Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skift af webshopløsning - forslag søges - særlige krav haves

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 02:14
Hvor mange stjerner giver du? :

For lige at manifestere min vigtighed herinde, så er jeg en meget lille fisk - meget lille :)

I slutningen af 2007 fik jeg banket en momsregistreret hobbybiks (egentlig) op i løbet af 14 dage med varelager og kørende webshop.

Jeg har gennem årene læst med på Amino og lært meget herindefra uden egentlig at kunne bidrage med noget i forhold til alle andre meget aktive medlemmer men har været meget taknemlig for den videndeling der har fundet sted som jeg har nydt godt af.

Nu 5 år senere uden underskud, men ikke det store overskud at prale af, en udvidelse af varelageret, mange erfaringer klogere ønsker jeg nu lidt hjælp hos erfarne da jeg ønsker at skifte fra Ecommerce til ???

En af årsagerne til et skift skyldes nok at jeg gerne vil starte lidt forfra med en webløsning. Siden jeg startede har jeg gennemført qua mit fuldtidsarbejde noget uddannelse indenfor webdesign og webkommmunikation og dermed lært at kode lidt html, xml, css og php så jeg er obs på muligheder og en del af det jeg har lært har jeg kigger på med den nuværende løsning.

For mig var Ecommerce enkelt og jeg vidste fra starten ikke meget om programmering så bare det virkede så var det fint. Det virker, men jeg er en del utilfreds og kunne godt tænke mig at få nogle forslag til andre løsninger. Der er dog den krølle at jeg har visse særkrav til en ny løsning.

- Jeg hoster nemlig selv min webshop, så shopløsninger der hostes hos andre er no go.

- min erfaring med min målgruppe er 10 år+ 

Så hvilke løsninger er der og som er gode som man selv kan hoste?

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 02:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes et hav af gode open source platforme, som fint vil kunne overholde dine "krav". Jeg har (endnu) ikke min egen shop, men har arbejdet på et utal af forskellige platforme, med forskellige fordele og ulemper. På det seneste er jeg dog blevet rigtig lun på WooCommerce, (et add-on til WordPress), da det er nemt at benytte, opfylder lagt de flestes behov, ikke er håbløst rent SEO-mæssigt og sidst men ikke mindst er en platform i stadig udvikling.

- Emil

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)