Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en god SEO-tekster forfatter

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 01:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Volt & Volume:
Jeg er så ikke personligt interesseret i at skabe et website med tekst-"fyld", det har simpelthen ikke min interesse. Jeg kommenterede udelukkende med henblik på tekster, der har langt mere værdi for selve brugeren.

Nej nej Thomas du forstår det ikke, jeg snakker om linkbuilding artikler som ligges ud på eks. Spam Blogs.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 02:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Volt & Volume:
å husk at få en af dem til at læse korrektur på teksterne. :-)

Rigtigt - det har vi også folk, der gør.
Jeg ved s'gu ikke lige, hvordan den smuttede - o og å ligger ikke engang rigtig tæt på hinanden på tastaturet.

Tak for spank.

Hans

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 02:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Volt & Volume:
Trådstarter søger en billig SEO-tekstforfatter, hverken mere eller mindre.

Jeg opfatter egentlig hans overskrift som om, den eftersøgte tekstforfatter også skal være god.

LNG.DK:

Ok - det jeg mener er at der er masser af virksomheder som tilbyder 1st lvl tekster - det er jo ikke det poster - altså ham med 1st post efterspørger.

Der er der ikke nogen der har fanget endnu og det påpeger jeg bare.

Når vi er mange, der svarer, er det selvfølgelig fordi, vi gerne vil have lidt omsætning i vores butikker. Længere er den ikke.
Vi præsentere hver vores profil, så både trådstarter og andre kan få lidt at vælge imellem.
Jeg spekulerer ikke så meget over, hvad en kunde i første omgang tror, han har brug for. Jeg vil gerne i dialog med ham for at afdække hans behov og hjælpe med at opfylde dem, hvis jeg kan.

Venlig hilsen

Hans

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 07:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hans Stokholm Kjer:

Volt & Volume:
å husk at få en af dem til at læse korrektur på teksterne. :-)

Rigtigt - det har vi også folk, der gør.
Jeg ved s'gu ikke lige, hvordan den smuttede - o og å ligger ikke engang rigtig tæt på hinanden på tastaturet.

Tak for spank.

Hans

Haha. Hvordan fik du min tekst til at se ud som om, jeg ikke kan stave? :-) Det er jo ikke sådan, jeg skrev det: ""å husk".

Var det din hævn, fordi jeg påpegede din stavefejl? :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 07:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Volt & Volume:
Trådstarter søger en billig SEO-tekstforfatter, hverken mere eller mindre.

Jeg opfatter egentlig hans overskrift som om, den eftersøgte tekstforfatter også skal være god.

Hmm. Er din vurdering baseret på, at han skrev "god SEO-tekstforfatter"? Skarpsindig vurdering, Hans! Wink

Til trådstarter: Vælg Hans, han er god nok! Yes

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hans Stokholm Kjer:
Jeg ved s'gu ikke lige, hvordan den smuttede

Det ved jeg heller ikke. Men husk dog at "sgu" staves uden ', det vil sige, ikke sådan her: s'gu.

Dog glad for, at du ikke staver "sgu", som de fleste fejlagtigt gør: "Sku" Wink

Men for helvede, Hans. Drop dit "billige-tekster-koncept". Det er sgu da ikke dig værdigt. Helt ærligt! Billige tekster og 19-årige studenter-tekstforfattere? Det virker lidt desperat. Lad Muhammed komme til bjerget!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Volt & Volume:

Hans Stokholm Kjer:
Jeg ved s'gu ikke lige, hvordan den smuttede

Det ved jeg heller ikke. Men husk dog at "sgu" staves uden ', det vil sige, ikke sådan her: s'gu.

Dog glad for, at du ikke staver "sgu", som de fleste fejlagtigt gør: "Sku" Wink

Men for helvede, Hans. Drop dit "billige-tekster-koncept". Det er sgu da ikke dig værdigt. Helt ærligt! Billige tekster og 19-årige studenter-tekstforfattere? Det virker lidt desperat. Lad Muhammed komme til bjerget!


Thomas, lad os lige få tråden tilbage på sporet. Det er en forespørgsel efter en god billig SEO forfatter. Det er der så nogle, som byder ind på. Din sparring på Hans' forretningsplan må du tage direkte med ham. På forhånd tak. :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Volt & Volume:
Var det din hævn, fordi jeg påpegede din stavefejl? :-)

NIx. Jeg sidder på en slidt netbook med dårligt tastatur, og kom ganske enkelt til at klippe det første s væk. Beklager.

Hans

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Volt & Volume:
Og det er så her, jeg vælger at referere til Halfdan Timm, fordi han er en af de få billige tekstforfattere, som jeg rent faktisk mener, kan levere varen.

Mange tak for anbefalingen, Thomas! Den er jeg meget glad for, især når den kommer fra en mere end etableret tekstforfatter som dig! :-)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:
Volt & Volume:

Hans Stokholm Kjer:
Jeg ved s'gu ikke lige, hvordan den smuttede

Det ved jeg heller ikke. Men husk dog at "sgu" staves uden ', det vil sige, ikke sådan her: s'gu.

Dog glad for, at du ikke staver "sgu", som de fleste fejlagtigt gør: "Sku" Wink

Men for helvede, Hans. Drop dit "billige-tekster-koncept". Det er sgu da ikke dig værdigt. Helt ærligt! Billige tekster og 19-årige studenter-tekstforfattere? Det virker lidt desperat. Lad Muhammed komme til bjerget!


Thomas, lad os lige få tråden tilbage på sporet. Det er en forespørgsel efter en god billig SEO forfatter. Det er der så nogle, som byder ind på. Din sparring på Hans' forretningsplan må du tage direkte med ham. På forhånd tak. :-)

@John: Sorry, du har ret. Det var sent, og jeg var i et drillesygt humør :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)