Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nødder tvinger os til købe sort !

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 6. Dec 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Discoworld:

NurMD:
Det er en dyr fornøjelse som jeg ikke ser nogen logik i at beholde. Danmarks stolthed, come on..

det skal bare omstruktureres så de får lavere apanager :)

Det er selvfølgeligt en mulighed. Men jeg synes ganske enkelt ikke vi skal finansiere et royalt cirkus, og forskelsbehandle folk på den måde. Hvorfor skal prinserne have et godt liv, mens andre ikke har de samme vilkår?

Tilmeldt 6. Dec 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

kejseren:
Det svare til et par kr pr borger i kongeriget Danmark - så mon ikke der er større problemer

Der er netop større problemer end kongehuset, som vi bør bruge penge på, i stedet for at finansiere kongehuset.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1315
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 18:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

David Brodin Larsen:
Jeg ville nu foretrække at give pengene til læger uden grænser, eller andre organisationer som jeg personligt mener gør en meget større forskel end kongehuset...

Nøglen her er 'jeg mener' - ja, det er det, du mener, men hvad nu, hvis jeg mener noget andet? Kan vi få fakta på bordet, frem for holdninger (som jo næsten er religiøse).

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 18:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Sådan er den Danske regering desværre. Vil tjene penge på alt.

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 20:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kirsten E:
Nøglen her er 'jeg mener' - ja, det er det, du mener, men hvad nu, hvis jeg mener noget andet?

Jeg mener et du mener noget andet, det er grundlaget for debat... Hvordan samfundets penge skal bruges kan og skal debateres for det er ikke noget der kan afgøres med en matematisk formel.

Jeg har ikke som sådant noget imod kongehuset, men lad dog dem som ønsker det og dem der gerne vil have hængt medaljer på, betale for showet selv.

Jeg kunne forestille mig en ordning hvor man betalte en "konge skat" som man kunne fravælge hvis man ikke er roylalist, på samme måde som man kan melde sig ud af folkekirken.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

NurMD:

kejseren:

Kongehuset har i sig selv en "indtægt" ud over udgiften til div. apanager ved turisme og promoveringer ved brug af kongefamilien.

Det vil være væsenligt dyrer og have en præsident - og så er det jo en del af vores kulturarv at vi er et roylalt land. Og det skal der ikke pilles ved fordi der er en flok multikulturelle flaphoveder der ikke kan se vi i realiteten ikke lever med en Kongemagt mere

Det koster som regel ikke mere at have en præsident. Desuden kan virksomheder der har brug for barnepiger til promovering bare ansætte dem.

en præsident vil slet ikke have den reklame værdi for danmark  , man kan overhovedet ikke sammenligne disse ting man kan ikke bare ansætte en barnpige http://www.bt.dk/nyheder/erhvervslivet-kongehuset-alle-pengene-vaerd

et flertal af dansker vil have et kongehus i danmark udlænding rejser til dette her land kun grundet kongehuset  x antal flere vare bliver solgt i udlandet grundet  kongehuset 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

NurMD:

Emil S:
Jeg synes det er godt vi har et kongehus.. OG det er en dansk stolthed, danmark har verdens ældste kongehus. Lad os nu ikke ændre på det.

Det er en dyr fornøjelse som jeg ikke ser nogen logik i at beholde. Danmarks stolthed, come on..

jeg er uenig bare fordi de giver  danmark overskud i reklame værdi forstår jeg ikke logisk hvorfor det skal lukkes ,min mening jeg synes det er en dårlige lukke noget der giver så meget af reklame værdi til danmark

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

David Brodin Larsen:

Kirsten E:
Nøglen her er 'jeg mener' - ja, det er det, du mener, men hvad nu, hvis jeg mener noget andet?

Jeg mener et du mener noget andet, det er grundlaget for debat... Hvordan samfundets penge skal bruges kan og skal debateres for det er ikke noget der kan afgøres med en matematisk formel.

Jeg har ikke som sådant noget imod kongehuset, men lad dog dem som ønsker det og dem der gerne vil have hængt medaljer på, betale for showet selv.

Jeg kunne forestille mig en ordning hvor man betalte en "konge skat" som man kunne fravælge hvis man ikke er roylalist, på samme måde som man kan melde sig ud af folkekirken.

hvorfor vil du afskaffe noget der giver så meget værdi igen  i krone , det forstår jeg ikke  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 21:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det mon muligt at fastholde Amino som seriøst iværksætter forum så vi undgår det udvikler sig til et forum som EB's Nationen? :-)
Hvad angår din afgift på nødder udfordring er det nok ret sikkert at de store supermarkeder også betaler deres afgift. Volumen afgør prisen som andre skriver. Volumen på både indkøb , men også salg. Stor salgs volumen med lav avance.
Forretninger tilpasses de politiske retningslinjer der udstikkes så brug energien konstruktivt.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 21:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej alle,

Denne debat er kommet meget langt væk fra trådstarters spørgsmål og fra kategoriens emne "Alt de andet om at starte virksomhed".

Jeg låser tråden her.

De bedste hilsner
/Brian 

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)