Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværksgruppe for investorer

Side 3 ud af 8 (73 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 106
Fra  th75.dk Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronni

Fra iværksætterens synspunkt er det også en super idé, og klart noget der mangler :-)

Jeg lever idag af min virksomhed nr. 2 (handelsvirksomhed), og er igang med mine første IT/App startups, hvor alt det med investorer er en jungle, noget der er svært at finde frem til, og ikke mindst at komme i kontakt med...

Jeg er nok midt imellem det du er ved at starte op, og dem i henvender jer til - jeg lever af min virksomhed, men har endnu ikke opbygget et tilstrækkeligt overskud til at investere i andre iværksættere - helt sikkert noget jeg drømmer om på den lidt længere bane. Jeg har som dig et blændende ønske om at hjælpe håbefulde iværksættere igang.

Måske kan jeg være brugbar som sparringspartner for jer, og måske finder I nogle af mine IT partnerskaber/startups interessant.

Jeg har idag et samarbejde med Rugekassen.dk, som bestemt også kan være interessant for jer investorer.

Du kan læse mere om mig, og det jeg laver på min hjemmeside og jeg høre meget gerne fra dig, hvis det har din interesse :-)

Mvh. Thomas Hansen

Passioneret iværksætter...
Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas
Tak for dit indlæg her.
Selve konceptet henvender sig (på investor siden) primært til iværksættere og andre investorer som har et lille overskud og frirum til at investere i andre start ups.
Konceptet vil gøre det nemmere for investoren og øge sikkerheden for en bedre investering.
Iværksætterne får mulighed for feedback på deres idé / koncept eller nuværende virksomhed og kan opnå sparring og finansiering fra investore.
Undgå de dyre banklån eller et kæmpe nej i banken.
Jeg mener investore med viden og kapital er bedre end et passivt banklån.
Konceptet skal være med til at gøre en mærkbar forskel i det at finde finansiering og som iværksætter kunne få sin idé ud over stepperne.

På nuværende tidspunkt kan jeg ikke se hvordan du som sparringspartner kan passe ind i konceptet uden at være investor med kapital, men jeg vil naturligvis vende tilbage til dig hvis det ændrer sig Thomas.
Det er fedt at læse du også brænder for at hjælpe iværksætterne igang.

Har kigget på Rugekassen og det er også et fint initiativ og koncept.
Umiddelbart tror jeg deres koncept er rådgivning mod betaling og det passer ikke ind i dette koncept.

Hilsen
Ronni 

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det her lyder som en rigtig god idé :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 106
Fra  th75.dk Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ronni

Det har jeg fuld forståelse for...

Jeg håber I får glæde af netværket, og får det bedste ud af jeres investeringer :-)

Mvh. Thomas Hansen
Passioneret iværksætter...
Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas
Tak for det.
Får du lidt kapital til at investere i nye projekter så skriv endeligt til mig.
Iværksættererfaring som du besidder har jo en stor værdi ;-)

De bedste hilsner
Ronni
Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronni.

Jeg har sendt dig en PB.

Hvor mange har meldt sig indtil videre, og hvornår forventer du at holde første møde? Udover selve det, at finde investorer, skal der jo også samles en række iværksættere, som hver især vil komme og give en 15 minutters præsentation af deres idé.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hardworker:

Hej Ronni.

Jeg har sendt dig en PB.

Hvor mange har meldt sig indtil videre, og hvornår forventer du at holde første møde? Udover selve det, at finde investorer, skal der jo også samles en række iværksættere, som hver især vil komme og give en 15 minutters præsentation af deres idé.



Hej Jeppe
Indtil videre har jeg en håndfuld investorer. Jeg regner med at vi holder et fælles møde hvor man kan høre mere om idéen og finde ud af om man som investor passer ind i konceptet.

Der bliver lavet en website hvor iværksættere kan tilmelde sig pitch af deres idé foran seriøse investorer!
Iværksætteren får svar på tiltale med det samme. Det er ALTID godt uanset udfaldet.
Er det et afslag har man fået feedback og råd med på vejen.
Er det et skrigende ja fra investorer og en aftale kommer i hus så er det godt at det er fra disse investorer som selv er iværksættere og ikke større investeringsfonde og andet.

Giver det mening? 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hej Ronni - god tanke, godt initiv´ - jeg er hverken investor, eller iværksætter der mangler penge ... - men, til gengæld så er jeg ´super-netværker´ - og er derfor i kontakt med begge kategorier - send mig gerne info når der sker mere omkring dit udemærkede initiativ - og, ligeledes - så snart du måtte have et eller andet der kan spredes i en større sammenhæng, så sender du blot noget - så skal jeg gerne bidrage til at sprede det ud i mit eget netværk og i mine egne forums - enjoy, at max ! Dann Sommer - *The Network M@ximizer* :-)

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Dann Sommer - Digital Media Strategy Consultant:

hej Ronni - god tanke, godt initiv´ - jeg er hverken investor, eller iværksætter der mangler penge ... - men, til gengæld så er jeg ´super-netværker´ - og er derfor i kontakt med begge kategorier - send mig gerne info når der sker mere omkring dit udemærkede initiativ - og, ligeledes - så snart du måtte have et eller andet der kan spredes i en større sammenhæng, så sender du blot noget - så skal jeg gerne bidrage til at sprede det ud i mit eget netværk og i mine egne forums - enjoy, at max ! Dann Sommer - *The Network M@ximizer* :-)



Hej Dann
Det lyder godt og tak for indlæg.
Vil du hjælpe og sprede budskabet allerede nu i dit netværk vil det være fantastisk.
Jeg prøver at samle folk i tråden her ved at man lige giver sig til kende.

Vigtigt er for de investorer der søges:
De er selvstændige og har erfaring som selvstændig erhvervsdrivende.
De har overskud og lidt penge til overs til at investere i nye innovative idéer / iværksættere.
Jeg søger ikke en stor kapitalfond eller noget i den dur ,-).

Med hensyn til iværksætterne. Så kommer der snart en website med info og alt pivtøjet. ;-)

Kender du nogen investorer / iværksættere med kapital til overs så henvis til tråden her og bed dem komme med et indlæg.

På forhånd mange tak ;-)

De Bedste Hilsner
Ronni
 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Ronni

- no problemos - send mig lige den færdige tekst med de 5-10 liniers ´appetitvækker´ du ønsker bragt ud - og, dén overskrift du ønsker - hilsner Dann S.

Side 3 ud af 8 (73 indlæg)