Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En fra Usa vil købe min hjemmeside..

Side 5 ud af 8 (78 indlæg)
Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Wbc:

Igennem de 6 år har jeg vel brugt 3000 kr på det.  Hvis jeg får de 7 skal jeg vel også betale skat af dem også er der 3500 kr tilbage cirka.  Så har jeg tjent 500 kr på 6 år er det ikke en dårlig handle? 




Jeg havde ventet lidt :)

Ham der har kontaktet dig, er han fra firmaet? eller vil han købe det af dig, fordi han ved at firmaet er villig til at give 10x så meget? ;)

tænk dig om :-) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ligger den her debat egentligt i  "Giv mig feedback på mit website/webshop "

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

I bund og grund handler det vel bare om, om du synes prisen er ok. Hvis den er det for dig, så er I begge glade. Hvis du synes det er for lidt, så kræv noget mere. Alle spekulationer omkring hvad køber skal bruge det til, og hvad han måske er villig til at give er stadig spekulationer - hans bud er det fakta, du skal forholde dig til.

Og så er Escrow en sikker måde at handle på. Havde det været et scam, ville han nok ikke foreslå Escrow.

MVH

Thomas

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Fra  Dinkonsulent.nu Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Kan se du har fået mange svar - få ham til at skrive sit tilbud til dig i en mail så du kan se hvem interessant er.

herudover ville jeg  undersøg hvordan rettigheder etc. forholder sig i forhold til branded NOOK - men der er ældre sager hvor danske virksomheder har betalt mange penge for domæner de gerne ville eje fordi de fik et nyt navn. Evt. kontakt domæneklagenævnet og spørg dem til råds blot for at sikre at du ikke er den der endre med at handle i ond tro. Men sørg for at få info på hvem køber er.

Håber det hjælper dig lidt ellers skriver eller ringer du bare 

/Pernille

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mange tak for svaret. Det gælder selvfølgelig alle sammen der har svaret mig...¨

Pernille 

Han er fra kallardgroup.com, hvad jeg lige kan læse om dem, så er det nogle der handler med domæner for andre, Gør alt det beskidte arbejde.

Jeg har skrevet en mail til domæneklagenævnet i dag, for at høre hvordan jeg står i det..

Mange tak for dit svar.. 

Mvh

Matt Madsen


Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Fra  Dinkonsulent.nu Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Jeg er næsten sikker på at de vil sige at du handler i god tro uanset hvordan det vendes og kan sætte den pris du mener er fair - men synes det er godt lige at tjekke med domæneklagenævnet - så ikke der kommer noget efterflg. hvis du vælger at sælge.

Har du brugt domænet aktivt fra købsdato med mail brug etc.?

/Pernille

 

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg har altid brugt det, og tror vist også der er nogle der har mails der, jeg har så ikke brugt mail fra det domæne så meget. ?

/Matt

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg sendte denne mail til dem.

Hej

 

Jeg er blevet kontaktet af en der gerne vil købe min hjemmeside www.nook.dk.

Han er fra USA af, og er meget intrasseret i den hjemmeside. 

Jeg ville gerne høre hvis nu jeg afviser at sælge den, kan de så på sener tidspunkt kommer og kræve den. Jeg ved jo ikke om de har et firma er noget med det navn?

Jeg har haft siden i 6 år, og den bruges mest til hobby, men jeg vil da helst ikke af med den.

Står jeg skidt i det hvis jeg siger nej?

 

Mvh

Matt Madsen

Og fik dette svar:

Kære Matt Madsen

 

Klagenævnet har modtaget Deres e-mail af 11. december 2012. 

 

Jeg skal venligst oplyse Dem om, at klagenævnet alene behandler klager og ikke yder juridisk rådgivning om domænenavne. Klagenævnet kan derfor ikke tilbyde at foretage en vurdering af Deres spørgsmål.

 

 

Med venlig hilsen 
Klagenævnet for Domænenavne

så ingen hjælp der...

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Matt Madsen

Jeg er sikker på de ikke vil bruge domænet aktivt, men blot vil sikre sig at deres brand ikke bliver udvandet af andet indhold.
Så er det bare et spgm. hvor meget man kan presse den citron?

Du har en god sag, og kan spinde guld på siden ved at beholde den, og sidenhen sælge "plads" via enten affiliate eller rent annoncesalg.

  • Men vil du nogensinde få det gjort?
  • Vil du kunne sælge det til en højere pris her i DK?
  • Vil Nook-readeren overhovedet slå igennem her i DK?
  • Trænger du til ekstra penge til julehandelen? 
Det er kun dig selv der i virkeligheden kan "besvare" disse spgm.
Men du har jo faktisk via din korrespondance med køberen allerede accepteret deres bud, og derfor vil det være mindre pænt af dig ligepludseligt at hæve prisen. Med mindre du gør det på den smarte måde: Ved at skrive retur til dem, at du har fået et bedre bud fra anden part på 2.200 dollars, om de er villige til at byde prisen længere op, og at du forbeholder dig ret til at forelægge "den nye køber" for hans overbud.
Dermed ville du måske få et signal om hvor intereserede de er, og måske også en indikation af hvor højt de i virkeligheden er villige til at gå op.
Denne tråd er jo også blevet indexeret med domænenavnet, og køberen har sandsynligvis læst med via Google translate - bare så du ved det. 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej...

Mange tak for det rigtig fine svar.

Men jeg har besluttede mig. Jeg vil slet ikke sælge, jeg har haft den side i 6 år. 

Det kan godt være folk tænke, at den ikke er en skid værd, men jeg er nu glad nok for den alligevel. Jeg har brug utallig timer på den. Mens bare som hygge. Så hvad fanden, jeg beholder den. Og jeg har heller ikke behov for pengene lige nu og her. så går jo nok. :)

Side 5 ud af 8 (78 indlæg)