Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dit bud - hvorfor sælger jeg ikke noget

Side 3 ud af 9 (81 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Det er klart at nogle af de priser, som de store kæder, har når de kører tilbud er helt vanvittige, og dem hverken kan eller vil jeg gå med på. Til de priser de kører med kan jeg afsløre at de taber mange penge på deres varer. De penge skal de finde et sted, og det bliver hos landmændene eller deres leverandører. Jeg kan godt lide ideen om at til de priser jeg har, der får landmanden også smør på brødet, det er trods alt ham der har knoklet mest for at producere det kød vi spiser:), og når landmanden er glad og tilfreds, så får han også bedre mulighed for at passe på sine dyr, fremfor at opdrætte efter de mest uhumane metoder, så indkøberen hos COOP kan få et skulderklap af chefen for at have skaffet billigt kød.

Kylling er ikke specielt billigt hos mig, men igen jeg kan også godt skaffe en billig udtjent kylling og sælge den til ingen penge, men for fa'en det smager også derefter, og det kan jeg ikke stå inde for. Jeg vil sgu godt have at vi begynder at tage stilling til vores råvarer, de danner grunden for enhver ret, og man kan sgu ikke lave prima retter på dårlige råvarer.

PS. fragten sparer du ved køb over 750 kroner :), og de flester der handler, de køber også til fryseren så det kan man snildt komme over :)

Jeg takker og bukker for dine tanker og de overvejelser, og ikke mindst den research du har lavet i forbindelse med mit site, det er super

mvh

Simon Jakobsen

 

Fra Gentofte
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 87
Fra  shopKONRAD.dk Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Jeg synes din side er pæn og overskuelig. Måske kunne billederne af kødet være lidt bedre, men det har du selv nævnt.
Jeg bor også i den anden del af landet, og kommer derfor nok ikke til at være kunde hos dig, endnu ;-)

Jeg har mange gange handlet online via nemlig.com og været fint tilfreds. Men der er det jo også hele mit indkøb jeg kan foretage. Det synes jeg er let og enkelt.
Jeg er klar over dit kød er "slagter-kvalitet", og det vil jeg gerne betale mere for. Personligt er jeg ikke ved slagteren flere gange om ugen (desværre) - Men hvis jeg skulle købe slagter-kød, så er det for mig også lidt den "oplevelse" det er at gå ind til en slagter, og blive fristet af dén steg, eller dé bøffer osv. Netop det kan være lidt sværere at gengive online vha. produktfotos. Så jeg tror måske også video kunne gøre en forskel.

Hvis jeg skulle google mig frem til en slagter, så ville det typisk være for at købe en halv gris/ ko, og det skriver du længere oppe du snildt ville kunne prismatche - hvorfor så ikke gøre det ?

I øvrigt ser det hyggeligt ud med din gårdbutik - Put evt. det billede, "påtrykt" dit næste åben hus arrangement på slideshowet på forsiden.

Pøj pøj!

// Daniel

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

shopKONRAD.dk:
I øvrigt ser det hyggeligt ud med din gårdbutik - Put evt. det billede, "påtrykt" dit næste åben hus arrangement på slideshowet på forsiden.

 

Bum- hvorfor har jeg ikke tænkt på det. Jeg går straks igang inde i mit billedprogram :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

shopKONRAD.dk:
halv gris/ ko, og det skriver du længere oppe du snildt ville kunne prismatche - hvorfor så ikke gøre det ?

 

Det burde jeg nok også gøre. Men jeg er helt nystartet, og der har ikke lige været overskud til at starte det op endnu. Mine forældre har for få år siden solgt netop halve grise til 34 kroner kiloet, og de tjente stadig pænt på det, så det er derfor jeg ved det kan lade sig gøre. Dengang var det egne opfodrede grise, og skulle jeg sælge, kunne jeg også godt tænke mig at det var nogle dyr jeg selv ligesom stod bag, men det kræver tid

Fra Odense
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 224
Fra  Marketing Manager Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes din side ser fin ud og jeg lever af at sælge hjemmesider :)

hvis dit koncept er at man handler ind til fryseren så får da dine kødpakker på forsiden. Det er det som jeg ledte efter. Kødkasser med nogle billeder på det tror jeg sparker røv :)

levering fra dag til dag vil også give dig noget mere. ikke alle har lige tid torsdag... du begrænser dig.udvide evt. med 1-2 dage mere og se om det hjælper.

dette er en langsigtet strategi forvent der går lang tid før det bare kører derud af, intet kommer af sig selv.

SEO kunne måske være en ide  :)

mvh

Kim

2159 6572

www.marketing-manager.dk

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Mark:
Nu snakker du selv om Irma, Superbrugsen med mere, hvornår har du sidst købt kød i en "rigtig" slagter? Priserne der er væsentligt højere end på vores vens webshop


Det er faktisk rigtigt langtid siden jeg har handlet i en almindelig slagter, faktisk tror jeg det koncept er vigende i hvertfald hvor jeg bor. Der er hverken en slagter på Strandvejen eller Jægersborg Alle. Men det ligger vist stadig en i Gentofte gade.
Tilgengæld ligger her mange fiskehandlere, og dem handler vi tit i.

Grunden til at der ikke er nogle slagtere tror jeg, er at de Superbest'er der ligger her, har suverene slagter afdelinger. Den der ligger først på Jægersborg Alle, har vundet lokalavisens Tournado konkurrence og det er bestemt ikke ufortjent. De koster også rundt regnet det dobbelte af en Føtex ditto.

Jeg kan fortælle dig at min lokale slagter tager intet mindre end 120,- pr. kg. hakket oksekød 7%. 

Det er altså over dobbelt så meget som supermarkederne tager, til gengæld så kan jeg rent faktisk SE det kød de hakker (Det hakkes på bestilling), desuden får jeg et produkt der ikke har været gaspakket. Det er et helt andet produkt end der sælges i supermarkederne, dels pga. modningen og pakningen.

Derved ikke sagt at supermarkedet slagtere ikke sælger fine produkter, for det gør de fleste af dem, på trods af vakummodningen. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark:
Jeg kan fortælle dig at min lokale slagter tager intet mindre end 120,- pr. kg. hakket oksekød 7%

 

hahaha, Ufatteligt du ikke kan høre nordjyderne stå og grine af dig helt ovre på øen :),

 

Nej spøg til side:), selvfølgelig koster det, men så er kvaliteten også bare helt i top. nu er hakket kød aldrig modnet, man må nemlig ikke anvende modnet kød til hakning :) Lige lidt bonus info

 

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Simon

Først og fremmest synes jeg at selve dit koncept er fint. Skulle jeg klare mine indkøb selv, ville jeg sikkert benytte mig af et koncept som dit (hvis vi nu antager at jeg boede i Nordjylland). Dine priser synes jeg heller ikke er slemme, hvis kvaliteten og smagen er i orden. Vores slagter tager 199 DKK for 3 kg svinefars (= 66,33 kr/kg), og 219 DKK for oksefars.

Anyways, så tror jeg at det i højere grad er dit website, som er skyld i de manglende konverteringer, end det er produktet der er noget galt med. For mig ligner det mere, at designeren har haft fokus på den kunstneriske side, end den konverteringsmæssige side. Var jeg dig, ville jeg derfor overveje at gennemføre en række brugertests, samt gentænke hele dit design.

Her er mine umiddelbare tanker:

  • Når jeg lander på din forside, ved jeg ikke hvor jeg skal kigge hen, eller hvad jeg skal klikke på. Jeg bliver præsenteret for et hav af muligheder, uden at der er særligt fokus på enkelte punkter
  • Den orange/laksefarvede farve bliver både brugt i din topmenu, dit logo, tjek din levering-kassen, indkøbskurven, gå til kurven-knappen, gå til kassen-knappen, opskrifter-blokken samt pilen til højre og venstre. Vælger jeg at scrolle bliver samme farve brugt på alle links i venstre side, linket i footeren, bundmenuen og baggrunden på kasserne ifm. produkterne. Spørger du mig er brugen af sådan en synlig farve ikke just med til at skabe mere overblik
  • Din navigation er ikke just logisk. Man kommer let til at tro, at topmenuen er din hovedmenu grundet farven. Din hovedmenu ligner derimod almindeligt statisk indhold uden anden funktion end ren "oplysning"
  • Dine "gå til næste side" link er lette at overse. Er du sikker på at dine kunder ser side 2?
  • Der er ingen søgeformular. Skal jeg købe en mørbrad, synes jeg at det er hurtigere at skrive "mørbrad" i søgefeltet for efterfølgende at klikke på en knap, end at vælge kød og pålæg > svinekød > side 2 > side 3
  • Din indkøbskurv er meget anonym når den ikke stikker ud fra de andre elementer
  • Hvem står bag? Jeg savner billeder af rigtige mennesker!
  • Overvej at skifte din tagline ud, så den rammer mere plet (fortæller om konceptet og hvorfor folk skal handle hos dig). Måske noget der lugter af "Kvalitetskød leveret i 9000-9900".
  • Overvej at flytte dine betalingskort logoer over scroll-grænsen
  • Overvej at liste dine fordele med flueben
  • Overvej at lave en "sådan fungerer det" / introvideo til din forside. Lad den få en central plads på forsiden, og skær alt uoverflødigt fedt væk fra din forside

Du snakker om at du har brugt AdWords til at skaffe besøgende ind. Har du i den forbindelse huske at udelukkende målrette annoncerne besøgende i dit dækningsområde. Og har du overvejet at benytte remarketing bannere til at målrette budskaber, til besøgende der undlod at købe da de kiggede forbi? Hvordan kan det være at du ikke har tænkt mere over SEO?

- Emil

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Peter Langkilde Jakobsen:

Mark:
Jeg kan fortælle dig at min lokale slagter tager intet mindre end 120,- pr. kg. hakket oksekød 7%

 

hahaha, Ufatteligt du ikke kan høre nordjyderne stå og grine af dig helt ovre på øen :),

 

Nej spøg til side:), selvfølgelig koster det, men så er kvaliteten også bare helt i top. nu er hakket kød aldrig modnet, man må nemlig ikke anvende modnet kød til hakning :) Lige lidt bonus info

 

Nej jeg ved det faktisk godt, kan godt se det står lidt rodet i indlægget, men det var mere ment generelt overfor slagter kød (af ordenlig kvalitet -forståes) vs. supermarkedskød. 

Fra København
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 31
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Den eneste måde jeg kunne se dette virke var på abonnementsform. Så jeg vidste at jeg hver torsdag ville få et stykke godt kød.

Har du overvejet det? 

- Jeg tror desværre ikke rigtigt på madvarer og løssalg over nettet.

Min case:

Jeg ved at jeg altid selv skal lave mad Torsdag aften. Hvis jeg får noget nyt spændende kød hver torsdag, vil det sku gøre mange ting meget lettere for mig i forhold til at handle ind.

Partner i www.telemetric.dk. Call-Tracking at Telemetric connects your online advertising with incoming calls to your company. 

Side 3 ud af 9 (81 indlæg)