

Tak for fejlmeldingen.  Der er desværre forsvundet noget kode relateret til Author i slutningen af november - det er dog på plads igen her i debatten.

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmy B. Carlsen:

marjoe:

Jeg fik det sat op til author billede blev vist ud for mine ERLer, og dette virkede også fint små 14 dage, så forsvandt de en efter en igen, og nu vises der ikke billede mere ?

Nogen som kan give en forklaring på dette?

Tak for fejlmeldingen.  Der er desværre forsvundet noget kode relateret til Author i slutningen af november - det er dog på plads igen her i debatten.

Det var ikke lige i forhold til Amino jeg mente, mere author link mellem mit website og google+

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)