Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke af min idéer skal jeg bruge min tid på? Eller noget helt tredje?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Thorsdal:

Du skal bestemt ikke lave de 3 webshops, hvis de keder dig allerede inden du er gået igang!

Ved ikke om jeg har ændret holdning, men keder mig ikke som sådan og mangler få ting, før den første shop er kørende. Har tidllgere drevet webshop med mange ordrer og det elskede jeg, gik nok bare lidt lettere med at starte det for 3-4 år siden. Det var sjovt, spændene og vil jeg gerne lave igen! :)

Nu hvor jeg har tænkt mere over det, er jeg kommet frem til penge betyder noget i det omfang jeg skal kunne leve af det efter noget tid. Har altid været målet. De vigtigste grunde, til jeg gerne vil arbejde som webshopejer/selvstændig. Det er jeg kan arbejde, som det passer mig eller jeg lyster, så længe jeg får lavet hvad jeg skal og så lave noget som faktisk er spændene. Min elevplads keder mig og har som sagt stadig 1½ år tilbage!

Tror meget af det handler om, jeg bliver demotiveret af mit arbejde og føler det tager rigtig meget af min tid. Jeg står op kl. 7 møder på arbejde 8:30(tager ca. 1 time med tog). Har fri kl. 16:30 og er hjemme mellem 17:30-18, så er rigtig meget af ens dag gået og når det så er kedeligt. Ved bare ikke hvad jeg skal gøre ved det? Prøver at hænge lidt i, men det er bare det samme og det samme.

Mvh Lasse

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 19
Fra  www.studentinnovation.dk Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtigt godt med så mange initiativer. Jeg mener også at man skal have flere projekter kørende for at få en eller to til at blive til noget i sidste ende. Men det kan gøre livet surt hvis man skal køre frem og tilbage mellem flere opgaver samtidig, dvs. har flere bolde i luften. 

Måske du skal helt sikkert finde partnere til at arbejde på projekterne. www.ditcover.dk ser ude til at være en god start. www.lykkemedia.dk, der er desværre mange der udbyder tilsvarende arbejde og endda med endnu lavere pris. 

Du vil have svært ved at overbevise folk, at du er en fast besluttet personlighed, hvis du skal få dem at investere eller arbejde sammen med dig på dine projekter. 

Hold dig til en eller 2 af projekter og opsøg samarbejdspartnere. Vi har oprettet www.studentinnovation.dk, hvor vores primære formål er at skabe partnerskab mellem studerende, som mangler tid og penge. Du er velkommen til at benytte dig af sitet og evt. finde en god partner. 

held og lykke fremover..

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Noor:

Rigtigt godt med så mange initiativer. Jeg mener også at man skal have flere projekter kørende for at få en eller to til at blive til noget i sidste ende. Men det kan gøre livet surt hvis man skal køre frem og tilbage mellem flere opgaver samtidig, dvs. har flere bolde i luften. 

Måske du skal helt sikkert finde partnere til at arbejde på projekterne. www.ditcover.dk ser ude til at være en god start. www.lykkemedia.dk, der er desværre mange der udbyder tilsvarende arbejde og endda med endnu lavere pris. 

Du vil have svært ved at overbevise folk, at du er en fast besluttet personlighed, hvis du skal få dem at investere eller arbejde sammen med dig på dine projekter. 

Hold dig til en eller 2 af projekter og opsøg samarbejdspartnere. Vi har oprettet www.studentinnovation.dk, hvor vores primære formål er at skabe partnerskab mellem studerende, som mangler tid og penge. Du er velkommen til at benytte dig af sitet og evt. finde en god partner.

held og lykke fremover..

Tak for det! :) Har besluttet mig, at jeg først og fremmest arbejder med DitCover.dk. Har fundet en løsning med forsendelserne, som min far vil tag sig af, da han er pensionist og har tiden til det. Så skal jeg nok selv finde den tid det kræver! :)

Kører også død i mit arbejde som økonomielev, da jeg at jeg aldrig skal arbejde med det efter min elevtid. Det er fint at have en økonomisk forståelse og er god til tal, men jeg er alt for tænkende til, at lave det samme taste arbejde hver dag. Bare jeg bogfører et billag, så tænker jeg allerede på noge vedr. min virksomhed og fremtid. Ved ikke hvad jeg havde forstillet mig, men valgte det fordi jeg kunne finde ud af det og folk synes det var en super idé :/ Tør jo hellere ikke sige op, før jeg er færdig som elev og har ikke alternativ til noget andet som elev der lyder spændene?

Mvh Lasse 

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)