Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke af min idéer skal jeg bruge min tid på? Eller noget helt tredje?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

Jeg har holdt en tænke pause, men er ikke blevet klogere hvad angår hvilket projekt jeg skal gå videre med og hvad jeg skal lave i fremtiden. Er blevet noget rastløs i mellemtiden. Her får i lige en hurtig oversigt over mine projekter/idéer. 

Jeg har fået en elevplads som økonomielev 1 august og det keder mig sgu allerede. Nu gennemfører jeg den, så har jeg da en uddannelse og tager "kun" 2 år :) Min fritid går med fifa, byturer og være på nettet 24/7 i håbet om idéen giver en bonus! ;)

www.DitCover.dk - Den er faktisk startet, men har intet fået gjort ved den + jeg har det svært vedr. forsendelse osv. Har haft kontakt til partnere, som kunne være fint, men hader og dele mine penge! Jeg ved det måske ville blive meget bedre, hvis man var 2 og derfor er jeg begyndt, at overveje det.

Så har jeg også 2 webshops mere, dog har jeg ingen varer til dem endnu, men har leverandørerne(de omhandler produkter med samme konkurrence, som covers). Planen var jeg skulle have 3 shop på længere sigt, men hader SEO og opstarten tager livet af mig. Så om jeg kan tage mig sammen til dette, hvem ved det andet end mig og ved ikke om jeg gider.

Så har jeg www.LykkeMedia.dk - hvor jeg laver Wordpress sider med unikt design og har fundet en jeg kan outsource til i dk. Kan ikke selv lave design, så var nødvendigt.

Så har jeg en idé mere, som omhandler rejser til unge mennesker www.Party-Rejser.dk (Ikke åben). Jeg vil sende folk til de store diskoteker i europa f.eks. Berlin. Jeg vil arrangere hotel og noget transport til og fra lufthavnen. Flybillet skal de selv stå for, men hjælper dem selvfølgelig gerne med, at finde noget billigt.(Sådan er det, da jeg ikke kan være medlem af rejsegarantifonden, uden at kunne ligge 300.000,-). 

Er desuden med i www.B2BGroup.dk - Som jeg bruger lid tid på, dog giver det hellere ikke noget endnu.

Så har jeg et par ideér der koster nogen hundredetusinde og har jeg ikke, så de må vente. (Det ville være super fedt). Bla. En bar/natklub i kbh. 

Jeg er iværksætter af tre grunde, vil tjene flere penge, arbejder når det passer mig (Når min uddannelse er færdig) og kunne rejse som det passer mig (Når min uddannelse er færdig). Forventer ikke at blive rig, dog vil jeg have så jeg kan rejse når det passer mig og hvor hen jeg vil.

Har tænkt på, at være drive min virksomhed, som en der opkøber andre igangværende projekter. Bla. webshops, website osv. (Kræver nok en del kapital). Jeg har omkring 25.000 her og nu. Hvis idéen er offline som f.eks. en bar/natklub eller andet offline tror jeg, at det ville kunne få mig til og ligge flere kræfter i det jeg nu laver(Som regel er det, bare dyrt og starte offline).

Hvordan kommer jeg videre og nogen som har en idé om, noget der ville fange mig mere? 

Mvh Lasse

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Start med at tjene penge, så følger friheden automatisk.

Hvis du ikke formår, at komme i mål med et eneste projekt, så følger friheden naturligvis aldrig. - Det virker som om, at du hurtig keder dit med tingene og ikke rigtigt følger dine projekter til døren..

Livet som iværksætter er ikke udelukkende 4 timers arbejdsuge - rent faktisk arbejde de fleste danske iværksættere langt mere end den gennemsnitlige lønmodtager.  

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob:

Start med at tjene penge, så følger friheden automatisk.

Hvis du ikke formår, at komme i mål med et eneste projekt, så følger friheden naturligvis aldrig. - Det virker som om, at du hurtig keder dit med tingene og ikke rigtigt følger dine projekter til døren..

Livet som iværksætter er ikke udelukkende 4 timers arbejdsuge - rent faktisk arbejde de fleste danske iværksættere langt mere end den gennemsnitlige lønmodtager.  

Tjener elevløn nu, men det kan man jo ikke lige frem have det sjovt for hele tiden ;)

Ja, det er korrekt og ved ikke hvad der skal til, før jeg får dem fulgt til døren?

Vil gerne arbejde 12 om dagen, bare det kan fange min interesse så meget og give penge i sidste ende.

Mvh Lasse

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis jeg var dig, ville jeg tage det i rækkefølge ud fra dit indlæg.

Først arbejder du med www.ditcover.dk. Du får lavet et grundigt SEO arbejde på den, får udarbejdet en markedsføringsstrategi og så videre. 
Når du har gjort det, begynder kunderne at komme, og så er arbejdet ikke helt så "tungt".

Når du så var "færdig" (relativt, da man aldrig er helt færdig - men det du har lavet en gang, skal jo ikke laves igen), så kan du gå videre med www.LykkeMedia.dk. Arbejde på den, skaffe kunder og referencer, få udbygget den og så videre.

Derefter kan du gå videre med de projekter du gerne vil have søsat.

Det er nemmere at arbejde på noget du allerede har startet, end noget du ikke har startet. 

Du bliver aldrig succesfuld ved at sidde og fokusere på 3-4 projekter af gangen. :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hvis jeg var dig så ville jeg få en uddannelse indenfor noget du brænder for - når du så har oparbejdet ekspertise kan du jo overveje at starte op selvstændigt og i mellemtiden kan du jo arbejde lidt på dine hobby projekter!

vh Thomas

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

sikke meget du har lavet jeg synes du skal knokle der udad uden tænke på penge men lave det du elsker 

hjemmesider lave , drive webshop med mere er  sikkert  meget hårdt før det begynder give kroner , så lav det der siger dig meste 

lav en ting og lad den blive en succes intet komme let i denne her verden 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lasse Lykke:

Jacob:

Start med at tjene penge, så følger friheden automatisk.

Hvis du ikke formår, at komme i mål med et eneste projekt, så følger friheden naturligvis aldrig. - Det virker som om, at du hurtig keder dit med tingene og ikke rigtigt følger dine projekter til døren..

Livet som iværksætter er ikke udelukkende 4 timers arbejdsuge - rent faktisk arbejde de fleste danske iværksættere langt mere end den gennemsnitlige lønmodtager.  

Tjener elevløn nu, men det kan man jo ikke lige frem have det sjovt for hele tiden ;)

Ja, det er korrekt og ved ikke hvad der skal til, før jeg får dem fulgt til døren?

Vil gerne arbejde 12 om dagen, bare det kan fange min interesse så meget og give penge i sidste ende.

Mvh Lasse



Det er skam ikke, fordi jeg ikke kan følge dig - Har selv adskillige projekter kørende på samme tid. Det passer godt til mig, fordi jeg arbejder utrolig hårdt og derfor bliver rastløs, hvis jeg skal vente på et svar fra en leverandør eller lignende.

Omvendt kræver det stor disciplin, at man ikke taber boldene på jorden :-)

Jeg kan kun anbefale, at du sætter struktur på dine ideer. Investerede selv i et whiteboard i tidernes morgen og gjorde følgende:

1) Sorterede i mine ideer udfra potentiale
2) Prioriterede de udvalgte ideer udfra, hvad jeg kunne gøre noget ved nu og nedprioriterede dem, hvor jeg eksempelvis manglede kapital.
3) Lavede en konkret handlingsplan for min top 3 ideer 

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

ShopBase.dk:

hvis jeg var dig så ville jeg få en uddannelse indenfor noget du brænder for - når du så har oparbejdet ekspertise kan du jo overveje at starte op selvstændigt og i mellemtiden kan du jo arbejde lidt på dine hobby projekter!

vh Thomas

Har endnu ikke kunne finde en uddannelse, der lyder spændene. Har kun taget handelskole(HG) og elevplads, for at have en udannelse. Så troede jeg nok også det var sjovere, at arbejde fremfor uddannelse(studere) og er stort set ingen forskel! :) Meget få ting, jeg gerne vil og alt for usikkert og ved ikke meget om det. Fodboldagent og forretnings-/ideudvikler(ved ikke hvad man kalder det). De 2 eneste ting, jeg lige kan komme på, som jeg har tænkt på.

Handler meget om, jeg vil hellere ikke ligge mange kræfter i et arbejde for jeg får ikke noget ud af det. Muligvis får man lønforhøjelse, men nok ikke det store i disse tider og så hjælper det intet på min energi. 

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob:

Lasse Lykke:

Jacob:

Start med at tjene penge, så følger friheden automatisk.

Hvis du ikke formår, at komme i mål med et eneste projekt, så følger friheden naturligvis aldrig. - Det virker som om, at du hurtig keder dit med tingene og ikke rigtigt følger dine projekter til døren..

Livet som iværksætter er ikke udelukkende 4 timers arbejdsuge - rent faktisk arbejde de fleste danske iværksættere langt mere end den gennemsnitlige lønmodtager.  

Tjener elevløn nu, men det kan man jo ikke lige frem have det sjovt for hele tiden ;)

Ja, det er korrekt og ved ikke hvad der skal til, før jeg får dem fulgt til døren?

Vil gerne arbejde 12 om dagen, bare det kan fange min interesse så meget og give penge i sidste ende.

Mvh Lasse



Det er skam ikke, fordi jeg ikke kan følge dig - Har selv adskillige projekter kørende på samme tid. Det passer godt til mig, fordi jeg arbejder utrolig hårdt og derfor bliver rastløs, hvis jeg skal vente på et svar fra en leverandør eller lignende.

Omvendt kræver det stor disciplin, at man ikke taber boldene på jorden :-)

Jeg kan kun anbefale, at du sætter struktur på dine ideer. Investerede selv i et whiteboard i tidernes morgen og gjorde følgende:

1) Sorterede i mine ideer udfra potentiale
2) Prioriterede de udvalgte ideer udfra, hvad jeg kunne gøre noget ved nu og nedprioriterede dem, hvor jeg eksempelvis manglede kapital.
3) Lavede en konkret handlingsplan for min top 3 ideer 

Det lyder som en super måde, at gøre det på. Jeg mangler noget disciplin/struktur og vil gerne have gjort noget ved det, synes bare det er svært. Så vil jeg forsøge med og har faktisk et whiteboard, som jeg købte lidt af samme grund, men fik det aldrig taget i brug.

Mvh Lasse

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det lyder som om du ikke har lagt en strategi for hvordan du skal nå i mål. Og måske målet skal være lidt mere konkret end flere penge, arbejde mindre og rejse mere. 

Jeg er overbevist om, at genvejen til succes er fokus på ET projekt. Jeg tror ikke på at man øger chancerne for succes, ved at sætte gang i flere projekter. 

Mvh Carsten

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)