Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger snarest: Alternativ til Meebox

Side 1 ud af 5 (50 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,4 stjerner givet af 5 person

Hejsa

Jeg søger et alternativ til Meebox, for efterhånden er jeg ved at være forbandet træt af de ustabile cloud løsninger der tilbydes.

Ønsker: 2 halv powerful FYSISKE servere der holder oppetid på dual IP ved 2 forskellige udbydere.

Der skal være Debian + omkring 8Gb ram + dual eller quad core CPU.

Du kan sende en IP som jeg kan pinge til, for at se om jeres netværk er hurtigt nok, og netværket SKAL være i .DK

Jeg bruger IKKE voldsomt meget båndbrede, men har forbandet mange side loads.

Send IKKE PB om dette, dem ignorerer jeg, enten en e-mail eller et svar i denne tråd.

Derudover er mine kontakt oplysninger her

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:

Hejsa

Jeg søger et alternativ til Meebox, for efterhånden er jeg ved at være forbandet træt af de ustabile cloud løsninger der tilbydes.

Ønsker: 2 halv powerful FYSISKE servere der holder oppetid på dual IP ved 2 forskellige udbydere.

Der skal være Debian + omkring 8Gb ram + dual eller quad core CPU.

Du kan sende en IP som jeg kan pinge til, for at se om jeres netværk er hurtigt nok, og netværket SKAL være i .DK

Jeg bruger IKKE voldsomt meget båndbrede, men har forbandet mange side loads.

Send IKKE PB om dette, dem ignorerer jeg, enten en e-mail eller et svar i denne tråd.

Derudover er mine kontakt oplysninger her

Hej Tom,

Det er jeg ked af at høre. Der har desværre været nogle netværks-problemer på det seneste, primært grundet DDoS-angreb. Der er dog planer for at 10-doble forbindelsen til cloud'en, og samtidig få udskiftet netværksudstyret med noget væsentligt bedre... meget snart... så vi bl.a. langt bedre kan modstå de DDoS-angreb, og selvfølgelig håndtere mere vækst fremadrettet.

Det er dog helt forståeligt, hvis det ikke er noget du vil vente på. Men hiv gerne fat i mig, så kan jeg tilbyde dig en anden løsning enten midlertidigt eller permanent. :-)

God weekend!

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender overhovedet ikke hans specs og jeg aner ikke præcist hvad det er du søger, men jeg ved, at jeg kan anbefale Hosting4Real, da hans servere efter sigende være en del hurtigere end de fleste og så er han på amino 24/7 praktisk talt = Du kan altid få hjælp, hvis der er noget galt.

So far har jeg oplevet at det hele var nede i ca. 2-3 timer 1 gang på de 2,5 mdr. jeg har brugt hans hosting.

-Hans servere er dog placeret i Holland ved jeg.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 02:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tom.

Tak fordi du deler dine erfaringer. Fortæl gerne hvad du finder ud af :-)

Er selv på jagt efter en fornuftig serverløsning og det er fedt at høre, at Meebox har en bedre løsning på vej. Det kunne være fint at oplyse en estimeret dato for, hvornår den nye løsning bliver implementeret.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Hansen:

Kender overhovedet ikke hans specs og jeg aner ikke præcist hvad det er du søger, men jeg ved, at jeg kan anbefale Hosting4Real, da hans servere efter sigende være en del hurtigere end de fleste og så er han på amino 24/7 praktisk talt = Du kan altid få hjælp, hvis der er noget galt.

So far har jeg oplevet at det hele var nede i ca. 2-3 timer 1 gang på de 2,5 mdr. jeg har brugt hans hosting.

-Hans servere er dog placeret i Holland ved jeg.

Hej Simon

Selv 2-3 timer på 2.5 måned er for meget nedetid for mig... Det er omkring 0.138% nedetid, og det skal nok passe det lige er det tidspunkt Google's bot checker hvordan min oppetid er...

Derudover hvis jeg ville have serverne i Holland, Tyskland eller andre steder udenfor DK - kunne jeg få det til meget få penge med 100+Gb båndbredde for omkring 200-300kr

Det er tænkeligt at jeg kunne fristes til at tage sådan en løsning, men for mig er det nu vigtigt at sider som LottoStat.dk Snup.nu og andre af mine sider har 99.999999~ oppetid (bortset fra når jeg SELV er skyld i en restart).

Jeg er selv server administrator og har nok 10+ års erfaring med linux og unix, så jeg behøver heldigvis ikke gifte mig med en hosting leverandør for at de leverer support.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tom Frank Christensen:

Det er tænkeligt at jeg kunne fristes til at tage sådan en løsning, men for mig er det nu vigtigt at sider som LottoStat.dk Snup.nu og andre af mine sider har 99.999999~ oppetid (bortset fra når jeg SELV er skyld i en restart).

Jeg er selv server administrator og har nok 10+ års erfaring med linux og unix, så jeg behøver heldigvis ikke gifte mig med en hosting leverandør for at de leverer support.

Jeg vil da helt klart forslå dig at købe din egen server, når nu du har så meget styr på de ting, så er du selv herre over din oppetid. Kan ikke se hvad du skal bruge en hosting leverandør til med alt den erfaring?

/allan

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:

Tom Frank Christensen:

Det er tænkeligt at jeg kunne fristes til at tage sådan en løsning, men for mig er det nu vigtigt at sider som LottoStat.dk Snup.nu og andre af mine sider har 99.999999~ oppetid (bortset fra når jeg SELV er skyld i en restart).

Jeg er selv server administrator og har nok 10+ års erfaring med linux og unix, så jeg behøver heldigvis ikke gifte mig med en hosting leverandør for at de leverer support.

Jeg vil da helt klart forslå dig at købe din egen server, når nu du har så meget styr på de ting, så er du selv herre over din oppetid. Kan ikke se hvad du skal bruge en hosting leverandør til med alt den erfaring?

/allan

Jeg mangler et sted at stille serverne samt der skal være 2 backbones ind i huset (så jeg kan køre load balancing og sikre totalt oppetid) og de skal eventuelt leverere hardware, dertil er det naturligvis et MUST at der er gode ping tider, samt at der er en eller anden form for UPS system. :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:
Jeg mangler et sted at stille serverne samt der skal være 2 backbones ind i huset (så jeg kan køre load balancing og sikre totalt oppetid) og de skal eventuelt leverere hardware, dertil er det naturligvis et MUST at der er gode ping tider, samt at der er en eller anden form for UPS system. :)

Tag fat i Jay.net. Jeg har mine servere stående der og jeg har bl.a. en Windows 2008 der har haft en oppetid på 284 dage og en Windows 2003 der har kørt i 612 dage og naturligvis også nogle Linux'er hvor oppetiden har været hhv. 383, 304 og 376 dage...

Jeg kører selv med oppetidskritisk website (textreactor.com) og jeg har intet problem haft med jay.net

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan jo også kontakte interxion, eller jay.net, som Niels også siger, udover det har du de forskellige clouds i Amsterdam og Frankfurt - Rackspace, Leaseweb (EvoSwitch), etc men self, hvis ping er for høj - så kan det godt blive et problem :)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Simon Hansen:
da hans servere efter sigende være en del hurtigere end de fleste og så er han på amino 24/7 praktisk talt

Begge ting kun fordi han ikke har ret mange kunder. Når han får flere kunder vil serverne og ikke mindst ham, have mere at lave, og så er der nok ikke lige tid til at sidde på Amino dagen lang. Ingen tvivl om at han er en fin fyr som man kan have tiltro til, men lad os lige klappe hesten og så se på facts. Meebox har også tidligere fået meget ros, dengang de ej heller havde mange kunder, nu er kunderne kommet og systemet halter derefter. Set tidligere, og vil ske igen og igen.

Side 1 ud af 5 (50 indlæg)