Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger snarest: Alternativ til Meebox

Side 2 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niels Henriksen:
Windows 2008 der har haft en oppetid på 284 dage og en Windows 2003 der har kørt i 612 dage

 

hørt om Windows update ? :-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:
hørt om Windows update ? :-)

Jada... lige en kort genstart på 20 sek er ikke nedetid.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niels Henriksen:
på 20 sek er ikke nedetid

I disse dage hvor alle taler om redundans og oppetid er 20 sekunder bestemt nedetid på.... 20 sekunder :-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:
I disse dage hvor alle taler om redundans og oppetid er 20 sekunder bestemt nedetid på.... 20 sekunder :-)

Ikke i de betingelser jeg er ved at skrive til mit hosting. Der skriver jeg at der kan forekomme genstart af server hvis dette behøves for at opretholde sikkerheden.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:

Simon Hansen:
da hans servere efter sigende være en del hurtigere end de fleste og så er han på amino 24/7 praktisk talt

Begge ting kun fordi han ikke har ret mange kunder. Når han får flere kunder vil serverne og ikke mindst ham, have mere at lave, og så er der nok ikke lige tid til at sidde på Amino dagen lang. Ingen tvivl om at han er en fin fyr som man kan have tiltro til, men lad os lige klappe hesten og så se på facts. Meebox har også tidligere fået meget ros, dengang de ej heller havde mange kunder, nu er kunderne kommet og systemet halter derefter. Set tidligere, og vil ske igen og igen.

Vi er skam igang med at opsætte flere servere :) Så den hastighed folk oplever lige nu, og har oplevet altid, er den hastighed de vil opleve fremover, et eksempel:

http://slcoding.com/screenshots/ServerLoad1.png

http://slcoding.com/screenshots/ServerLoad2.png

Og den søde lille spike man ser i CPU - var en du der blev kørt, plus der blev sendt en masse data afsted - Og det er high-performance webhosting, så ville jo være nedern at give kunderne noget der er langsommere :)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lucas - Hosting4Real:
Vi er skam igang med at opsætte flere servere :)

Nu har serverload intet med performance at gøre, du kan have en 100mhz server med 1% load, den kan således ikke levere ret meget når den bliver presset, så den graf er mere eller mindre ubrugelig. Fuld respekt for din viden og dine produkter, men lad os klappe hesten lidt.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle svarene, og jeg kan kun være enig at når et firma er lille så er support super og alting flyder er godt,  men når det bliver populært så falder det fra hinanden. DET kræver stamina og udholdenhed ud over det sædvanlige.

Mht JayNet - jeg bryder mig ikke så meget om firmaer som ikke skriver hvad koen koster per kg, og det gør de ikke.

Jeg skal bare have en dedikeret server med multiple backbones...

Måske jeg lige skulle lave en kravsspecifikation selv, som jeg evig og altid beder mine kunder om Wink

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren.Pedersen:

Lucas - Hosting4Real:
Vi er skam igang med at opsætte flere servere :)

Nu har serverload intet med performance at gøre, du kan have en 100mhz server med 1% load, den kan således ikke levere ret meget når den bliver presset, så den graf er mere eller mindre ubrugelig. Fuld respekt for din viden og dine produkter, men lad os klappe hesten lidt.

Yep, helt korrekt, vi kan klappe hesten så meget vi vil - jo et dejligt dyr! Tiden må vise hvad der sker :)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Frank Christensen:
Mht JayNet - jeg bryder mig ikke så meget om firmaer som ikke skriver hvad koen koster per kg, og det gør de ikke.

Ring og snak med dem....Jeg har brugt dem i rigtigt mange år og jeg har en fin pris på mine servere...

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Søren.Pedersen:

Simon Hansen:
da hans servere efter sigende være en del hurtigere end de fleste og så er han på amino 24/7 praktisk talt

Begge ting kun fordi han ikke har ret mange kunder. Når han får flere kunder vil serverne og ikke mindst ham, have mere at lave, og så er der nok ikke lige tid til at sidde på Amino dagen lang. Ingen tvivl om at han er en fin fyr som man kan have tiltro til, men lad os lige klappe hesten og så se på facts. Meebox har også tidligere fået meget ros, dengang de ej heller havde mange kunder, nu er kunderne kommet og systemet halter derefter. Set tidligere, og vil ske igen og igen.

Hej Søren

Er det ikke dig som altid er kritisk over meebox og andre web host. Er du kunder hos dem. Synes ikke der er meget kritik af meebox. Og når der er noget plejer de også at fixe det indenfor rimelig tid, Det tyder ikke på at du er kunde hos dem. Kom med din anbefaling af dem du er kunde hos og ikke en general kritik. Når man ikke har en dedikeret server men shared host kan man altid løbe ud i problemer og hvis man ikke kan leve med dette så må man flytte. Det er min holdning.

Jeg har været kunde hos Gigahost for et år siden og var glad for dem. Var der også for 4 år siden da deres server gik ned i tyskland og de var langtid om at flytte og komme med udmeldinger. Nogle andre gamle kunder hos Gigahost her på Amino havde problemer på de server som de var på. Lavede efterfølgende et mini privat webhost hos meebox for at se om det var noget for mig men deres adm interface kunne jeg ikke finde ud af når jeg skulle have flere domæner. Og det kan man ikke belaste meebox for. Fik aldrig sat et site op så jeg kan ikke give dem + eller - men fik også set på deres Cloud men prøvede generelt at finde oplysninger på Cloud via google og havde også nogle spørgsmål her på Amino og fandt at det bedste for mig var en Dedikeret server.

Valgte at flyttede til hetzner.de til en Dedikeret server og har kun haft et wan nedbrud på et par min kl 5 om natten.

Men der blev spurt efter et dk server og dem som er nævnt kiggede jeg også på inden jeg valgte hetzner og valgte dem fordi det var bedre økonomisk for mig.

Det som jeg generelt vil sige er at danske webhost er for dårlige til at komme med information om problemer på deres server de arbejder med at teknisk løse det. hvis meebox eks. havde sendt information ud til deres kunder ville der måske ikke været stillet spørgsmål i et offentlig forum.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 2 ud af 5 (50 indlæg)