Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en god SEO-tekster forfatter

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hans Stokholm Kjer:
Så for du gode, billige tekster med fast, kort leveringstid.

Hvis du har Danmarks bedste hold af tekstforfattere, så husk at få en af dem til at læse korrektur på teksterne. :-)

I den pågældende tekst staves "for" nemlig "får". Just sayin'! :-)

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Sørensen:

Hans Stokholm Kjer:

Jeg kan ikke give dig én SEO-forfatter, men jeg kan stille Danmarks bedste hold af freelanceskribenter til rådighed for dig.
Så for du gode, billige tekster med fast, kort leveringstid.

Alle på holdet har bestået en testopgave, og vi kører løbende kvalitetskontrol.

Tjek os ud på www.tekstspot.dk, hvor du blandt andet kan se et udvalg af, hvem tekstforfatterne er.
Prøv også at tjekke vores referencer.

Vil du vide mere, er du meget velkommen til at ringe.

Venlig hilsen

Hans Stokholm Kjer
Partner
Tekstspot.dk
2814 8403 begin_of_the_skype_highlighting GRATIS 2814 8403end_of_the_skype_highlighting

120 kr for 225 ord er ikke lige frem det man søger når man søger seo tekster til linkbuilding :-)

Det er det muligvis ikke for mange her på Amino, men de er nok også blevet meget forvente.

Det er fair nok, hvis man vælger at købe artikler, der aflønnes med 35 øre pr. ord, men så skal man altså heller ikke med sikkerhed forvente superkvalitet. Det handler ikke om, hvor mange ord man får for pengene, men hvor meget arbejde der er lagt i at sætte disse ord sammen.

Og tro mig, selvom man er professionel tekstforfatter, så tager det faktisk tid at gennemtænke og formulere en tekst, før den kan betegnes som virkelig velskrevet. Det er ikke bare noget, man gør.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Volt & Volume:
Og tro mig, selvom man er professionel tekstforfatter, så tager det faktisk tid at gennemtænke og formulere en tekst, før den kan betegnes som virkelig velskrevet. Det er ikke bare noget, man gør.

Helt klart, men nu prøver jeg lige igen, linkbuilding tekster kræver ikke en research. Jeg kan snildt skrive 8 seo tekster (300) ord i timen. Kvalitet? Nej for satan, men de bruge også som fyld :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Sørensen:
Kvalitet? Nej for satan, men de bruge også som fyld :)

Ok. Det er så også fair nok. Hvis du kun ser de pågældende tekster som SEO-"fyld", så er det jo, hvad det er. Men så er vores retorik også milevidt fra hinanden :-). Jeg er så ikke personligt interesseret i at skabe et website med tekst-"fyld", det har simpelthen ikke min interesse. Jeg kommenterede udelukkende med henblik på tekster, der har langt mere værdi for selve brugeren.

Anyway, det er ikke længere mit erhverv, så jeg orker ikke at kaste mig ud i en længere diskussion. Det må være den enkelte persons egen vurdering! :-)

Folk må selv afgøre, hvor meget de vil betale, og om det efterfølgende kunne betale sig i forhold til, hvad de fik ud af det!

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Allerød
Tilmeldt 31. May 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :
AP 
Fra http://seo-optimeringe...
Skrevet i går kl. 10:52

Jeg leder efter en god billig SEO-Tekst forfatter, er du den rette? bedes du kontakt mig.
__________________________________________________________________
Når man kigger på dit indlæg så leder du efter en 2nd level SEO tekster ?
__________________________________________________________________
Kan du ikke fortælle det til alle dem som lever af det af det at de skal ned i pris da du er leverandøren og de arbejder for dig. Eller har jeg bare misforstået det?
/Lars Nørgaard Graversen
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

LNG.DK:

AP 
Fra http://seo-optimeringe...
Skrevet i går kl. 10:52

Jeg leder efter en god billig SEO-Tekst forfatter, er du den rette? bedes du kontakt mig.
__________________________________________________________________
Når man kigger på dit indlæg så leder du efter en 2nd level SEO tekster ?
__________________________________________________________________
Kan du ikke fortælle det til alle dem som lever af det af det at de skal ned i pris da du er leverandøren og de arbejder for dig. Eller har jeg bare misforstået det?
/Lars Nørgaard Graversen

Skriv eventuelt til Halfdan Timm her på Amino!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Allerød
Tilmeldt 31. May 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Halv Dan er saj - men tror jo lang hen af vejen at tråden har ramt ved siden af.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

LNG.DK:

Halv Dan er saj - men tror jo lang hen af vejen at tråden har ramt ved siden af.

Slet ikke med?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Allerød
Tilmeldt 31. May 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok - det jeg mener er at der er masser af virksomheder som tilbyder 1st lvl tekster - det er jo ikke det poster - altså ham med 1st post efterspørger.

Der er der ikke nogen der har fanget endnu og det påpeger jeg bare. At du så hiver Halfdan ind er sådan lidt.... bob obob da det stadig intet har med tekster at gøre.

Poster driver en virksomhed med seo i fokus og leder efter folk som kan støtte op om det team - er mit gæt.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

LNG.DK:

Ok - det jeg mener er at der er masser af virksomheder som tilbyder 1st lvl tekster - det er jo ikke det poster - altså ham med 1st post efterspørger.

Der er der ikke nogen der har fanget endnu og det påpeger jeg bare. At du så hiver Halfdan ind er sådan lidt.... bob obob da det stadig intet har med tekster at gøre.

Poster driver en virksomhed med seo i fokus og leder efter folk som kan støtte op om det team - er mit gæt.

Trådstarter søger en billig SEO-tekstforfatter, hverken mere eller mindre. Jeg forstår ikke, hvordan du kan udlede mere af vedkommendes spartanske indlæg? Og det er så her, jeg vælger at referere til Halfdan Timm, fordi han er en af de få billige tekstforfattere, som jeg rent faktisk mener, kan levere varen.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)