Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NYTÅRSTILBUD: Hjemmesider til 1.500,- i begrænset periode

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 9 person

Kære Aminoer,

Godt nytår til alle.

Jeg tilbyder at producere din hjemmeside for 1.500,-. der inkluderer 8-12 sider med tekst og billeder, klargjort til optimering. Hjemmesiden skal være forholdsvis enkel og lige til at gå til. Der vil efterfølgende ikke være faste vedligeholdelsesudgifter eller andre omkostninger ud over domæneregistrering og indkvartering på hotel. Altså ingen binding til mig når mit arbejde er udført. Tilbuddet gælder for de 10-15 henvendelser jeg finder passende til mit projekt.

Om mig selv kan jeg sige at jeg er en erfaren grafikker der har haft travlt med at producere aviser, magasiner, logo og andet til print. Jeg har mindre erfaring med produktion af hjemmesider (10-12 stk), og det skal der rettes op på i 2013. Derfor dette tilbud der gerne skulle gøre mig klogere på en flok meget smukke designs jeg har købt retten at bruge. Jeg arbejder i cms-systemet WordPress og de omtalte designs indeholdende en flok moduler jeg ønsker at afprøve i den virkelige verden. På mortenree.dk finder du diverse kontaktinformationer og eksempler på grafisk arbejde. Jeg ser frem til at høre fra dig

Med venlig nytårshilsen

Morten Ree

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 13:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 8 person

Hej Morten.

Ville sige jeg syntes det lidt i overkanten at give det beløb, efter min mening.
Wordpress kan alle smide på sin hjemmeside også installere et theme, enten gratis eller et købt, også redigere lidt og sætte billeder ind.

Du skriver det inkludere 8-12 sider med tekst og billeder, skriver du så teksten til X antal sider for personen også? - så ville jeg syntes det var mere attraktivt :-) (hvis du ved hvad du laver når du skriver)

Der var en fyr herinde som tilbød det samme som dig, dog uden tekst, til 500 kr pr hjemmeside, og han fik ufattelig mange henvendelser, og satte stille og roligt prisen op:
500
750
1000
osv :-)

Måske du ville fange flere sådan? :)

Vh Chris 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Vil mene det er en glimrende pris, hvis det vel at mærke udføres med unikt design og ikke "bare" er standard templates der smides op.

Det er efter min mening urealistisk at der skulle være 8-12 sider tekst med i prisen :)

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 14:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:
Vil mene det er en glimrende pris, hvis det vel at mærke udføres med unikt design og ikke "bare" er standard templates der smides op.



Netop derfor jeg nævner det :-)
Der mangler lidt info om det er unikke designs, eller bare 10 gratis designs som bliver redigeret lidt.

Thomas:
Det er efter min mening urealistisk at der skulle være 8-12 sider tekst med i prisen :)
 

Kommer vel an på personen der tilbyder det, og tiden :-) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris,

Tak for dit synspunkt jeg bestemt vil overveje. Som beskrevet har jeg fundet en flok lækre themes der giver mulighed for at nusse lidt om kunden i form af forskellige moduler og andet hejs, ligesom udarbejdelse af et logo kan komme på tale såfremt det ønskes. Indlægget er som sådan ikke et forsøg på at tjene penge her og nu, men giver mig som sagt en mulighed for at afprøve nogle muligheder i den virkelige verden.

Med venlig hilsen

Morten Ree 

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 14:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,6 stjerner givet af 10 person

Christoffer Tornbjerg:
Wordpress kan alle smide på sin hjemmeside

Sikke da noget vrøvl. Installering af wordpress, plugins og themes, er naturligvis ikke noget alle kan finde ud af, ellers så gjorde de jo!

Og det bliver ikke nemmere af, at wordpress er gratis. Det er eksempelvis også nemt og næsten gratis at skaffe sig en blyant, men derfor er det jo ikke alle som kan tegne en Picasso, vel.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 14:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Rigtig godt tilbud, Morten, som jeg bare synes du skal holde fast i. Evt. lade hosting og domæne være inkluderet i prisen, så kunden ikke skal døje med det.

Jeg håber du får mange gode kunder på dette fine tilbud Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have, Tim. Vi må se hvad der sker.

Fra København S
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 110
Fra  Beerpong Liga DK Skrevet kl. 15:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten. Når du udleder sådan et tilbud, ville det måske være en god ide at lukke op for PB :)

Jeg kunne faktisk godt lige være interesseret i dit tilbud, så send mig lige en PB

Mvh

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 5 person

Hej med jer, :-)

Trådstarter har postet sit tilbud i "Jeg har et godt tilbud til dig".

Er du interesseret i at gøre brug af tilbuddet, eller har du opklarende spørgsmål, så spørg endelig.

Men er du konkurrent til trådstarter, så lad venligst være med at føle trang til at nedgøre tilbuddet og forsøge at plante dit link i trådstarters tilbudstråd.

Det er rigtig dårlig stil.

Mener du at kunne levere noget bedre, så opret din egen tråd.

På forhånd tak.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)