Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt gratis cms til Lokalt netværk

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Tranekær
Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen, det er godt set. Tak. Men hvor kan vi smide 25$ om måneden og få opfyldt alle de krav der skulle være til sådan et netværks og markedsplads system?

Fra Odense
Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

. Men hvor kan vi smide 25$ om måneden

Jeg gik ud fra det var ning du talte om ? Og at du selv mente at de levede op til jeres krav eftersom du selv nævnte dem? :-D 
Deres "op til 10000 brugere" koster det jeg skrev. 

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Drupal er et fremragende system dog er wordpress et rigtig godt valg specielt med Buddypress pluginet. Har selv et community med 15.000 aktive brugere hvor vi bruger buddypress og bbpress til debat.

Where there is harmony, there is victory :) 

Fra Tranekær
Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen, det var ning ja. Tak :o)

Fra Tranekær
Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Labera, tusind tak for fif. Hvor kan man downloade de to plugins og er de "blondinevenlige"? Jeg har regnet ud af wp er billigere end ning. Men der er et par andre muligheder som jeg har fundet på en blog:

http://charlotteshj.wordpress.com/2010/04/19/slut-med-gratis-netv%C3%A6rk-pa-ning-men-andre-sites-tilbyder-alternativer/

mulighederne er Spruz, Grou.ps, SocialGOGroupsite, Grouply, Wackwall, Buddypress , Elgg og Lovedbyless. Mon nogen af jer har erfaringer?

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Grafiker:

Labera, tusind tak for fif. Hvor kan man downloade de to plugins og er de "blondinevenlige"? Jeg har regnet ud af wp er billigere end ning. Men der er et par andre muligheder som jeg har fundet på en blog:

http://charlotteshj.wordpress.com/2010/04/19/slut-med-gratis-netv%C3%A6rk-pa-ning-men-andre-sites-tilbyder-alternativer/

mulighederne er Spruz, Grou.ps, SocialGOGroupsite, Grouply, Wackwall, Buddypress , Elgg og Lovedbyless. Mon nogen af jer har erfaringer?

Jeg har ikke arbejdet med de andre så kan ikke hjælpe dig med dette. Buddypress kan tage lidt tid at komme igang med men der findes masser af hjælp på deres hjemmeside som du selv har linket til og wp-danmarks debat forum. 

Where there is harmony, there is victory :) 

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.


Jeg antager, at der er andre motiver til fravalget af http://www.ning.com/ ?

Det ville være fint med en uddybning :-)

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

GrN.dk - Logistik og regneark:

Hej.


Jeg antager, at der er andre motiver til fravalget af http://www.ning.com/ ?

Det ville være fint med en uddybning :-)

VH. GrN.dk

"Gratis". :-)

Where there is harmony, there is victory :) 

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal stadig bruge penge på at hosting omkostninger, hvis du bruger en open source-løsning. Men jeg er da klart tilhænger af Drupal, forstår dog ikke helt, hvorfor man vælger at gå den vej, når ning dækker behovene og koster cirka det samme som en seriøs hosting-løsning, som kræves hvis et CMS skal drives et sted.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Horsens
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tamara 
Jeg ved du skriver at det helst skal være gratis - men som et af svarerne allerede lyder på så kan det være en god idé at smide nogle småpenge efter et ordenligt CMS "produkt". Det er trods alt vigtigt at kvalitet ikke måles i store penge og derfor kan jeg hvis du/din ven har interesse i det give jer tilbud på et produkt der kan lave hele arbejdet for jer og det er til billige penge i forhold til den mængde tid/penge der alligevel kommer ud af at gøre det selv.

Hvis du er interesseret så skriv endelig en PB så kan jeg give dig lidt flere oplysninger :)

 

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)