Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til nytænkning til kiosk??

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

click and take...
w-delivery

Lav en webshop, hvor kunder kan bestille varene til udbringning -m/gratis udbringning over x kr.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 4. Jan 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. beliggenhed, så ligger jeg lidt nord for aalborg.

Ja, har tænkt på online-kiosken. Men ligger som sagt ikke i selve aalborg

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er du kun kiosk? Eller er du en benzintank? Hvis du er en benzintank, så kan du eksempelvis opsætte nogle spil på tankene, som kan underholde dine kunder, mens de tanker. Du kunne opsætte små skærme med videoer til hvordan man tanker, som nye bil- og kørekortsejere kan bruge, eller folk der bare ikke har tanket før. Eller du kunne bare skifte udseendet på tankene, hvis man må det.

Hvis du blot er en kiosk, så kunne du lave forskellige lokale mediestunts. Find ud af hvor meget det koster at få en kendt til at stå og sælge morgenbrød en søndag morgen, og hyr vedkommende. Reklamer med det i lokalavisen, og se folk troppe op. Kendte mennesker flokkes vel om gratis markedsføring for dem selv? 

Du kunne også, hvis du sælger morgenbrød eksempelvis, dele 1000 små kuponer ud til folk, som kan komme en bestemt morgen og få et gratis franskbørd el.l. Eller en gratis is om sommeren. Så står folk i en (lang) kø, og får lyst til at købe noget andet med samtidig. Kombiner eventuelt med ovenstående, og få en kendt til at stå og give dem ud. Endnu mere omtale.

Der er massere af idéer til sådanne ting, og det handler bare om at prøve sig frem. Jeg kan ikke skrive flere lige nu, da mine øjne snart ikke fungerer mere her kl. 00.55 Skype-Wink Men jeg vender eventuelt tilbage med flere idéer.

Godt nytår,

Sander

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg formoder, når du siger du ligger nord for Aalborg så er der ikke så mange tips/lotto forhandler i nærheden? Under alle omstændigheder så vil et godt initiativ være at involvere dine tips/lotto kunder.

Det kunne være i gamle traditionelle tipsklubber og lottoklubber. Der er også mulighed for lokalmesterskaber i eks. Tips. der er rigtig mange muligheder hvis du aktivt arbejder med dem.

Spillerne (og det ved du sikkert) kan hurtigt få et tilhørsforhold til en forhandler, specielt hvis der sker noget aktivt...

Ellers er det som de andre siger, på med vanten og tænk ud af boxen. Det er DIG de skal kende og kan lide at komme hos for prisen vinder du aldrig på.

Du har også mulighed for, at arbejde med dit udvalg af blade og magasiner hvor du muligvis har alle (eller kan få) de mere specielle blade...

Og så en af mine gamle kæpheste...hvis du har aftenåbent og weekendåbent og eks. har studerende til at dække noget af tiden, så arbejd med dem og træn og træn. Det er ofte et område der bliver forsømt men også et område der kan flytte rigtig meget.

Tilmeldt 25. Nov 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er kommet mange gode råd, så jeg vil tillade mig at komme med nogen råd til hvad du ikke skal gøre: ingen rygning i butikken, heller ikke hvis du har automater og heller ikke efter lukketid. Lad være med at give plads til lokale øldrikkere, hverken i butikken eller ude foran. Lad være med at fuske, Ingen sort salg ingen dåser uden pant, og sørg for at der altid er pænt og rydeligt. Ovenstående har jeg set simpelhen så tit, og det ender altid med lukning. Håber du finder en god sti og hvis ikke, at du får stoppet i god tid.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du ikke smide mig en mail på mj @ pezzo.dk

Komme godt tænke mig lidt mere info omkring din butik.

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har en computer (fx. bærbar) og en skærm fx. en 32" fra elgiganten eller lignende. Så er jeg interesseret i at se om et digitalt skilt kan flytte noget for dig. Bor selv i Nr. Sundby og har en web baseret digital skilte løsning (du ved storskærm i butikken med tilbud / reklamer for varer) du måske kan bruge til at se om det kan flytte lidt - og jeg er interesseret i at se om det kan flytte fokus eller mere-sælge forskellige varer. Hvis du er interesseret i at prøve det så skriv mig en privat besked her på siden eller fang mig på brian@greenweb.dk.

Hvis du er interesseret så lad os lave en periode hvor det er gratis for dig at have skiltet kørende, hvis du vil fortsætte efter denne periode koster det 249 kr om måneden ellers piller vi det bare ned igen.  

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Tilmeldt 4. Jan 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og godt nytår til jer alle sammen.

Tak for alle de fine input der har været indtil videre.

Men det er kiosk og ikke en tankstation jeg har.

Mht. morgenbrød, så har jeg en bager og en tankstation der sælger dette, så det er ikke planen at jeg vil begynde med det.

Ja, tips og lotto er en stor del af kiosken. Og er enig med at der skal tænkes " ud af boksen" også derfor jeg har lavet det her indlæg.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ;)

Hvis du stadig er interesseret kan jeg skaffe billige vare partier på fødevare, rengøringsmiddeler osv.

Det kunne evt bruges til at trække kunde i din butik.

Mj @ pezzo.dk skriv en mail hvis du er interesseret ;-)

Blackface.dk -> Billig blackmask

Tilmeldt 30. Jul 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du stadig søger muligheder for at tænke ud af boksen giver jeg gerne et par inputs med! Jeg læser til handelsøkonom med innovation som speciale og kan godt bruge et par projekter at udfolde mig med!

Hvis det lyder interessant så smid mig en mail på Twine@sol.dk

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)