Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design på vandvaeg.dk +/- ??

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 25. May 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej deZari

Det nye design synes jeg er rigtig fedt. Det ser lidt lækkert ud. Passer meget, meget bedre til produkterne end det gamle (som ser meget, meget træls ud). Og det er pænere end inspirationskilden Lloyd Shoes.  

Mvh Tanja MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Tilmeldt 30. Jun 06
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 04:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tanja,

 

det lød da som om det kom rent fra hjertet - 100 tak for roserne ;-)

 

Venlig hilsen René & Mette

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rene,

Hold da op der er sket noget siden sidste gang jeg kiggede forbi.

Det er blevet MEGET bedre nu...og  i forhold til lloyd siden ser det rigtigt godt ud....

Men jeg syntes stadig siden mangler lidt sjæl, eller liv. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det, eller lige umiddelbart hvad du skal gøre. Ud over billedet er den lidt anonym og intetsigende, og det er lidt som om billedet blot er blevet klæbet ovenpå, og egentligt ikke har noget med resten af designet at gøre. Det skal så lige sige at jeg syntes lloyd siden lider af samme problem, men det er sikkert lige så meget et spørgsmål om hvilken stil man kan lide.

Godt arbejde indtil videre...

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Tilmeldt 30. Jun 06
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Godmorgen Regin,

 

jamen dejligt at høre, og ja, der mangler stadig masser af billeder, og de skal jo vises pænest muligt, desværre har vi ikke ret mange "nye" billeder, så vi må nok tilpasse de gamle lidt

 

Venlig hilsen René...

Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Enig med Regin i, at det er blevet bedre, men synes stadig, det visuelle udtryk skal forbedres markant.

Først og fremmest ville det hjælpe meget, hvis alle billeder var i samme format og med neutral baggrund.  Og naturligvis med store billeder, når man klikker for mere info.

Personligt synes jeg, at "vandspejlet" i menuen gør det lidt rodet at se på og helhedsindtrykket er stadig langt fra det niveau, som jeg synes produkterne bør præsenteres i.

Nu kan jeg jo læse, at der er flere, der giver positive tilbagemeldinger - og jeg skal på ingen måde gøre mig klog på grafisk design - mit indlæg blot et udtryk for min helt personlige opfattelse af, hvad der tager sig godt ud.

Mange hilsner

Jannie

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Siden virker ikke i Firefox.. man kan ikke trykke på nogle links overhovedet.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

Den nye sides stil ser rigtig godt ud, og den vil jeg klart foretrække frem for den gamles design.

Der mangler selvfølgelig, som du selv siger, lidt hist og her.

Husk nu at sørge for at give rigeligt med (overskueligt) information!

Held og lykke herfra!

 

 

 

 

Tilmeldt 30. Jun 06
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 04:37
Hvor mange stjerner giver du? :
> Jeppe Vestergaard
 

Er du ikke rar og checke om den virker i FireFox nu ??..

- har lige brugt RIGTIG lang tid på at W3C og E3C CSS validere siden :)

 

 

mvh. René


Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 06:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Virker stadig ikke her - måske et problem med min computer?



Vil en anden med Firefox lige prøve at tjekke om de kan trykke på linksne på hjemmesiden?


Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Tilmeldt 23. May 07
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvor bruger man typisk sådan en vandvæg? Er den støjfri ?

 

Mike

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)